Scrollen geeft regelmatig problemen

08-12-2017 22:47 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond Dames en Heren, ik heb een IPhone 6s waar ik zeer tevreden mee ben. Alleen de laatste tijd scrolt hij niet meer zo lekker op het viva forum. Hij hapert en ik moet dat een tijdje naar beneden blijven vegen en dat schiet hij weer verder. Dus een paar pagina’s werkt het, daarna scrolt hij wat trager en op een gegeven moment blijft hij steken. Is dit een bekend probleem? Ik kan het nergens vinden O_o .
Ik had er ook al een mail over gestuurd inderdaad, gebeurt blijkbaar niks mee. Maar goeie tip, die addblocker, ga ik ook installeren! Dát zullen de adverteerders waarderen zeg :yes:
Wauw, wat een vooruitgang zeg! Nu al de beste €2.29 die ik deze week heb uitgegeven. Nogmaals dank voor de tip!
moosey wijzigde dit bericht op 09-12-2017 00:39
1.32% gewijzigd
Ben blij dat ik niet alleen ben. Begon m’n iPhone al te wantrouwen
ik heb nu dophin, dat is de enige blokker die op mijn device kan. Houdt in ieder geval de decemberzegels tegen maar veel ook niet en is beslist niet sneller
en de decemberzegels kwamen door de dolphin, dus die ligt er weer af
Voor Android gebruikers: CM browser is een ideale browser die standaard een adblocker in zijn browser heeft.
Iemand een tip voor een AdBlocker die met Google Chrome op een iPhone werkt?
Op mijn iPad zit (gratis) Ghostery als browser en die werkt volgens mij prima. Een beetje kaaltjes zo zonder reclame.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik dacht dat Ghostery Safari gebruikte en dat praktisch elke browser Safari gebruikt als core op Apple mobiele toestellen maar misschien is dat inmiddels veranderd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Op de IPad gebruik ik BlockBear en op mijn Android telefoon Free Adblocker Browser. Werkt perfect bij mij! 👍
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nee ligt inderdaad echt niet aan je telefoon maar aan het forum.

Dus al met al forum ik mobiel niet meer ook omdat ik steeds mezelf opnieuw moet inloggen en die weigert mijn gegevens te onthouden.

Eigenlijk vind ik het bizar om geld uit te moeten geven hiervoor maar misschien doe ik het maar wel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Zinook schreef:
09-12-2017 05:22
Voor Android gebruikers: CM browser is een ideale browser die standaard een adblocker in zijn browser heeft.
Bedankt voor de tip! :D
Als het té hinderlijk wordt zal ik het erop zetten.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Het lijkt inderdaad te helpen die adblocker. Ik vond de advertenties niet zo’n probleem, maar dat haperen wel. Als ze het niet willen verhelpen, moet het maar zo. :hyper:
Luna-Lovegood schreef:
09-12-2017 00:35
Ben blij dat ik niet alleen ben. Begon m’n iPhone al te wantrouwen
Ja, ik dacht ook dat hij er de brui aan zou geven. Gelukkig niet :yes:
Wat een UITKOMST, die adblocker!
In werd gewoon sacherijnig van het haperen. Dacht ook dat het aan mijn telefoon lag.
Nu lijkt het goed te gaan.
Dit wilde ik nog even kwijt :-D
:high5:
Het hele gedoe is over nadat ik de addblocker heb gekocht, wat goed zeg! Eindelijk weer relaxt forummen.
Toch blijf ik er benieuwd naar wat de adverteerders er van vinden dat zij veel geld betalen om te adverteren, en wíj 2.- betalen om lekker te scrollen en dus hun advertenties niet zien... Zouden ze kunnen meten hoeveel derving dit geintje oplevert?
Is er ook een adblocker voor Android met Chrome?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven