Senz paraplu is het wat?
vrijdag 29 december 2017 om 18:00
Ik snap oprecht niet dat mensen nog andere paraplu’s kopen, vooral niet in de waaierige steden waar ik vaak ben. Kost je uiteindelijk veel meer geld (en frustratie), omdat ze stuk gaan.
Ik ben al aan mijn 4e in 7 jaar, maar dat is vooral mijn eigen schuld: in de trein laten liggen, gevallen en kapotgeslagen tegen de grond (maar toch nog een paar jaar mee doorgelopen, want hij was wat krom, maar deed het nog best), toen een nieuwe waarvan een koppelinkje stuk ging, maar Senz geeft garantie, dus ik heb een andere van ze gekregen.
Ik heb meestal wel een duurder model dan die ze aanbieden bij de Aldi, maar ik denk niet dat je er een buil aan kan vallen.
Ik ben al aan mijn 4e in 7 jaar, maar dat is vooral mijn eigen schuld: in de trein laten liggen, gevallen en kapotgeslagen tegen de grond (maar toch nog een paar jaar mee doorgelopen, want hij was wat krom, maar deed het nog best), toen een nieuwe waarvan een koppelinkje stuk ging, maar Senz geeft garantie, dus ik heb een andere van ze gekregen.
Ik heb meestal wel een duurder model dan die ze aanbieden bij de Aldi, maar ik denk niet dat je er een buil aan kan vallen.
vrijdag 29 december 2017 om 18:02
Ja, die grote zijn ge-wel-dig. Als die van mij stuk gaat, dan koop ik inderdaad met liefde weer zo'n nieuwe, dure.
Ik weet niet welke er in de aanbieding zijn, maar met die kleintjes (die opvouwbare versie) heb ik minder goede ervaringen, daar had ik er twee van en die zijn allebei binnen een jaar stuk gegaan.
Ik weet niet welke er in de aanbieding zijn, maar met die kleintjes (die opvouwbare versie) heb ik minder goede ervaringen, daar had ik er twee van en die zijn allebei binnen een jaar stuk gegaan.
vrijdag 29 december 2017 om 18:30
Die van de Aldi is denk ik die kleine opvouwbare, het ziet er niet erg stevig uit vind ik.. Jammer. Maar de original is dus wel goed? Als die een paar jaar meegaat met storm vind ik het de prijs wel waard. Ik moet altijd een paar honderd meter lopen van mijn auto naar mijn werk en als het dan stormt en regent kom ik drijfnat aan, echt vies die plakkleren.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
vrijdag 29 december 2017 om 19:14
Ik heb deze: https://www.senz.com/nl/opvouwbare-para ... automatic/
Opvouwbaar en heel stevig. Maar dus wel wat duurder dan 15E.
Opvouwbaar en heel stevig. Maar dus wel wat duurder dan 15E.
zaterdag 30 december 2017 om 19:32