Doorgeef-vraag-seks-deel-92

dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
zaterdag 25 november 2017 om 15:40
Minder belangrijk omdat bij het chatten er nog wel eens een vergissing ontstaat. Het moet natuurlijk geen tekst zijn met in ieder woord twee fouten en gramaticaal totale onkunde. Bij een mail Kun je er langer over nadenken en controleren.
Vind je een foto belangrijk bij een datingsite of laat jij je verassen bij de eerste date als het goed klikt?
Vind je een foto belangrijk bij een datingsite of laat jij je verassen bij de eerste date als het goed klikt?

zaterdag 25 november 2017 om 15:59
Ik sta en kom niet op datingsite's dus vanuit dat aspect boeit het me ook niet.Liefhebber 64 schreef: ↑25-11-2017 15:40
Draai je gelijk om bij een eerste date als blijkt dat de tegenpartij duidelijk zichtbaar onjuiste info heeft verstrekt over bv looks ?

zaterdag 25 november 2017 om 17:13
Voor sex? Jawel hoor. Over het algemeen zijn dergelijke aanbiedingen echter bijzonder oninteressant. Sex binnen een uur kan prima, maar er moet wel enige vorm van opbouw zijn.
Zou je (in theorie uiteraard) een soort van blind-sexdate kunnen hebben? Dus met iemand die je niet kent alleen voor de sex. Waarom wel/niet?
Zou je (in theorie uiteraard) een soort van blind-sexdate kunnen hebben? Dus met iemand die je niet kent alleen voor de sex. Waarom wel/niet?

zaterdag 25 november 2017 om 17:36

zondag 26 november 2017 om 10:37
Mijn bucketlist is gevuld met nog een heleboel, hoop dat het er ooit van gaat komen. Wat ik graag zou willen hebben is bondage materiaal waarbij zowel mijn handen als voeten gefixeerd zijn.
Heb jij welgevormde billen, ben je tevreden?
Heb jij welgevormde billen, ben je tevreden?
anoniem_351411 wijzigde dit bericht op 26-11-2017 10:39
0.42% gewijzigd

zondag 26 november 2017 om 14:30