Zwanger! Uitgerekend juni 2018

10-10-2017 19:58 823 berichten
zwanger! uitgerekend in juni 2018

Voor alle meiden die lief en leed willen delen over hun zwangerschap.
Naam&leeftijdKindjeUitgerekendAfsprakenBijzonderheden
LittledreamerTweede14 juni1 december termijnecho :heart:
Madeleine89Eerste20 juni10 november echo
Kersje25Tweede13 juni1 november echo
MucaTweede17 juni17 november
Charlie591Eerste16 juni28 november termijnecho
Lientjelotje
Farah868 juni17 november termijnecho :heart:
BlauwebesEerste10 junieind oktober vk
Marie-louise7 november echo
FragolisaEerste5 juni goede termijn echo gehad! :heart:
BobbieEerste10 juni9 november echo :heart:
Anja34Derde18 juni3 november echo
Muisje1117Derde
JippjanEerstejuni 201823 oktober echo :heart:
momtobejuneEerste 25 juni30 november termijn echo
vlinderTweede 9november echo
misstiekTweede/derde22 juni 7 december termijnecho:heart: :heart:

:hug: Lente en kleine liefde :hug:
anoniem_288375 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 21:02
92.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wie wil trouwens in een fb groepje (naast hier/in een vers topic verderschrijven)? ik wil gerust een geheime aanmaken, dan moet ik wel even vriendjes worden met jullie. hebben we ook gedaan met mijn vorige zwangerschap, en we schrijven nog steeds samen, en delen foto's van de kids en zo

stuur een pb met je mailadres naar mij (waarmee je aanmeldt op FB), en ik zorg er dan voor dat je in de groep terechtkomt :) . laat me wel iets weten als je een pb gestuurd hebt, dit forum werkt soms niet optimaal daarvoor
Zo, bloedprikken voor oa NIPT achter de rug. Viel eigenlijk wel heel erg mee. Nu wachten op de uitslag.
Zijn er nog meer mensen hier die NIPT of combinatietest (hebben) laten doen?

Misstiek, ik wacht vooralsnog het nieuwe topic even af! Misschien sluit ik later dan nog aan op FB.

Vandaag heb ik een dagje vrij. Dochter is naar de opvang en ik moet wel wat dingen thuis doen. Man had zaterdag en zondag dienst, dus daarna zo'n dagje voor mezelf is dan wel even lekker.
Vanmorgen 2 uur rijles gehad. Hoop voor de al te dikke buik m'n rijbewijs te halen. Vandaag goed kunnen oefenen met sneeuw...
hier ook nipt-test. morgen bloed afnemen hiervoor. morgen ook eindelijk m'n echo, ik hoop dat het allemaal vlot gaat deze keer...
Ik heb mijn nipt test bloedafname vorige week donderdag gehad.
Valt inderdaad reuze mee. Hopelijk ontvangen we over 2 weken allemaal goede resultaten.
Oooh gelukkig nouja gelukkig maar heeft iedereen last van de hormonen haha. Echt pff soms.. en idd mensen maar zeggen geniet van je zwangerschap.. nou sorry genieten doe ik echt nog niet. Maargoed schouders eronder en gaan.

Ik heb net alle keukenkastjes gedaan hoor haha. Manlief geappt dat hij wel fijn moest koken vanavond haha. Weetje het was ook nodig maar gister was het echt net de druppel. En ik ben heeel netjes van mezelf en ja nu gewoon geen energie ervoor en daar baal ik zelf ook van. Dacht doe nu meteen alles ben ik ervan af haha alleen nu gesloopt! Gister avond kwam die wel heel lief een gebakje brengen had die speciaal voor mij gehaald. Denk om het goed te maken haha.

Misstiek leuk ik wil wel bij de fb. Hier bij de eerste ook gedaan en wij delen nogsteeds heel veel samen en zou het leuk vinden als dat nu weer gebeurd! Ik stuur je even pb.
Misstiek volgens mij lukt pbniet kan jij me pb sturen?
idd niets ontvangen. heb jou pb gestuurd.
Rot Najaar dat je je zo naar voelt! Hormonen doen rottige dingen soms en snap dat zo’n echo in je hoofd blijft zitten. Bedenk dat je niet abnormaal bent hierin en te denken waar je het voor doet! Maar blijf erover praten met je man idd.

Als de fb gerealiseerd gaat worden wil ik er wel in! Maar mss wel t gezelligste om iig met z’n allen te blijven, dus als er zijn die er iets op tegen hebben mss beter hier blijven.

Ik voel me intussen prima; de kwaaltjes worden oneerlijk verdeeld! Ik merk nu wél dat ik afgelopen weken écht wel heel moe was, weet het een beetje aan werk en donker, maar nu ik me weer beter begin te voelen is het verschil wel heel duidelijk. Meer zin in m’n werk, makkelijker opstaan ‘s morgens nu. Fijn. Minder flauwig ook ‘s morgens en ik kan de adem van mn vriend weer hebben ‘s nachts 😉 tijd voor trimester twee, duidelijk.
Op m’n werk ook zoveel enthousiasme. Jongere collega is echt mega geïnteresseerd en staat de hele tijd met een zoete blik naar m’n buik te kijken, die dus begint op te zetten, ook in losse topjes. Heel leuk 😉
Najaar en ik zitten er al in. Als je me pb stuurt met je mailadres nodig ik je uit
Charlie ik blijf hier ook gewoon schrijven hoor!! Vind fb wel leuk net iets persoonlijker en kan je eventueel foto's delen. Leuk als je erbij komt hihi. Maar geen stress schrijf hier gewoon gezellig mee voor de dames die niet met fb mee willen doen.

Ja leuk he als je jongere collega's zo leuk reageren. Hier ook hoor. Net eentje terug van verlof dus kwam me persoonlijk feliciteren en wou alles weten haha.
Idd we blijven hier gewoon meeschrijven hoor
Aah ik wil me ook weer zo voelen charlie. Maar het komt voorlopig niet. Tot 10.30 in bed gelegen, namiddag wat gewerkt, maar vooral veel misselijkheid en overgeven vandaag! Pfff ik ben het overgeven zo beu als iets! Hoop echt dat het niet is tot aan het einde hoor, dan word ik gek!
@charlie: pb goed ontvangen :)
Hoi dames was even afwezig voelde me zo ziek en dan ook nog druk met de andere kindjes, de kleine slaapt nog niet super dus de nachten zijn zwaar. Nu bijna 14 weken zwanger en gaat het langzaam beter als ik maar blijf eten. Met 12 weken de termijn echo gehad en alles zag er goed uit, ze deed ook een gokje en dacht een jongentje te zien. We wachten het af of ze het goed heeft gezien!! Ik zou ook graag in de fb groep willen.
Leuk muisje! Hoopte je op een jongen?

Je hebt uitnodiging voor de groep 😊
Wat leuk muisje dat ze denken een jongetje te zien. Ben benieuwd of het ook echt klopt! Bij mn zusje hadden ze met de termijn echo ook gezegt nou duidelijk een jongen.. nou niet dus hahaha. Maar heb gehoort dat ze het ook vaak goed hebben. Ik wil eigenlijk nu rond 15 weken geslachtsbepalende echo maar manlief kan wel wachten tot 17 weken dan doet de verloskundige het.. Ga hem proberen over te halen haha want dan kunnen we het volgende week dus al weten!!! Kan ik eindelijk gaan shoppen🤗.
En eigenlijk wil ik dan met kerst ouders en zussen een klein kadotje geven waaraan ze kunnen zien wat het word. Vorige keer een feestje gegeven kreeg iedereen het tegelijk te horen maar dacht stel als we net voor kerst al weten is dit ook leuk. Niemand weet dan dat we het al weten haha. En dan blauwe of roze sokjes ofzo kijken of ze de hint snappen! Ik zie het al voor me haha leuk. Maar eerst manlief overhalen😂.
charlie, muisje, muca & bobbie, als alles goed is, hebben jullie een mailtje ontvangen met een uitnodiging voor de groep!

hier nipttest met geslachtsbepaling, dus volgende week weten we het hopelijk.

net met de auto naar het werk gegleden (toch in ons dorp, op autostrade ging het redelijk), want vanavond moet ik vroeg thuis zijn, dochter ophalen en ECHOTIJD, eindelijk!
Jaaa wij weten het als goed is over een week ook!! Manlief vond het ook wel een leuk idee dus toch eerder een echo afspraak gemaakt! Oké kost iets meer maargoed we hebben al geluk dat we al zo weinig hoeven aan te schaffen. Nu nog geheim houden haha lastig!!

Spannend misstiek. Heel veel succes alvast alles is vast goed met de 2 kleintjes!
thx najaar, ik hoop het ook :)
grappige is: vorige week aan de telefoon vergeten vragen bij welke gyn ik langs moet gaan :facepalm:
ging er van uit bij mijn vaste, maar die zit in privéconsultatie die dag en niet in ZH, waar ik langs moet gaan. straks nog even bellen dus voor de zekerheid :facepalm: (6) :swear:
Ik heb niet gehad MissTiek! Ook niet in m’n spam. Zijn er nog andere manieren om erin te komen? 😉 veel plezier vanmiddag!
vreemd! is gelukt bij najaar (ook na 2x versturen), heb het nu nogmaals geprobeerd. indien het niet lukt kun je me de url van je facebookprofiel doorsturen, ik word dan even vrienden met jou, en voeg je dan op die manier toe.
Charlie bij mij lukte het eerst ook niet later wel. Hopelijk lukt het!
Als ik heel eerlijk ben hoopte ik op een meisje, heb al twee jongens en het leek me super leuk een dochtertje maar nu ik denk dat het een jongentje word vind ik het ook heel leuk. Mischien dat ze er nog naast zit en het toch een meisje is maar goed we zullen het zien. Wil zo ie zo nog een pret echo doen met 16 weken. Spannend vandaag echo misstiek!!
Muisje ik snap je helemaal. En goed dat je daar eerlijk over bent. Vaak vinden mensen het raar als je een voorkeur heb. Zeker als je al 2 jongens heb is een meisje wel heel leuk maar een jongens gezin is ook gaaf hoor. Mijn schoonzus heeft 3 jongens. Ik wou altijd heel graag een meisje. Nu is de eerste een meisje en maakt het me nu minder uit. Altijd idee gehad dat ik een meiden gezin zou krijgen maar als het een jongen is vind ik het ook heel leuk. Heel veel vrienden hebben meiden dus een jongen erbij is wel goed haha. We zullen zien over een week al!
Misschien hebben ze het fout haha.
Misstiek succes bij de echo!

Ik was vanochtend om 5:00 al wakker en kon niet meer verder slapen, nu val ik bijna om van de slaap op m'n werk :purple: Zit er serieus over na te denken om even een half uurtje in m'n auto te gaan liggen voor een dutje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven