Carnavalsmaandag in Limburg (voor niet-carnavalsvierders)

21-02-2009 17:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij (pappa, mamma, 7 jarige, 4 jarige en baby) willen wat leuks doen in Limburg (of aangrenzend Nordrheinwestfalen of omgeving Luik-Hasselt).

Na 2 dagen carnaval zijn we er wel klaar mee, maar wat nu?

Iemand tips?
Kernwasser wunderland?
Is helaas nog gesloten tot 4 april (net als Bobbejaanland en Phantasialand, jammer genoeg).
Naar zo'n indoor speelparadijs? Ik zie bijvoorbeeld dat Plopsaland Indoor Hasselt gewoon open is.

http://www.plopsaland.be/main.html
tja, als je geen carnavalsliefhebber bent en in Limburg woont, zijn dit zware dagen.... ik weet er alles van. Ik was verbaasd dat het KDV gewoon dicht is maandag en dinsdag!! Las het bij toeval in een nieuwsbrief.

Ik denk dat ik naar Haarlem ga om te winkelen. Vriendlief moet er dinsdag voor zijn werk zijn, dus ik denk dat ik met dochterlief mee rijd.
Jij ook al???

Volgend jaar maar samen wat afspreken he?
ik wil ook weg morgen van dat stomme carnaval, ik zat net op internet te zoeken of de ikea en de porta enz. dan open zijn

enne ik werk ook op een kdv en die is ook op maandag gesloten, dinsdag moet ik wel weer werken
Hier een Brabantse met hetzelfde probleem. Wij gaan woensdag naar Plopsaland indoor in Hasselt, maar dat zal in de vakantie ook wel erg druk zijn.

Hier is het kdv gelukkig gewoon open, dus de kinderen gaan maandag gewoon op het kdv carnaval vieren, dan hoeft mama niet verplicht mee te doen
Plopsa vindt mijn oudste niet meer zo'n succes.

Had meer aan zwemmen ofzo gedacht (maar nu is de jongste weer wat grieperig dus dat gaat ook niet opschieten), maar alles is dicht.

Porta probeer ik ook wel eens (of Pallen of Ikea inderdaad).

Peewee is dicht.

Toverland is open (maar vind ik dan weer zo duur).

's Avonds gaan we wel wokken (vinden de jongens altijd wel leuk).

Nu waarschijnlijk naar de Brunsummerheide. Daar kun je een GPStocht maken. Of naar de grotten in Maastricht. Die hebben schijnbaar open. Ook nog nooit geweest.

Misschien iets gaan oprichten voor niet-carnavalsvierders voor volgend jaar!!!
Zullen we volgend jaar van huis ruilen? Jullie hier aan zee, ik een keertje Carnaval, lijkt me haske gezellig )
Goed idee, heb je plaats voor 3 kids?
Moet lukken! Ben alleen bang dat ik man niet meekrijg, die houdt er niet van. Das dan weer jammer....
We zijn eruit. 's Morgens naar Pallen (ontbijten en voor nieuw bed voor de mannen kijken, mannen in de kinderballenoppasbak...is daar erg leuk).

's Middags spellenmiddag thuis en 's avonds dus wokken.

Nu dinsdag nog overleven, haha (dan is manlief weer werken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven