Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 december 2017 om 19:33
Ze begrijpen jou gewoon niet.redbulletje schreef: ↑30-12-2017 19:28Mijn intrek genomen op 'n Amerikaans forum. Ondanks de cultuur én taalverschillen ben ik er nog niet geband![]()
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 30 december 2017 om 19:37
zaterdag 30 december 2017 om 19:38
zaterdag 30 december 2017 om 19:46
Y. heeft mij via Hyves (zo lang geleden is dat dus al begonnen), via mijn prive mail, via Facebook, via een ander mailadres, via anderen, en zelfs via de telefoon lastig gevallen. Ik vermoed ook dat zij degene is die mijn telefoonnummer aan nog wat anderen heeft gegeven waardoor ik een tijdlang enorm ben lastig gevallen via de telefoon (en uiteindelijk een ander nummer heb moeten nemen). En je gelooft het niet, na dergelijke akkefietjes kreeg ik dan steevast een paar maanden later gewoon doodleuk weer een vriendschapsverzoek.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 30 december 2017 om 19:46
Nah.... dat postvakje doet bij mij echt he-le-maal niets en als ik dit lees dan denk ik dat ik daar maar blij om ga zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 december 2017 om 19:48
fashionvictim schreef: ↑30-12-2017 19:46Y. heeft mij via Hyves (zo lang geleden is dat dus al begonnen), via mijn prive mail, via Facebook, via een ander mailadres, via anderen, en zelfs via de telefoon lastig gevallen. Ik vermoed ook dat zij degene is die mijn telefoonnummer aan nog wat anderen heeft gegeven waardoor ik een tijdlang enorm ben lastig gevallen via de telefoon (en uiteindelijk een ander nummer heb moeten nemen). En je gelooft het niet, na dergelijke akkefietjes kreeg ik dan steevast een paar maanden later gewoon doodleuk weer een vriendschapsverzoek.
zaterdag 30 december 2017 om 19:48
Knuffelheks schreef: ↑30-12-2017 19:38Ik zelfs dat niet.
Geen gehengel (nou ja, 1 keer maar dat zie ik maar als een initiatierite op dit forum), heulemaal niks, nooit.
Maar mijn pb is stuk, daar troost ik mezelf dan maar mee.
Ik krijg ook geen opvoedkundige PB's of hengel PB's hoor. Goddank.
zaterdag 30 december 2017 om 19:49
Wil je wel een PB? Een hinnik-pb?doornroosje9 schreef: ↑30-12-2017 19:48![]()
Ik krijg ook geen opvoedkundige PB's of hengel PB's hoor. Goddank.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 30 december 2017 om 19:50
Jezus krijst op een trekkerfashionvictim schreef: ↑30-12-2017 19:46Y. heeft mij via Hyves (zo lang geleden is dat dus al begonnen), via mijn prive mail, via Facebook, via een ander mailadres, via anderen, en zelfs via de telefoon lastig gevallen. Ik vermoed ook dat zij degene is die mijn telefoonnummer aan nog wat anderen heeft gegeven waardoor ik een tijdlang enorm ben lastig gevallen via de telefoon (en uiteindelijk een ander nummer heb moeten nemen). En je gelooft het niet, na dergelijke akkefietjes kreeg ik dan steevast een paar maanden later gewoon doodleuk weer een vriendschapsverzoek.
Dan zit er geen steekje los, maar een heel breiwerk.
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 30-12-2017 19:51
3.96% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 30 december 2017 om 19:52
O my, nu slaat mijn fantasie helemaal op hol met die dikke paardenkont naast me.
zaterdag 30 december 2017 om 19:52
Ik vind het dan ook wel erg bijzonder om haar altijd dergelijke tranentrekkende verhalen over lastig gevallen worden te zien schrijven want ik weet ook zeker dat ik niet de enige ben bij wie ze dat deed. De enige reden dat ik weet hoe zij heet is doordat zij mij steeds benaderde.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 30 december 2017 om 19:53
Van jou? Altijd.
zaterdag 30 december 2017 om 19:53
Vroeger was dat veel kleiner, makkelijker en gebruikelijker.
Toen het eens fiks uit de hand liep ben ik gestopt met forummen voor een aantal jaar. Sindsdien ouder en wijzer en minder goed van vertrouwen
zaterdag 30 december 2017 om 19:54
Maar je gaat er wel van uit dat zij die weer doorgeeft aan anderen...fashionvictim schreef: ↑30-12-2017 19:49Ik heb overigens tot op heden geen idee hoe zij aan mijn prive gegevens is gekomen. Ik heb wel wat contacten met forummers gehad door de jaren heen, maar bij mijn weten met geen een die met haar bevriend is.