'Mama's to be'

23-11-2017 18:18 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo 🌸
Het lijkt me leuk om met een knus groepje dames elkaar op de hoogte te houden van alle dingen rond om het zwanger willen worden!

Gezellig de spanning, blijdschap, vragen, hersenspinsels en noem maar op bespreken met elkaar.

Benieuwd naar jullie verhalen! :) 🤗
xxxxxxxxxxxxxxxx
Naam Leeftijd / leeftijd partner:Kindje nummer Begonnen vanafWelke ronde? NOD datumBijzonderheden
abchallo22-271SeptemberRonde 331 Decemberovu-testen
vivienne24-341NovemberRonde 119 dec
knettersuiker27-291NovermberRonde 111 december
kate198928-301OktoberRonde 2 9 december
marte00732-331OktoberRonde 212 decafspraak Gyn 15 dec
VeraK25-331Augustus Ronde 326 december
Mvdwj24/281NovemberRonde 1?
Vlinder 567823/261AprilRonde 8??
xxxxxxxxxxxxxxxx
anoniem_359380 wijzigde dit bericht op 13-12-2017 09:44
69.42% gewijzigd
.
anoniem_637551aa36866 wijzigde dit bericht op 15-10-2018 21:37
99.88% gewijzigd
@viviennie ja met grote regelmaat.. mijn schoonmoeder loopt eigenlijk al jaren te "zeuren" Dat ze een dagje ouder word en toch wel graag oma wil worden en dat zij de kinderwagen wel betaald en dat ze wil oppassen enz. Mijn moeder verteld trots tegen iedereen dat ik ( wij) vast de eerste ben die zwanger word. Dan nog al mijn nichtjes die laatst ineens zeiden dat ze een weddenschap hadden wie er als eerste zwanger zou zijn in de familie, 3 x raden? Iedereen riep mijn naam. En dan natuurlijk nog mijn beste vriendin die natuurlijk weet dat mijn wens groot is dus bij elke keer als we wat gaan eten of drinken en ik nee zeg tegen een wijntje ze me aankijkt en nog net niet door het restaurant roept " Ben je zwanger". Normaal gesproken kon ik er wel om lachen, wetende dat ik waarschijnlijk echt de eerste zou zijn in onze omgeving, nu maakt het het alleen maar moeilijker. Je moet liegen en hebt het idee dat je echt smoezen moet gaan verzinnen. Wij wilde in februari heel graag naar Gambia op vakantie, ivm malaria en de tabletten daar voor gaan we nu niet, En moeten we wat anders bedenken. Je maakt je gelijk "zorgen" dat mensen daar raar van opkijken en ineens moet je rekening houden wat je wel en niet met mensen deelt. Ik moet zeggen dat ik liever gewoon tegen iedereen zou zeggen waar we mee bezig zijn om die "stress" gelijk maar uit de wereld te hebben, Maar mijn vriend wil dat niet dus houden we het voorlopig even zo. Heel herkenbaar dus..
Hoi meiden.

2e keer vandaag, maar even van me afschrijven want ik denk echt dat ik mezelf voor de gek hou. November gestopt met de pil, nog niet ongesteld geworden daarna, als het volgens het boekje zou gaan zou dat 22 december ongeveer moeten zijn. Mijn vriend en ik vrijen gewoon en wachten eigenlijk niet echt tot na de eerste menstruatie, maar ik hou verder mijn (nog niet ) ovulatie niet bij, wel afgelopen dagen gemerkt dat mijn lichaam raar deed. Afgelopen week regelmatig seks gehad. De laatste keer dat mijn vriend en ik seks hadden was het allemaal een beetje gevoelig ( iets wat ik normaal nooit heb ) dus dat was al een beetje raar. Afgelopen dagen niet echt eetlust, ik slaap slecht maar goed dat kan natuurlijk ook allemaal met een eisprong te maken hebben ( want ik van internet begrijp ) maar daat komt het, vandaag Weer de hele dag blubjes in me buik, en als pedicure leun ik wel eens raar naar links of naar rechts om bij de onderkant van de voeten te komen, en dan voel ik dus echt me baarmoeder. Nouja kan natuurlijk ook door de eisprong komen, maar nu moest ik net plassen, en bij het afvegen zag ik heel licht roze afscheiding op het wc papier... nou word ik echt gek.. innestelingbloed? Hoowww zo spannend, even afwachten of er geen bloeding door zet en ik gewoon heel vroeg ongesteld word maar ach, je krijgt er toch de zenuwen van :sherlock:

Liefsss
.
anoniem_358772 wijzigde dit bericht op 02-03-2018 10:01
99.91% gewijzigd
bij ons vragen ook veel mensen ernaar. op mijn werk is het helemaal erg. maar dat komt omdat het heel erg speelt. veel jonge meiden in de kleine kids, zwangeren etc. ook hebben we een hecht team, een van de meiden heeft laatst een miskraam gehad, daar was ook bijna iedereen van op de hoogte ;)
iedereen weet wel dat ik kids wil, een paar weten dat ik het heeeel graag wil. maar het is wel lastig.

normaal krijg ik altijd heel erge hoofdpijn als ik ongesteld moet worden.. nu nog geen teken van te bekenen, al ga ik er eigenlijk niet zo snel vanuit dat het raak is.

gisteren wel weer het welbekende wijnprobleem gehad. en ik wilde eigenlijk niet bobben ivm de gladheid die voorspeld was... toch een drankje gedaan. nu voel ik me best schuldig. stel toch zwanger te zijn.....
.
anoniem_358772 wijzigde dit bericht op 02-03-2018 10:02
99.74% gewijzigd
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2017 22:43
Reden: spammer
99.25% gewijzigd
@knettersuiker 2 wijntjes dus het valt mee ;)

ahh je heb nog ff lekker van de ham gegeten ;)

jaa weet je wat lastig is stel dat het maanden duurt om zwanger te worden moet je je dan al die dingen gaan ontzeggen?

jaaa ik vind die app ook nog steeds een goed idee ;)
.
anoniem_637551aa36866 wijzigde dit bericht op 15-10-2018 21:38
99.75% gewijzigd
.
anoniem_359380 wijzigde dit bericht op 13-12-2017 21:49
99.70% gewijzigd
.
anoniem_359380 wijzigde dit bericht op 13-12-2017 21:48
98.25% gewijzigd
.
anoniem_358772 wijzigde dit bericht op 02-03-2018 10:03
99.54% gewijzigd
Ik ben op kik gearriveerd!
@knettersuiker! spannend!

ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden.... ik denk dat ik morgen eem test ga doen!

ik heb kik net geinstalleerd hoop dat het is gelukt ;)
.
anoniem_637551aa36866 wijzigde dit bericht op 15-10-2018 21:38
0.00% gewijzigd
Hi meiden!

Ik lees nog steeds regelmatig mee maar weinig tijd om te reageren.. zag dat jullie weer over de app begonnen! Zal ik een groep aanmaken? Als jullie je naam even doorgeven zet ik je in de groep. (Als het lukt .... ;) )

Liefs!

22:49: ik heb een groep aangemaakt! Hij heet VivaForum, #zwangerworden2017

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven