Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik stuur je ff een pm met mijn vermoeden
Ik heb sterke vermoedens.

Overigens ook van een dubbelnicker, maar dat mag zeker niet?
Dubbelnicken in 1 topic mag inderdaad niet, twee nicks naast elkaar in verschillende topics gebruiken mag wel.
Ik bedoelde of ik hier de dubbelnicker mocht verlinken :proud:
Peter R. de Vries klaagt ook wel eens over die polissieseries die alle sporen uitwissen.

Verder vond ik het wel komisch dat ik de laatste tijd gratis taxi-ritten krijg bij koop van bitcoins. Ally van f**k you liedje heeft de stoomboot gemist.
vrouwjagersma schreef:
06-12-2017 14:29
Ik bedoelde of ik hier de dubbelnicker mocht verlinken :proud:
Van mij mag het. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Dit is toch serieus een grapje over elkaar verlinken en elkaar staffen en helemaal uitzoeken wie wie is en de mods lastig vallen? Aub zeg mij dat dit is waar is..... :-D
ah ja duh natuurlijk bedoel je dat :$

laat ik het zo zeggen: je kunt het proberen, ik zou zelf het risico niet lopen...
tiepmiep77 schreef:
06-12-2017 14:54
Aub zeg mij dat dit is waar is..... :-D
Waar?
Graag gedaan.

En nu een wedervraag.
Ben jij een trol?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
tiepmiep77 schreef:
06-12-2017 14:54
Dit is toch serieus een grapje over elkaar verlinken en elkaar staffen en helemaal uitzoeken wie wie is en de mods lastig vallen? Aub zeg mij dat dit is waar is..... :-D
Zit je nog niet in de app groep?
Ttass schreef:
05-12-2017 22:46
Dit is toch bij de konijnen af hé. Er worden allerlei racistische xenofobische gedachtegoed geplaats op actueel en wie wordt er dan weer gewist? Degene die zich daar tegen ageren in dit geval FV. Dit zooitje ongeregeld is echt niet meer te redden. Alsof je tegen de muur praat.

Eindelijk bijgelezen in het 'wit'-topic, en daarin de gewiste quote van FV gezien. Ze werd ontzettend uitgelokt, niet handig dat ze daar op in ging met uiteindelijk scheldwoorden. Dat moest wel gewist worden, dat wist ze zelf ook wel lijkt me. Provocatie is een stuk moeilijker hard te maken dan scheldwoorden.
feow schreef:
06-12-2017 15:13
Waar?
Graag gedaan.

En nu een wedervraag.
Ben jij een trol?
Nee
Scratte schreef:
06-12-2017 15:20
Zit je nog niet in de app groep?
Nee. Ik ben bang dat ik daar niet toegelaten word. :-D
8102 schreef:
06-12-2017 13:55
SirLixAlot :proud: gaat het niet lang volhouden zo te lezen.
Perma.
Life is short. Eat dessert first.
Marana-- schreef:
06-12-2017 14:23
Ik stuur je ff een pm met mijn vermoeden
Stuur mij ook eens?
PB komt eraan LeesMee
Dank je
Marana-- schreef:
06-12-2017 15:29
Eindelijk bijgelezen in het 'wit'-topic, en daarin de gewiste quote van FV gezien. Ze werd ontzettend uitgelokt, niet handig dat ze daar op in ging met uiteindelijk scheldwoorden. Dat moest wel gewist worden, dat wist ze zelf ook wel lijkt me. Provocatie is een stuk moeilijker hard te maken dan scheldwoorden.
Dat zie ik bij FV wel vaker. Heel inhoudelijk en correct tegengas geven (chapeau!) maar dan schuift ze zelf uit. Jammer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Marana-- schreef:
06-12-2017 17:45
PB komt eraan LeesMee
Als de techniek werkt heb je antwoord
het werkt :yes:
Marana-- schreef:
06-12-2017 12:42
Ik heb na die vorige update van de cm een mail gestuurd met een paar puntjes, waaronder dat van het kunnen loepen van anonieme accounts. Zo bijzonder dat er dan in het CM-topic een mod zit die dat blijkbaar helemaal niet wist.
Ik wou eigenlijk pas op anoniem als dat opgelost was, maar dat duurde me toch te lang.

Anyway, ben er weer hoor :bye:
Zelfs op het oude forum was het niet moeilijk de reacties van geanonimiseerde users terug te vinden.
(En nee niet via google.)
Ik had die Belgische onderzoekers een berg tijd en geld en moeite kunnen besparen: hoe lager je EQ hoe racistischer. Een paar jaar forummen en je pappenhimers kennen en ik had ze dit ook wel kunnen vertellen. :
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oudblond schreef:
06-12-2017 17:47
Dat zie ik bij FV wel vaker. Heel inhoudelijk en correct tegengas geven (chapeau!) maar dan schuift ze zelf uit. Jammer.
Ze wordt niet zo'n beetje getergd ook, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
06-12-2017 18:17
Ze wordt niet zo'n beetje getergd ook, zeg.
Ja dat zie ik natuurlijk ook. Maar ik schat haar hoog in en vind het jammer dat ze - als ze voelt dat ze zo geprovoceerd wordt - toch in de scheldenval trapt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ze verdient een prijs voor zelfbeheersing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven