Gezondheid alle pijlers

Hoe kan dit?

25-12-2017 19:20 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb even een vraagje hoe jullie hierover denken..

Ik heb 2 maanden geleden onveilige seks gehad, daarna ook geen seks meer gehadzz 3 weken daarna ben ik gewoon normaal ongesteld geworden. Heb de pil daarvoor 2 maanden doorgeslikt. ( ik slik Ethinylestradiol/ levonorgestrel 0,03/0,15). Ik slik de pil altijd trouw, soms alleen 2/3 uur verschil met de vorige dag, maar neem hem altijd in.

Nu heb ik vorige week een spotting gehad. Waren 3 druppels en ook maar eenmalig. ( Ik begon toen met een nieuwe zalf voor vier dagen wat corticosterioden was. Na die dagen niet meer gebruikt)

Nu zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Donderdag nacht de laatste pil genomen, maar ben op dit moment nogsteeds niet ongesteld geworden. Ik heb geen verandering qua gevoelige borsten, aankomen (ben juist wat afgevallen door gezond te eten) etc. Gister en vandaag wel wat meer alcohol genuttigd dan normaal.

Is er een kans op een zwangerschap? Of gewoon wat verlaat dus even afwachten? Wat is jullie gedachte over dit verhaal?
Roanoke* schreef:
25-12-2017 19:38
Wat betekend dit woord?
Das Zweeds en Noors voor betekenis
Say it like you mean it.
Wanneer je de pil slikt wordt je niet ongesteld maar heb je een ontrekkingsbloeding tijdens je stopweek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Moiren’ schreef:
25-12-2017 19:32
Ik noem de buurman neuken mantelzorg, niet vreemdgaan.
:HA: :kneel:
Saga_Röversdotter schreef:
26-12-2017 00:55
Wat bedoel je precies met onveilige seks?
Naakt en wijdbeens aan de kroonluchter slingeren bijvoorbeeld.
Saga_Röversdotter schreef:
26-12-2017 00:55
Wat bedoel je precies met onveilige seks? Want je was wel aan de pil? Lees ook de bijsluiter van d zalf om te zien of het invloed heeft op anticonceptiepil ed.
De pil helpt niet tegen SOA's dus ja het is onveilig, zeker als het niet om een vaste partner betreft
Of op de spoorwegovergang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven