Kledingpakket
maandag 27 november 2017 om 12:00
Hoi allemaal,
Ik bied bij deze een gratis kleding pakket aan voor de persoon die het nodig heeft. Via marktplaats kwam ik erachter dat er veel vraag is naar gratis kleding door mensen die het nu wat moeilijker hebben. Vandaar dat ik weer een pakket aanbied maar dan via hier!
Het pakket bevat:
1 paar zilveren instappers maat 39
1 paar sneakers maat 39
1 paar sloffen maat 39/40
1 paar gympen maat 38
1 paar zwarte sleehakken maat 39
2 broeken maat M / 38.
1 strapless jurkje
2 shirts met lange mouwen
5 shirts met korte mouwen
6 shirts zonder mouw
2 petjes
2 handtassen
Evt kunnen er ook BH's bij, deze heb ik in 2 maten.
Ik woon zelf in de buurt van Heusden. Voor brengen of ophaal opties stuur me een bericht. Versturen kan ook.
Ik bied bij deze een gratis kleding pakket aan voor de persoon die het nodig heeft. Via marktplaats kwam ik erachter dat er veel vraag is naar gratis kleding door mensen die het nu wat moeilijker hebben. Vandaar dat ik weer een pakket aanbied maar dan via hier!
Het pakket bevat:
1 paar zilveren instappers maat 39
1 paar sneakers maat 39
1 paar sloffen maat 39/40
1 paar gympen maat 38
1 paar zwarte sleehakken maat 39
2 broeken maat M / 38.
1 strapless jurkje
2 shirts met lange mouwen
5 shirts met korte mouwen
6 shirts zonder mouw
2 petjes
2 handtassen
Evt kunnen er ook BH's bij, deze heb ik in 2 maten.
Ik woon zelf in de buurt van Heusden. Voor brengen of ophaal opties stuur me een bericht. Versturen kan ook.
maandag 27 november 2017 om 14:24
Tuurlijk. Het is Nederlands, Turks, Afghaans, of Marokkaans.GabrielleV schreef: ↑27-11-2017 14:19Gaat me niet om huidskleur. Eigen volk is het volk met een nederlands paspoort of deze nou turks, afghaans of marokaans zijn![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 27 november 2017 om 14:37
maandag 27 november 2017 om 14:38
Ja liefste wel paspoort erbij anders krijgen ze het niet mee.
Get a life met die rare reacties. Wil alleen een pakket kleding en schoenen gratis aanbieden aan degene die m nodig heeft ia het nou zo moeilijk of zitten er hier allemaal aandachtsgeile discussie zoekers?
maandag 27 november 2017 om 14:39
Uiteraard, maar dat is toch een compleet ander verhaal dan TO met haar 'eigen volk eerst'. En dat geneuzel om het perse hier te doen zodat ze flink wat schouderklopjes en 'oe en ahhh wat goed'' krijgt natuurlijk. Braakneigingen krijg ik van zulke TO's.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 27 november 2017 om 14:40
maandag 27 november 2017 om 14:41
Lekker niet reageren dan. Hoef geen schouderklopjes niks zie je mij daarom vragen? Gaan jullie lekker vrijwilligers werk doen bij de vluchtelingenbank, hebben jullie ook iets te doen in plaats van hier mijn topic verzieken.
maandag 27 november 2017 om 14:44
jawel, je wil je oude kleren hoogstpersoonlijk aan een dankbare Forumster geven, mag niet eens neer de kringloopGabrielleV schreef: ↑27-11-2017 14:41Lekker niet reageren dan. Hoef geen schouderklopjes niks zie je mij daarom vragen?
maandag 27 november 2017 om 14:45
Omdat de kringloop er weer geld voor vraagt. En hoogstpersoonlijk ook niet is lastig he lezen. Ophalen kan, versturen kan maar ik kan het ook afgooien als het bij mij in de buurt is omdat sommige mensen niet in bezit zijn van eigen vervoer en ik afgelegen woon
maandag 27 november 2017 om 14:57
Oe, gevoelige snaar?GabrielleV schreef: ↑27-11-2017 14:41Lekker niet reageren dan. Hoef geen schouderklopjes niks zie je mij daarom vragen? Gaan jullie lekker vrijwilligers werk doen bij de vluchtelingenbank, hebben jullie ook iets te doen in plaats van hier mijn topic verzieken.
Vluchtelingenbank zegt mij niks trouwens??
maandag 27 november 2017 om 15:01
niet voor corporate winst hoor, gewoon zodat mensen met afstand tot de arbeidsmarkt aan het werk kunnen
maandag 27 november 2017 om 15:11
er zit vlakbij zo'n kringloop waar ik niet meer naar binnen ga omdat er 'reclasseringsmensen' werken die achter je aan gaan lopen, ik gun ze echt werk maar krijg wel de kriebels van de dingen die ze zeggen en hoe ze kijken... jammer
wat ook jammer is dat er zo gereageerd word op TO
door hier een topic over te plaatsen inspireert ze misschien iemand anders die vervolgens haar kast gaat opruimen en nog meer mensen blij kan maken
door hier een topic over te plaatsen inspireert ze misschien iemand anders die vervolgens haar kast gaat opruimen en nog meer mensen blij kan maken
Lorem Ipsum
maandag 27 november 2017 om 16:04
Dit dus.
Voor zover ik weet worden die zaken iig hier in België zelfs nog bijkomend gesubsidieerd, kunnen anders niet eens break-even draaien.
Ken trouwens wel een paar langdurig werklozen die dankzij een tijdelijke baan in een kringwinkel (eerste werkervaringsproject oid) aan de slag konden in het klassiek circuit.
Dat zijn mensen die een problematisch cv hebben (om allerlei redenen) en hiermee net dat duwtje in de rug krijgen wat ze nodig hebben.
Dan laat ik zo'n zaak met alle liefde van de wereld 'geld verdienen aan mijn spullen'.
maandag 27 november 2017 om 16:08
Precies, dat dus.turquasi schreef: ↑27-11-2017 15:11er zit vlakbij zo'n kringloop waar ik niet meer naar binnen ga omdat er 'reclasseringsmensen' werken die achter je aan gaan lopen, ik gun ze echt werk maar krijg wel de kriebels van de dingen die ze zeggen en hoe ze kijken... jammer
maandag 27 november 2017 om 16:23
Dat is fijn dat jij hier je kleding naar toe zou brengen. Je praat hier ook over een verschil van Belgie en Nederland.MonicaG schreef: ↑27-11-2017 16:04Dit dus.
Voor zover ik weet worden die zaken iig hier in België zelfs nog bijkomend gesubsidieerd, kunnen anders niet eens break-even draaien.
Ken trouwens wel een paar langdurig werklozen die dankzij een tijdelijke baan in een kringwinkel (eerste werkervaringsproject oid) aan de slag konden in het klassiek circuit.
Dat zijn mensen die een problematisch cv hebben (om allerlei redenen) en hiermee net dat duwtje in de rug krijgen wat ze nodig hebben.
Dan laat ik zo'n zaak met alle liefde van de wereld 'geld verdienen aan mijn spullen'.
Het enigste wat ik wil is gewoon een vrouw/meisje helpen aan kleding, niet meer en niet minder. Dit doe ik niet door het naar de kringloop te brengen ..