Benaderd via LinkedIn
donderdag 7 december 2017 om 19:38
Ik heb even jullie advies nodig! Vorig jaar ben ik na 4 jaar afgestudeerd als directiesecretaresse/managementassistent. Ik heb daarna 8 maanden op een accountantskantoor gewerkt. Helaas werd mijn contract niet verlengd en ben ik vanaf 1 maart 2017 werkeloos geraakt. Het lukte mij niet om werk te vinden in mijn studierichting en daarom heb ik gesolliciteerd bij de Lidl, waar ik ben aangenomen. 8 januari mag ik beginnen.
Nu ben ik deze week via LinkedIn benaderd door een recruiter die veel oud collega's van mij kent. Zij heeft een functie voor mij die heel goed bij mij zou kunnen passen (ze werkt via een personeelsbemiddelsbureau) bij een accountantskantoor, hetzelfde werk wat ik eerst deed. Dit is een fulltime baan terwijl de baan bij Lidl maar 24 uur is.
Ik zit nu in twijfel. Aan de ene kant vind ik het prima om bij de Lidl te gaan werken, het is een leuke winkel en ik heb het contract al getekend. Maar de functie bij het accountantskantoor spreekt me ook heel erg aan. Wat zouden jullie mij adviseren?
Alvast bedankt voor de tips!
Nu ben ik deze week via LinkedIn benaderd door een recruiter die veel oud collega's van mij kent. Zij heeft een functie voor mij die heel goed bij mij zou kunnen passen (ze werkt via een personeelsbemiddelsbureau) bij een accountantskantoor, hetzelfde werk wat ik eerst deed. Dit is een fulltime baan terwijl de baan bij Lidl maar 24 uur is.
Ik zit nu in twijfel. Aan de ene kant vind ik het prima om bij de Lidl te gaan werken, het is een leuke winkel en ik heb het contract al getekend. Maar de functie bij het accountantskantoor spreekt me ook heel erg aan. Wat zouden jullie mij adviseren?
Alvast bedankt voor de tips!
zaterdag 9 december 2017 om 00:03
Dan lijkt het me nog steeds een nobrainer. Wie wil er nou bij Lidl werken als ie iets veel beters kan doen.Banaaninmijnoor schreef: ↑09-12-2017 00:01Of is het een kantoorfunctie bij Lidl? Dat zou natuurlijk ook kunnen?
zaterdag 9 december 2017 om 00:42
Bij een "personeelsbemiddelsbureau" weet je niet of er werkelijk een baan is of ze jou aan die baan kunnen helpen; misschien willen ze eerst je CV hebben, en gaan ze dan bedrijven bellen "ik heb zo'n fantastich iemand voor u!".Nu ben ik deze week via LinkedIn benaderd door een recruiter die veel oud collega's van mij kent. Zij heeft een functie voor mij die heel goed bij mij zou kunnen passen (ze werkt via een personeelsbemiddelsbureau) bij een accountantskantoor
Maar goed: een gesprek aangaan kan altijd.
dinsdag 19 december 2017 om 01:45