Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
maandag 27 november 2017 om 18:36
Moest aan je denken toen ik aan het passen was Prada
Maar eindelijk heel goed geslaagd! Ik heb smalle voeten en heb hele klassieke suede pumps met een iets bredere hoge hak gevonden van Unisa. Ze zitten perfect, heb ze meteen een hele dag aan gehad. Mijn blauw kokerrokje met rode en witte streep ziet er meteen echt chique uit door de schoenen. Blij mee!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 27 november 2017 om 20:17
Fijn dat je geslaagd bent.Oudblond schreef: ↑27-11-2017 18:36Moest aan je denken toen ik aan het passen was PradaMaar eindelijk heel goed geslaagd! Ik heb smalle voeten en heb hele klassieke suede pumps met een iets bredere hoge hak gevonden van Unisa. Ze zitten perfect, heb ze meteen een hele dag aan gehad. Mijn blauw kokerrokje met rode en witte streep ziet er meteen echt chique uit door de schoenen. Blij mee!
dinsdag 28 november 2017 om 11:31
Het is niet slim Drackie, om je door iets te laten beïnvloeden waar je niets aan kunt veranderen. Laat het weer dus lekker het weer en begin met 1 vierkante meter in je huis en als je dat hebt gedaan, dan weer 1 vierkante meter, dan kom je er vanzelf. Het is niet de ontploffing in je huis die van belang is, maar de uitkomst van je bezigheden en de voldoening die je straks hebt als het weer helemaal netjes is en jij met een beker drinken op de bank zit en rondkijkt naar je leuke huisje.
Zet hem op meid, je kan het!!!
dinsdag 28 november 2017 om 11:35
Volgens mij heb je in België betere traiteurs dan in Nederland. Hier mag je al blij zijn als de slager een bakje lasagne kant en klaar heeft staan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 28 november 2017 om 12:25
Ja hier kun je van alles vers bij de slager kopen maar er zijn ook speciale traiteurs. Ieder dorp heeft er wel minimaal 1.
dinsdag 28 november 2017 om 12:35
I did it!Cateautje schreef: ↑28-11-2017 11:31Het is niet slim Drackie, om je door iets te laten beïnvloeden waar je niets aan kunt veranderen. Laat het weer dus lekker het weer en begin met 1 vierkante meter in je huis en als je dat hebt gedaan, dan weer 1 vierkante meter, dan kom je er vanzelf. Het is niet de ontploffing in je huis die van belang is, maar de uitkomst van je bezigheden en de voldoening die je straks hebt als het weer helemaal netjes is en jij met een beker drinken op de bank zit en rondkijkt naar je leuke huisje.
Zet hem op meid, je kan het!!!![]()
dinsdag 28 november 2017 om 12:51
In mijn Amsterdamse buurtje zitten 2 goede traiteurs. Maar mijn portemonnee heeft schrik van hen! En de slagers zijn schaars en hebben niet zoveel aanbod als in BE. Dat mis ik wel: goede slagers en bakkers! Ik neem elke keer een voorraad vanuit BE mee om in te vriezen. Niet zo lekker als vers maar nog altijd beter dan het aanbod hier.
Ik ga weer aan de slag. Fijne middag roepers!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 28 november 2017 om 12:52
Het wordt toch nog een leuke dag. Vanavond eten bij mijn schoonzusje. Mijn andere schoonzusje is gisteren aangekomen in Nederland, had ik dat al verteld? Ze woont in Australië en ze blijft twee maanden! Zo leuk! Ook leuk dat ze er dus is met mijn verjaardag zaterdag. Mijn feestje wordt zooo leuk. Ik word dertig en ik pak flink uit. Locatie gehuurd, karaoke, pubquiz, thema (90’s), superleuk!
Vanavond dus samen eten met schoonzusjes, gezellig. En vanmiddag chillmodus aan. En een sinterklaasgedicht schrijven voor vrijdag voor de pakjesavond met mijn familie.
Als je al denkt dat het een rotdag gaat worden, is het vaak ook zo. Het is een kunst om er dan juist wel een leuke dag van te maken.
Vanavond dus samen eten met schoonzusjes, gezellig. En vanmiddag chillmodus aan. En een sinterklaasgedicht schrijven voor vrijdag voor de pakjesavond met mijn familie.
Als je al denkt dat het een rotdag gaat worden, is het vaak ook zo. Het is een kunst om er dan juist wel een leuke dag van te maken.