Scrollen geeft regelmatig problemen
vrijdag 8 december 2017 om 22:47
Goedenavond Dames en Heren, ik heb een IPhone 6s waar ik zeer tevreden mee ben. Alleen de laatste tijd scrolt hij niet meer zo lekker op het viva forum. Hij hapert en ik moet dat een tijdje naar beneden blijven vegen en dat schiet hij weer verder. Dus een paar pagina’s werkt het, daarna scrolt hij wat trager en op een gegeven moment blijft hij steken. Is dit een bekend probleem? Ik kan het nergens vinden
.

zaterdag 9 december 2017 om 11:37
Nee ligt inderdaad echt niet aan je telefoon maar aan het forum.
Dus al met al forum ik mobiel niet meer ook omdat ik steeds mezelf opnieuw moet inloggen en die weigert mijn gegevens te onthouden.
Eigenlijk vind ik het bizar om geld uit te moeten geven hiervoor maar misschien doe ik het maar wel.
Dus al met al forum ik mobiel niet meer ook omdat ik steeds mezelf opnieuw moet inloggen en die weigert mijn gegevens te onthouden.
Eigenlijk vind ik het bizar om geld uit te moeten geven hiervoor maar misschien doe ik het maar wel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 9 december 2017 om 12:36
Bedankt voor de tip!

Als het té hinderlijk wordt zal ik het erop zetten.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 9 december 2017 om 13:38
Ja, ik dacht ook dat hij er de brui aan zou geven. Gelukkig nietLuna-Lovegood schreef: ↑09-12-2017 00:35Ben blij dat ik niet alleen ben. Begon m’n iPhone al te wantrouwen

maandag 1 januari 2018 om 10:32
Het hele gedoe is over nadat ik de addblocker heb gekocht, wat goed zeg! Eindelijk weer relaxt forummen.
Toch blijf ik er benieuwd naar wat de adverteerders er van vinden dat zij veel geld betalen om te adverteren, en wíj 2.- betalen om lekker te scrollen en dus hun advertenties niet zien... Zouden ze kunnen meten hoeveel derving dit geintje oplevert?
Toch blijf ik er benieuwd naar wat de adverteerders er van vinden dat zij veel geld betalen om te adverteren, en wíj 2.- betalen om lekker te scrollen en dus hun advertenties niet zien... Zouden ze kunnen meten hoeveel derving dit geintje oplevert?