Zwanger! Uitgerekend juni 2018

10-10-2017 19:58 823 berichten
zwanger! uitgerekend in juni 2018

Voor alle meiden die lief en leed willen delen over hun zwangerschap.
Naam&leeftijdKindjeUitgerekendAfsprakenBijzonderheden
LittledreamerTweede14 juni1 december termijnecho :heart:
Madeleine89Eerste20 juni10 november echo
Kersje25Tweede13 juni1 november echo
MucaTweede17 juni17 november
Charlie591Eerste16 juni28 november termijnecho
Lientjelotje
Farah868 juni17 november termijnecho :heart:
BlauwebesEerste10 junieind oktober vk
Marie-louise7 november echo
FragolisaEerste5 juni goede termijn echo gehad! :heart:
BobbieEerste10 juni9 november echo :heart:
Anja34Derde18 juni3 november echo
Muisje1117Derde
JippjanEerstejuni 201823 oktober echo :heart:
momtobejuneEerste 25 juni30 november termijn echo
vlinderTweede 9november echo
misstiekTweede/derde22 juni 7 december termijnecho:heart: :heart:

:hug: Lente en kleine liefde :hug:
anoniem_288375 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 21:02
92.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
haha Fragolisa! herkenbaar hoor!
hier slaap ik ook niet al te schitterend, was ook al redelijk vroeg wakker, en man is ook half ziek (na dochter en mezelf), dus die hield me ook wakker...
Leuk muisje, een jongetje! Maar het is met 12 weken nog wel heel vroeg hoor, dus wie weet krijg je uiteindelijk toch een meid. Hier zeggen ze bewust nog niets, omdat het met 12 weken eigenlijk nog echt te vroeg is. Ik kan mij goed voorstellen met twee zoontjes dat een meid ook wel erg leuk erbij zou zijn. Mijn moeder zei altijd, ik vond het stiekem wel érg leuk dat je jij een meisje was (had ook al een zoon).

Ik ben nog in dubio of we nog een pretecho laten doen. Een van mijn verloskundigen uit de praktijk volgt momenteel een echoscopie opleiding en die nodigt mij al regelmatig uit voor een extra sessie om te oefenen. Wellicht nog even wachten, misschien krijg ik binnenkort weer een mailtje ;-) Inmiddels al 3 echo's achter de rug.

Hier ook nog ziek, maar wel iets fitter dan gister. Thuis rustig aan het werk omdat bijna al mijn collega's vrij zijn ivm trainingen, opleiding en stakingen van scholen waardoor de kinderen thuis zijn. Krijg veel op mijn bordje, maar leer nu ook veel terug te geven. Ik kan niet heksen, en duik zo weer even terug mijn bed in...

Ik zal je ook even een privé berichtje sturen MissTiek, voor de facebook pagina.
ah, ook veel beterschap voor jou!
hier ook nog steeds bleh. nu op het werk, maar heb wat schrik om te moeten overgeven pffff... weer heel de dag misselijk. gelukkig morgen ook thuiswerken.

bericht ontvangen. normaal uitnodiging via mail ;)
Wat leuk muisje, wat kunnen ze dat al vroeg zien dan zeg. Maar hopelijk voor jou toch een meisje ergens is ook weer leuk.

En misstiek... heel veel succes bij de echo vanavond!! Lijkt me zo bijzonder een tweeling.

En over fb stuur ik jou even een pb.
En misstiek?? Was alles goed met de 2 kleintjes? Ben heel benieuwd..

Grrrlstar met 12 weken is het idd heel vroeg om te zien. Hier zeggen ze het dus ook niet want kan nog alle kanten op. Ik heb volgende week met 15 weken een echo ben heel benieuwd of ze het dan al duidelijk kunnen zien ze zeggen van wel.
Vervelend zeg dat jij je ook zo beroerd voelt..
Hopelijk knappen we allemaal snel op en kunnen we wat meer genieten!
Aaaales prima met ini en mini 😁
Wat fijn zeg!! Gefeliciteerd. Nu genieten! En ohja vooral bekentmaken🤗
Ow goed nieuws Mistiek!
Ik heb je ook een pb gestuurd voor fb.
Ik lees hier wel af en toe mee maar vindt het op m'n telefoon erg onoverzichtelijk en met m'n groepje rondom de eerste echt heel fijn op fb contact. Incl foto's enzo. Hoop dat we dat hier ook kunnen creëren :)
Misstiek, gefeliciteerd met je goede echo van je tweeling! En NIPT met geslachtsbepaling? Dan doe je dat niet in NL maar in België, vermoed ik?

Geslachtsbepaling bij 12 weken via echo is wel heel vroeg toch? Hier wachten we de 20 weken echo af.

Op het werk aan veel collega's inmiddels verteld dat ik zwanger ben. Wel grappig, want ik ben door misselijkheid en buikgriep best veel afgevallen en kreeg daar veel opmerkingen over. En daardoor verwachtten ze juist niet dat ik zwanger ben.
Haha ja alpha, ik ben vlaams 😁
Grappig dat ze het niet verwacht hadden!
Vlinder ik vind en ook veel voorzichtiger en makkelijker. Krijg een melding als et bericht is ect. En idd heel leuk dat je foto's kunt delen. Word het toch iets persoonlijker.

Alfalfalfa klopt met 12 weken is het echt vroeg hoor. Kan nog veranderen. Hier garanderen ze bij een echo clieniek dat ze met 15 weken kunnen zien en klopt. Zo niet mag je gratis terug komen. Dus ik ga maar ervan uit dat het goed is. En omdat ik iedereen met kerst wil verrassen dus lekker vroeg een echo. Met ons dochtertje wel gewacht tot 17 weken.
Haha grappig he dat ze het dan niet verwachten! Hier weet inmiddels iedereen het. En ja om me buik kun je nu niet heen...
marie-louise & vlinder: check jullie mailbox :) je vindt daar een uitnodiging voor de groep
Misstiek.. er ging iets mis bij de link openen. Zou je mij nog een keer de link kunnen sturen? :P :-D
link verstuurd :)
De link werkt weer niet, kan het zijn dat het komt doordat ik niet met me
E-mail adres inlog maar met me 06 nummer?

:bonk:
dat kan idd... link werkt specifiek voor dat mailadres :)
Eergisteren al een heel bericht geschreven maar weggeklikt, hahaha ja ik snap het ook niet hoor. Dus ik dacht doeiii doe t van de week wel opnieuw.
Nou hier komtie.

Het lijkt me leuk op fb ook contact te houden. Net als vlinder zit ik op mijn telefoon en is het erg onoverzichtelijk.
Ik heb je een pb gestuurd misstiek.

Wij hebben maandagavond een pretecho laten doen met geslachtsbepaling met 13 weken en 4 dagen. En met 100% zekerheid kon ze zeggen dat wij een MEISJE krijgen!!! Ik dacht het al die tijd al maar weet nu zeker dat mijn instinct werkt haha, dus nu maar shoppen.
Verder heeft ze alles wat ze al kon zien gecheckt. 2 hersenhelfden met een mooi vliesje, 2 hartkamertjes, middenrif mooi , buikje dicht en schedeltje dicht,2 perfecte voetjes dus geen klompjes haha en 2 mooie handjes.

Al met al was ik ontzettend blij om te zien dat ,ook na zon heftige periode, het goed ging met ons kindje. Ze wilde alleen echt niet stil liggen haha ging van de een naar de andere kant, was goed wakker. Heel bijzonder om te zien bij de 1e vooral omdat je nog niks voelt.

Blij dat bij jullie de echos ook goed waren en ook dat ini en minie het goed doen haha.

Lijkt me leuk de gezichten achter de gebruikersnamen te zien☺ en daar fotos te kunnen delen

:bye:
Wat leuk zeg Bobbie, dus nu hebben we een jongetje en een meisje!

Hier heb ik nog steeds geen kriebels om het geslacht te willen weten, wil zelfs ook het liefst pas shoppen na de bevalling. Dan zie ik wat mooi past bij haar/hem. Kleur huid en haar etc. Hihi lekker moeilijk ben ik.

Wij hebben ook nog totaal geen baby namen en zie het nog gebeuren ook dat we tijdens de geboorte nog geen naam hebben. Haha
haha, wat leuk dat ze het al met zekerheid konden zeggen bobbie! lekker shoppen!
trouwens bobbie, normaal heb je mail gehad met een link naar het topic op fb.
Leuk Bobbie, een meisje! Iedereen vraagt mij ook wat ik denk dat het wordt. Nou uh geen idee? Hoe voelen jullie dat?

En Najaar2016, vanaf wanneer was jouw buik goed zichbaar? Ik voel het zelf wel en savonds is het een beetje zichtbaar, maar overdag kan ik nog vrij strakke shirtjes op werk dragen waarin niemand echt iets opvalt.

Ik draag op bh na (die was na 7 weken al meer dan een cupmaat te klein) nog gewoon mijn normale kleding (ben nu overigen 12 weken +2)
waaw, wat knap grrrlstar! hier bij eerste op 8w of zo al geen gewone broeken meer, duidelijk zichtbaar op een week of twaalf, en nu... tjah, o_o schat ik mezelf al een dikke maand verder dan ik ben :p
Wauw wat leuk Bobby!!
Toch leuk dat ze het al zo duidelijk konden zien!! Ik kan niet wachten tot dinsdag haha. Nu kan je lekker gaan shoppen!!

Grrrlstar Haha fijn toch dat je je eigen broeken nog aan kan. Ik bij rond 9 weken ofzo. Met 10 weken denk ik al zwangerschaps broek aan. Mn eigen broeken pas ik echt niet meer. Maar is een 2e en ligt denk ik meer naar voren. Ben super slank van mezelf dus je ziet het al meteen!
Ben nu bijna 14 weken.
Maar bij de eerste had ik dit en beetje met 20 weken haha.
Nog geen mail gehad misstiek :O

Oooh najaar wat spannend dinsdag☺☺☺☺

En mijn broeken worden nu ook te klein hoor. Sochtends gaat het nog wel maar na een paar uurtjes gaat het knoopje toch echt los hahahaa
Ik ben normaal ook slank dus dit is al goed te zien :-D
Ik heb nog geen link gezien. In m'n inbox van hotmail of hier?
Ben er niet zo goed in haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven