Carnavalsmaandag in Limburg (voor niet-carnavalsvierders)
zaterdag 21 februari 2009 om 17:38
Naar zo'n indoor speelparadijs? Ik zie bijvoorbeeld dat Plopsaland Indoor Hasselt gewoon open is.
http://www.plopsaland.be/main.html
http://www.plopsaland.be/main.html
zaterdag 21 februari 2009 om 18:56
tja, als je geen carnavalsliefhebber bent en in Limburg woont, zijn dit zware dagen.... ik weet er alles van. Ik was verbaasd dat het KDV gewoon dicht is maandag en dinsdag!! Las het bij toeval in een nieuwsbrief.
Ik denk dat ik naar Haarlem ga om te winkelen. Vriendlief moet er dinsdag voor zijn werk zijn, dus ik denk dat ik met dochterlief mee rijd.
Ik denk dat ik naar Haarlem ga om te winkelen. Vriendlief moet er dinsdag voor zijn werk zijn, dus ik denk dat ik met dochterlief mee rijd.
zondag 22 februari 2009 om 10:58
zondag 22 februari 2009 om 11:21
Plopsa vindt mijn oudste niet meer zo'n succes.
Had meer aan zwemmen ofzo gedacht (maar nu is de jongste weer wat grieperig dus dat gaat ook niet opschieten), maar alles is dicht.
Porta probeer ik ook wel eens (of Pallen of Ikea inderdaad).
Peewee is dicht.
Toverland is open (maar vind ik dan weer zo duur).
's Avonds gaan we wel wokken (vinden de jongens altijd wel leuk).
Nu waarschijnlijk naar de Brunsummerheide. Daar kun je een GPStocht maken. Of naar de grotten in Maastricht. Die hebben schijnbaar open. Ook nog nooit geweest.
Misschien iets gaan oprichten voor niet-carnavalsvierders voor volgend jaar!!!
Had meer aan zwemmen ofzo gedacht (maar nu is de jongste weer wat grieperig dus dat gaat ook niet opschieten), maar alles is dicht.
Porta probeer ik ook wel eens (of Pallen of Ikea inderdaad).
Peewee is dicht.
Toverland is open (maar vind ik dan weer zo duur).
's Avonds gaan we wel wokken (vinden de jongens altijd wel leuk).
Nu waarschijnlijk naar de Brunsummerheide. Daar kun je een GPStocht maken. Of naar de grotten in Maastricht. Die hebben schijnbaar open. Ook nog nooit geweest.
Misschien iets gaan oprichten voor niet-carnavalsvierders voor volgend jaar!!!
zondag 22 februari 2009 om 13:11