Senz paraplu is het wat?

29-12-2017 17:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen bij de Aldi te koop een Senz paraplu voor 15 euro.
Wat zijn de ervaringen?
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 17:55
7.51% gewijzigd
Wat mij betreft beste paraplu ever. Heb een tijdje geleden een nieuwe moeten kopen, maar die daarvoor heb ik 5 jaar gehad. Het werkt écht.
Winter is coming...
Ik snap oprecht niet dat mensen nog andere paraplu’s kopen, vooral niet in de waaierige steden waar ik vaak ben. Kost je uiteindelijk veel meer geld (en frustratie), omdat ze stuk gaan.

Ik ben al aan mijn 4e in 7 jaar, maar dat is vooral mijn eigen schuld: in de trein laten liggen, gevallen en kapotgeslagen tegen de grond (maar toch nog een paar jaar mee doorgelopen, want hij was wat krom, maar deed het nog best), toen een nieuwe waarvan een koppelinkje stuk ging, maar Senz geeft garantie, dus ik heb een andere van ze gekregen.

Ik heb meestal wel een duurder model dan die ze aanbieden bij de Aldi, maar ik denk niet dat je er een buil aan kan vallen.
Ja, die grote zijn ge-wel-dig. Als die van mij stuk gaat, dan koop ik inderdaad met liefde weer zo'n nieuwe, dure.

Ik weet niet welke er in de aanbieding zijn, maar met die kleintjes (die opvouwbare versie) heb ik minder goede ervaringen, daar had ik er twee van en die zijn allebei binnen een jaar stuk gegaan.
Ik lees even mee, lijkt me wel wat.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik had vroeger een doorzichtige heel smalle en diepe paraplu die heel je bovenlijf omspande. Die kon ook niet omklappen. Tien jaar gehad, uitgeleend en foetsie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De kleine Senz (inklapbaar) is bij mij gewoon binnen een paar weken kapot gegaan. De grote Senz is fantastisch.
Maar als ik al een paraplu gebruik, is het zo’n inklapbare. Want die kan makkelijk mee in mijn tas.

Wanneer nemen jullie dan een grote paraplu mee?
Die van de Aldi is denk ik die kleine opvouwbare, het ziet er niet erg stevig uit vind ik.. Jammer. Maar de original is dus wel goed? Als die een paar jaar meegaat met storm vind ik het de prijs wel waard. Ik moet altijd een paar honderd meter lopen van mijn auto naar mijn werk en als het dan stormt en regent kom ik drijfnat aan, echt vies die plakkleren.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
kadanz schreef:
29-12-2017 18:09
De kleine Senz (inklapbaar) is bij mij gewoon binnen een paar weken kapot gegaan. De grote Senz is fantastisch.
Ik had een kleine in mijn kerstpakket een paar jaar terug, die was ook zo kapot. Met de grote geen ervaring.
Tja, ik zoek ook een inklapbaar model.Moet in mijn fietstas passen namelijk.
Dus ik weet niet of ik dan wel een Senz inklapbare moet kopen, omdat de ervaringen daar minder mee zijn.
Uiteraard moeten ze hem gratis vervangen totdat je een deugdelijk product hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb deze: https://www.senz.com/nl/opvouwbare-para ... automatic/
Opvouwbaar en heel stevig. Maar dus wel wat duurder dan 15E.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik die kleine drie of vier jaar geleden heb gekocht, dus wellicht dat ze het product verbeterd hebben. De grote voelde destijds gewoon 10x steviger en degelijker aan.
Hier waren alle Senz paraplu's al weg voor 12u bij de Aldi.
Jammer, de mijne is stuk gegaan nadat ik deze op de fiets tijdens een storm had gebruikt.
Daar is hij dan weer niet tegen opgewassen ;-D
Doubt kills more dreams than failure ever will

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven