Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
30-11-2017 12:10
Waar is Suus eigenlijk gebleven? En te oud, nee joh. ;-D
Ja dat vroeg ik me laatst ook af idd? Nieuwe nick?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Enn schreef:
30-11-2017 12:18
Zeker niet van het eerste uur, elke dag een rondje, soms duurt het rondje 5 minuten en soms langer. Ik merk dat na het lezen van drie keer dikke vette bullshit ik meestal weer wat anders ga doen. Vandaag lig ik in bed dus ben ik er meer. ;-D
Vrije dag?

Ik op werk gewoon ;-D
Nouschi schreef:
30-11-2017 12:29
Ja dat vroeg ik me laatst ook af idd? Nieuwe nick?
Denk het wel, want als ik enigszins gewend ben aan Nicks verdwijnen ze vaak weer, zal bij haar ook wel zo zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
yasmijn schreef:
30-11-2017 12:30
Vrije dag?

Ik op werk gewoon ;-D
Nope. Ik heb voor forummen echt geen tijd tijdens mijn werk, nog nooit gehad.
Ziek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
30-11-2017 00:21
Echt al zijn shows zijn geweldig.
De man met het lamme handje. Echt tot tranen aan toe.

Al zijn werk staat op Spotify heb ik vandaag ontdekt :cheer:
Van destijds vind ik het ook nog leuk, maar die show korter geleden met ehhh..? Dat ze zitten te kwartetten. Enzo. Nope, die had ik niet hoeven kijken. Het interview laatst in een tv-programma vond ik wel weer leuk. En dat hij weer toeren is met Klein Orkest.
Want ik heb een desktop op het werkt, dat forumt nog het minst erg. Ik kan hier wat zien (nog niet alles), waar ik moet zijn en minder hinderlijke reclame.

Thuis op telefoon en dat is drama dus ben ik er veel minder. Daar kan ik geen topics op zien, ik ga altijd maar in the blind naar hier.
Verder moet ik linkjes hebben anders kom ik nergens.
Beterschap Enn!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Enn schreef:
30-11-2017 12:35
Nope. Ik heb voor forummen echt geen tijd tijdens mijn werk, nog nooit gehad.
Ziek.
O beterschap zeg.
Star² schreef:
30-11-2017 11:08
relaties/mijn-man-versiert-mijn-beste-v ... ges/396439

Deze eerste zin. Ik heb jeuk.
Ik ook. Vooral op mijn ruggetje maar ook op andere deeltjes van mijn lichaampje :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star² schreef:
30-11-2017 11:08
relaties/mijn-man-versiert-mijn-beste-v ... ges/396439

Deze eerste zin. Ik heb jeuk.
Ik snap ineens weer waar die weerstand tegen verkleinwoordjes weg komt. :bonk:
Beterschap Enn.

Verkleinwoorden,.......brrrrrr. Laatst in de trein een jonge knul die enquetes kwam afnemen. "Mevrouwtje, wilt u een enquete-tje invullen, ik heb wel een pennetje voor u". Had hem bijna een oplawaai verkocht.
Hommeltjes schreef:
30-11-2017 13:54
Beterschap Enn.

Verkleinwoorden,.......brrrrrr. Laatst in de trein een jonge knul die enquetes kwam afnemen. "Mevrouwtje, wilt u een enquete-tje invullen, ik heb wel een pennetje voor u". Had hem bijna een oplawaai oplawaaitje verkocht.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mevrouwtje? Vanaf dat eerste woord had ik hem al niet serieus genomen, zo spreek je toch geen mens aan?
Hommeltjes schreef:
30-11-2017 13:54

Verkleinwoorden,.......brrrrrr. Laatst in de trein een jonge knul die enquetes kwam afnemen. "Mevrouwtje, wilt u een enquete-tje invullen, ik heb wel een pennetje voor u". Had hem bijna een oplawaai verkocht.
Dan zal ik je voortaan maar Hommels noemen :D
Oudblond schreef:
30-11-2017 13:56
:proud: Dat zou jij doen.
Bij mij kun je die tje wel weglaten. :blauwoog: :lol:
_Marana_ schreef:
30-11-2017 13:57
Mevrouwtje? Vanaf dat eerste woord had ik hem al niet serieus genomen, zo spreek je toch geen mens aan?
Nope, en hij was echt pas een jaar of 19.
Lady*Voldemort schreef:
Owja...... :biggrin:
_Marana_ schreef:
Nou inderdaad zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
😂😂😂
http://wegmetdatwoord.org/

Stemmen graag.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
01-12-2017 09:29
http://wegmetdatwoord.org/

Stemmen graag.
Gedaan.
Stem ging naar genderneutraal.
Jammer dat je er maar een mag uitzoeken.
Bij sommige to's blijf je je ongerust maken bij elk nieuw topic wat ze beginnen.
8102 schreef:
01-12-2017 09:55
Bij sommige to's blijf je je ongerust maken bij elk nieuw topic wat ze beginnen.
Linkje?
Roanoke* schreef:
01-12-2017 10:09
Linkje?
Gezondheidspijler, koortslip dan gaat het niet alleen over dit topic maar over alle topics van to.
8102 schreef:
01-12-2017 10:10
Gezondheidspijler, koortslip dan gaat het niet alleen over dit topic maar over alle topics van to.
Wauw... Ik herken ineens topics waarvan ik nou niet begreep wat nou precies het probleem was..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven