Zwanger! Uitgerekend juni 2018

10-10-2017 19:58 823 berichten
zwanger! uitgerekend in juni 2018

Voor alle meiden die lief en leed willen delen over hun zwangerschap.
Naam&leeftijdKindjeUitgerekendAfsprakenBijzonderheden
LittledreamerTweede14 juni1 december termijnecho :heart:
Madeleine89Eerste20 juni10 november echo
Kersje25Tweede13 juni1 november echo
MucaTweede17 juni17 november
Charlie591Eerste16 juni28 november termijnecho
Lientjelotje
Farah868 juni17 november termijnecho :heart:
BlauwebesEerste10 junieind oktober vk
Marie-louise7 november echo
FragolisaEerste5 juni goede termijn echo gehad! :heart:
BobbieEerste10 juni9 november echo :heart:
Anja34Derde18 juni3 november echo
Muisje1117Derde
JippjanEerstejuni 201823 oktober echo :heart:
momtobejuneEerste 25 juni30 november termijn echo
vlinderTweede 9november echo
misstiekTweede/derde22 juni 7 december termijnecho:heart: :heart:

:hug: Lente en kleine liefde :hug:
anoniem_288375 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 21:02
92.10% gewijzigd
Haha grapje.. Had snel gekeken in ongewenst en over je echte naam heen gekeken ;)
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat iedere buik zich anders ontwikkelt!
Mijn collega’s hadden nog niets door (vandaag verteld met 14+3). Skinny broeken krijg ik niet meer dicht, andere broeken gaan nog net.

Wij hebben volgende week vrijdag, met bijna 16 weken, een pretecho. Ben wel heel benieuwd naar t geslacht!!
Is gelukt denk ik?
bleh! na man voorbije dagen op de pot, heb ik het nu vlaggen... krampen, buikloop, en nog meer krampen... en je mag amper medicijnen nemen hiervoor :cry: . wanneer houdt het nu eens op! grrrr :swear:
@momtobe: heb je mailtje goed ontvangen???
MissTiek: ik heb jou een privé berichtje met mijn e-mailadres gestuurd. Ik sluit graag aan en denk dat ik daar meer zal meeschrijven.
Wij krijgen trouwens een meisje :cheer2:
Ik had geen voorkeur en had ook geen idee qua gevoel, maar ik vind het echt leuk nu we het weten!!

Spannend Farah ook een pretecho!! Zo leuk!

Ons meisje was heel beweeglijk en “zwaaide”. Zo mooi om te zien.

Qua broeken pas ik mijn eigen nog! Ik begin nu pas een klein buikje te krijgen.
Bobbie: apart is dat hè, het beweegt zoveel en je voelt er totaal niks van!! Ook nog wel onwerkelijk. Toch is het een wonder.

Twee meisjes en een jongetje hier dus :-)

Benieuwd naar je echo dinsdag najaar!!

Hebben jullie het hartje overigens ook al gehoord? Wij nog niet, maar dit doen ze wel op controle geloof ik!
Leuk dat al meer en meer bekend wordt wat het wordt! Ik heb, na een goede NIPT uitslag, ook een echo ingepland voor komende woensdag, ben dan 14 weken, dan kunnen ze het bij onze praktijk al zien. Kunnen we het met de kerst aan de familie vertellen.

Buik hier is ook wel aanwezig. Nu weekend weg met vrienden, 1 kennis is precies gelijk met mij, niks te zien, ik loop al met een bolletje. Maar nr 2 en klein en slank, scheelt een hoop waarschijnlijk..
Blauwebes, ik kijk er dit weekend voor. Gaat enkel via pc, en nu niet ter beschikking
Muca ooh leuk he. Wij weten het dinsdag met 15 weken! Willen dan iedereen verrassen met kerst. Iedereen denkt dag we pas met de 20 weken echo het weten haha zo leuk! Gaan denk ik roze of blauwe sokjes geven.

Blauwebes30 wat gaaf een meisje! Bijzonder he om het nu te weten en je dus ook echt zei kan noemen! Nu lekker shoppen hahaha.
Ik ben nu idd ook heel benieuwd. Dacht eerst oh kan nog wel wachten maar nu mag het wel snel dinsdag zijn haha.
We zijn nu uit over een jongens naam dus zou het dan toch een jongen zijn? Haha ik heb echt geen idee nog.
Hey allemaal,

ik ga even met de deur in huis vallen. Mijn schoonmoeder moet mij van dag 1 niet hebben. Al zeker 4@5 keer dikke ruzie gehad over dingen die ze in haar hoofd steekt en niet waar zijn maar waar ik wel telkens de schuld van krijg. Elke keer opnieuw heb ikzelf water bij de wijn gedaan en met haar een gesprek aangegaan van minstens een uur en elke keer opnieuw is dit dan volledig uitgepraat. Maar ook elke keer opnieuw komt ze met dezelfde oude koeien uit gracht om mij en ondertussen ook haar zoon(mijn vriend) vanalles te verwijten. Nu ben ik net 7 weken zwanger en zijn we dit afgelopen woensdag gaan vertellen, hier kregen wij weinig tot geen reactie op. Van zijn vader zelfs geen proficiat van haar wel maar ook alleen maar van ver. Het was duidelijk op haar gezicht te lezen dat ze vind dat mijn vriend de grootste fout van zijn leven maakt.
Verder werd er ook totaal geen interesse getoond in ons toekomstig kindje. Nu heb ik echt zoiets van als het jullie niet interesseert hoef je ook niet te komen als ik bevallen ben. Mijn vriend weet dat ik dit meen en begrijpt mijn reactie ook. Al vinden we het beide spijtig dat zij zo reageert.
Een aantal mensen die heel de situatie kennen proberen mij ervan te overtuigen om met kerst toch mee te gaan naar mijn schoonfamilie maar ik ben zelfs niet uitgenodigd. Wat zouden jullie doen? ik heb echt geen zin om daar schijnheilig te zitten doen maar vind het wel vervelend voor mijn vriend.
Allereerst super leuk, blauwe bes dat je een meisje krijgt. Lekker roze shoppen haha!!

Hebben jullie al namen in gedachte?

En Kadee, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat betreft schoonouders blijft vaak lastig, ik heb het ook meegemaakt en het is toch het beste vanuit jou kant geduld te bewaren en laten zien dat ze het fout hebben. Hoe moeilijk ook ik zou gaan. Alleen al voor je partner, die zit anders ook tussen twee vuren in. Maar dat is voor mij makkelijker gezegd als voor jou gedaan.
Ja leuk hebben jongens namen wel in gedachten. Maar al heel lang. Hoorde een tijdje geleden deze naam en hebben alle bij zoiets ja die is leuk haha. Meisjes namen nog niet naar gekeken eigenlijk haha. Hebben nog wel de lijst van de eerste en gaan we volgende week eens naar kijken of we nog iets erop vinden staan wat we leuk vinden.

Ja lastig. Maargoed zijn wel zijn ouders natuurlijk. Hier gaat soms ook moeizaam maar ik denk dan ja zijn wel zijn ouders. Maar gewoon je gevoel volgen!
Lastig als je geen goede band hebt met je schoonouders! Lijkt me voor je vriend ook moeilijk. Ik zou in dat geval proberen mijn vriend een grotere rol te geven.

Ik heb gelukkig een goede band met mijn ouders. Mijn schoonmoeder is ongeneeslijk ziek dus vreugde en verdriet komen hier soms naast elkaar.
Oh wat naar farah! Ik kan het helaas. Hier is mn schoonvader helaas ongeneeslijk ziek! Al aantal jaren. Ze weten niet hoelang die nog heeft. Kan nog 10 jaar zijn maar ook maar een jaar. En hij gaat erg achteruit dus fijn dat hij als goed is nog zijn laatste kleinkind kan ontmoeten❤.
Probeer te genieten van de momenten die je nog samen hebt!
Hoi allemaal,

Ik sluit graag bij jullie aan :-) morgen ben ik 15 weken zwanger van mijn eerste kindje, 18 juni uitgerekend en aankomende vrijdag de geslachtsbepaling. Ik vind het allemaal heel spannend en moet nog steeds erg wennen aan het idee. Ook ben ik niet samen met de vader wat ik soms best zwaar vind. Ik had al heel lang een kinderwens en dacht er zelfs over na om het in de toekomst alleen te gaan doen als ik geen relatie zou hebben. Ik ben 32 jaar en ben twee keer geopereerd aan mijn eierstokken, had dus ook altijd het idee dat ik niet zo snel zwanger zou worden. En na 1 keer een gescheurd condoom is het dan wel gebeurt, wat een wonder. Lijkt me fijn om verhalen te delen en af en toe mijn hart te luchten. Hoop dat iedereen het goed maakt,
Welkom Vanillagrey,

Gefeliciteerd!! En wat spannend vrijdag. Lijkt me wel heftig om alleen te moeten doen, is het helemaal over met de vader?

En heb je genoeg steun ook van fam? Vrienden?
Najaar: ik hoop ook dat jouw schoonvader het allemaal nog mag meemaken.
En wij genieten zeker van de momenten samen met de familie!

VanillaGrey: welkom! Lijkt me spannend in je eentje. Heb je nog wel goed contact met de vader? Gaat hij een rol hebben?
Welkom vanillagrey!
Leuk dat je mee komt schrijven. Als je wilt hebben we ook een fb pagina.
Pittig hoor er alleen voor staan. Maar dat komt vast allemaal goed met hulp van familie en vrienden. Ik denk dab maar zo dan had het zo moeten zijn toch.. als je al wel heel graag wou..
Heb je wel contract idd met de vader of ook niet?

Fatah ik hoop voor jou dat jullie ook nog heel lang kunnen genieten van je schoonmoeder en ze zeker nog de kleine kan ontmoeten. We gaan daar maar gewoon vanuit he!
welkom vanillagrey! idd, we hebben een fb-groepje (met een stuk of 10 van hier). als je wil meeschrijven daar (we zijn er behoorlijk actief op), stuur je mij een pm met je mailadres waarmee je aanlogt op FB. je krijgt dan een uitnodiging voor de groep.

op je eentje is best wel pittig, maar dat lukt je hoor!

@momtobejune: jij hebt normaal mail ontvangen, maar ik zie dat je het nog niet geaccepteerd ehbt..

najaar & Farah : hopelijk kan je schoonvader/schoonmoeder het idd allemaal nog lang (en bewust) meemaken... mijn ouders zijn ook niet meer van de jongste, wel nog goed en behoorlijk gezond, dus ik hoop ook dat ze nog lang kunnen genieten!

ondertussen al aan ouders, schoonouders, deel van mijn vrienden & collega's verteld, iedereen superhappy (geschrokken uiteraard ;) ) en zelfs al aanbiedingen om te horen bij hun vrienden/familie met tweelingen of die niets weg doen... nu nog mijn broertjes bellen vanavond :)
Hoi,

zit al een tijdje in meeleesmodus maar eerst dacht ik dat het misging maar nu met bijna 15 weken en een goede nipt vind ik het nog steeds spannend (heel gek is nr3) maar vind ik het wel leuk om een beetje mee te schrijven :-)
hey pimpelmees, welkom! (ook welkom in de facebookgroep, zie een van mijn eerdere berichtjes)

nr 3 voor jou? wat leuk! zit er veel tijd tussen?
weten jullie al wat het wordt?
Pimpelmees, leuk dat je neerschrijft.
Haha zo zie je maar ookal is het al nummer 3 het blijft gewoon spannend!
Had je er een reden voor om je zo zorgen te maken of was het meer je gevoel? En heb je nu meiden, jongens of van alle bij al 1? Haha.

Dankje misstiek we hopen het ook.
Fijn he als iedereen het nu een beetje weet. Benieuwd wat je broers zeggen. Heb je daar een goede band mee of valt het mee?
En hulp is natuurlijk altijd fijn haha.
Redelijk goede band. Wonen wel niet vlakbij, maar veel whatsapp contact, ook ivm de kinderen. Zien elkaar noet zo vaak, meestal bij feestjes, dus als ik bel weten ze meestal wel 'hoe laat het is' 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven