Onzeker over daten via Tinder
donderdag 7 december 2017 om 16:15
Ik heb momenteel maat 46 (kom van een maat 54) en vind dit wel heel erg kort door de bocht. Dik zijn en ongezond en sportloos leven zijn niet gelijk aan elkaar in alle gevallen. Hoe dan ook, nutteloze discussie in dit topic, maar wilde het wel even aangeven.Hadewychh schreef: ↑07-12-2017 11:13Hoezo die spoort niet? Ik ga mensen met overgewicht niet beoordelen, iedereen moet doen waar die zich zelf het beste bij voelt. Maar als je niet valt op mensen met overgewicht, om een relatie en seks mee te hebben, bijvoorbeeld omdat je een gezond dieet en sport belangrijk vindt, spoor je niet?
TO het probleem met de foto los je op door een mooie foto van jezelf te plaatsen waar je volledig op staat.
Hoe dan ook: ik ben dus ook dik, heb full body foto's op mijn tinder, evenals selfies zonder makeup (dat is zelfs de eerste foto) en voel de behoefte niet om mijn date "te waarschuwen" voor mijn uiterlijk. Tuurlijk ben ik onzeker als ik iemand zie die ik nog niet eerder ontmoet heb, maar ik heb nog nooit negatieve reacties gekregen op mijn uiterlijk. En dat terwijl mijn dates zelf allemaal behoorlijk knap en slank zijn.
Grappig vind ik dan wel dat de mannen het naar vinden als ik mijzelf "dik" noem, zij hebben liever dat ik het "curvy" noem.
donderdag 7 december 2017 om 17:22
Sommige mannen houden inderdaad niet van een maatje meer. Genoeg mannen vinden dat mooi of in ieder geval geen probleem. Om een juiste verwachting te scheppen zou ik je aanraden naast wat foto's van je gezicht ook een foto van je hele lichaam op je profiel te zetten.
En je weet wat ze zeggen heah? De beste manier om over een ex heen te komen is door lekker te gaan daten. De meeste gesprekken zullen bij een gesprek blijven en bij veel dates zal er geen tweede komen. Zie het dus gewoon als iets leuks. Als er dan echt iemand tussen zit waarmee het iets kan worden zie je dat dan wel.
Heel veel plezier
En je weet wat ze zeggen heah? De beste manier om over een ex heen te komen is door lekker te gaan daten. De meeste gesprekken zullen bij een gesprek blijven en bij veel dates zal er geen tweede komen. Zie het dus gewoon als iets leuks. Als er dan echt iemand tussen zit waarmee het iets kan worden zie je dat dan wel.
Heel veel plezier
maandag 11 december 2017 om 09:33
@ bl1ksem, eens met de adviezen hier over niet te veel uitweiden over je ex. Bedenk wel alvast wat je wél wil vertellen. Er wordt toch vaak over gesproken, daarom is het prettig om een verhaal klaar te hebben. Daar was ik niet echt op voorbereid bij de eerste dates.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am