Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Moest aan je denken toen ik aan het passen was Prada :-P Maar eindelijk heel goed geslaagd! Ik heb smalle voeten en heb hele klassieke suede pumps met een iets bredere hoge hak gevonden van Unisa. Ze zitten perfect, heb ze meteen een hele dag aan gehad. Mijn blauw kokerrokje met rode en witte streep ziet er meteen echt chique uit door de schoenen. Blij mee!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
F.C. de Kampioenen, vroeger wel gezien maar eerlijk gezegd krijg ik altijd het gevoel dat ik naar een kinderprogramma zit te kijken. :P
Dat dit soort foto's uit zo'n rare dag voortkomen (denk dat ik het verhaal al wel verteld heb)

-----
Oudblond schreef:
27-11-2017 18:36
Moest aan je denken toen ik aan het passen was Prada :-P Maar eindelijk heel goed geslaagd! Ik heb smalle voeten en heb hele klassieke suede pumps met een iets bredere hoge hak gevonden van Unisa. Ze zitten perfect, heb ze meteen een hele dag aan gehad. Mijn blauw kokerrokje met rode en witte streep ziet er meteen echt chique uit door de schoenen. Blij mee!
Fijn dat je geslaagd bent. :thumbsup:
Hawelry schreef:
27-11-2017 19:23
Dat dit soort foto's uit zo'n rare dag voortkomen (denk dat ik het verhaal al wel verteld heb)

-----
Huh, ikke niet snappe sjoe. Wat bedoel je?
Dubbel
Trouwens Cateau, zure haring is wel heel erg lekker. Ga ik van de week ook weer eens halen maar dan rolmopsen.
Oudblond, ik kook over het algemeen iedere dag. Meestal voor twee dagen tegelijk ivm de porties. Voor zulke dagen als die van jou heb ik altijd iets van de traiteur in huis wat ik zo in de oven kan schuiven.
Thuiskomen, maaltijd in de oven, douchen en eten. Klaar.
prada schreef:
27-11-2017 20:18
Huh, ikke niet snappe sjoe. Wat bedoel je?
Ik had effe foto van huwelijk staan, deze:
- te laat-

niet citeren
anoniem_357581 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 20:52
13.37% gewijzigd
Mooie foto Hal en wat heb je en lief boeket. :)
Nou inderdaad, een hele mooie foto en wat een prachtig boeket :heart:
Dankjulliewel :heart:

boeket was inderdaad fantastisch :peep:
Pff ik heb zo geen zin om iets te doen vandaag, maar mijn huis is ontploft dus ik moet echt nodig aan de gang. Ik heb zo’n gevoel dat dit echt een gare kutdag wordt. Ik word ook zo down van dit weer.
Drackie schreef:
28-11-2017 11:25
Pff ik heb zo geen zin om iets te doen vandaag, maar mijn huis is ontploft dus ik moet echt nodig aan de gang. Ik heb zo’n gevoel dat dit echt een gare kutdag wordt. Ik word ook zo down van dit weer.
Het is niet slim Drackie, om je door iets te laten beïnvloeden waar je niets aan kunt veranderen. Laat het weer dus lekker het weer en begin met 1 vierkante meter in je huis en als je dat hebt gedaan, dan weer 1 vierkante meter, dan kom je er vanzelf. Het is niet de ontploffing in je huis die van belang is, maar de uitkomst van je bezigheden en de voldoening die je straks hebt als het weer helemaal netjes is en jij met een beker drinken op de bank zit en rondkijkt naar je leuke huisje.
Zet hem op meid, je kan het!!! :proud:
prada schreef:
27-11-2017 20:28
Oudblond, ik kook over het algemeen iedere dag. Meestal voor twee dagen tegelijk ivm de porties. Voor zulke dagen als die van jou heb ik altijd iets van de traiteur in huis wat ik zo in de oven kan schuiven.
Thuiskomen, maaltijd in de oven, douchen en eten. Klaar.
Volgens mij heb je in België betere traiteurs dan in Nederland. Hier mag je al blij zijn als de slager een bakje lasagne kant en klaar heeft staan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
het is hier nu trouwens best wel goed weer voor de tijd van het jaar, wel fris maar ook zon
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
28-11-2017 11:35
Volgens mij heb je in België betere traiteurs dan in Nederland. Hier mag je al blij zijn als de slager een bakje lasagne kant en klaar heeft staan
Ja hier kun je van alles vers bij de slager kopen maar er zijn ook speciale traiteurs. Ieder dorp heeft er wel minimaal 1.
Ik dacht net, best frisjes vandaag op mijn werk, terwijl ik een trui en een vest aanheb en een panty onder mijn broek. Zie ik net iemand door de gang lopen met een t-shirt en een korte broek! :O
Cateautje schreef:
28-11-2017 11:31
Het is niet slim Drackie, om je door iets te laten beïnvloeden waar je niets aan kunt veranderen. Laat het weer dus lekker het weer en begin met 1 vierkante meter in je huis en als je dat hebt gedaan, dan weer 1 vierkante meter, dan kom je er vanzelf. Het is niet de ontploffing in je huis die van belang is, maar de uitkomst van je bezigheden en de voldoening die je straks hebt als het weer helemaal netjes is en jij met een beker drinken op de bank zit en rondkijkt naar je leuke huisje.
Zet hem op meid, je kan het!!! :proud:
I did it! :cheer2: De vaatwasser staat aan, de bende is opgeruimd en de hele benedenverdieping heb ik gestofzuigd, dus nu tijd om lekker te chillen. :proud:
Drackie schreef:
28-11-2017 12:35
I did it! :cheer2: De vaatwasser staat aan, de bende is opgeruimd en de hele benedenverdieping heb ik gestofzuigd, dus nu tijd om lekker te chillen. :proud:
Yeeeeeej!!!! :cheer:
prada schreef:
28-11-2017 12:25
Ja hier kun je van alles vers bij de slager kopen maar er zijn ook speciale traiteurs. Ieder dorp heeft er wel minimaal 1.
In mijn Amsterdamse buurtje zitten 2 goede traiteurs. Maar mijn portemonnee heeft schrik van hen! En de slagers zijn schaars en hebben niet zoveel aanbod als in BE. Dat mis ik wel: goede slagers en bakkers! Ik neem elke keer een voorraad vanuit BE mee om in te vriezen. Niet zo lekker als vers maar nog altijd beter dan het aanbod hier.
Ik ga weer aan de slag. Fijne middag roepers!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Het wordt toch nog een leuke dag. Vanavond eten bij mijn schoonzusje. Mijn andere schoonzusje is gisteren aangekomen in Nederland, had ik dat al verteld? Ze woont in Australië en ze blijft twee maanden! Zo leuk! Ook leuk dat ze er dus is met mijn verjaardag zaterdag. Mijn feestje wordt zooo leuk. Ik word dertig en ik pak flink uit. Locatie gehuurd, karaoke, pubquiz, thema (90’s), superleuk!

Vanavond dus samen eten met schoonzusjes, gezellig. En vanmiddag chillmodus aan. En een sinterklaasgedicht schrijven voor vrijdag voor de pakjesavond met mijn familie.

Als je al denkt dat het een rotdag gaat worden, is het vaak ook zo. Het is een kunst om er dan juist wel een leuke dag van te maken.
Drackie schreef:
28-11-2017 12:35
:cheer2: :yes: :cheer2:
Zo, mijn sinterklaasgedicht is ook af. Hoera!
Roeoeoeoehoeoeoeoep poeperdepoep zat op de stoep.

Ach meisjes, zijn jullie druk? Hebben jullie niets te roepen? Of zijn jullie in staking?

Ik mis jullie zooooo! Kom gezellig een praatje maken. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven