Wie blijft er bij de kat?
zondag 31 december 2017 om 17:06
zondag 31 december 2017 om 17:15
Hier ook de eerste keer voor de broertjes. Het geknal doet hen tot nu toe niets. Benieuwd of ze nog zo relaxt zijn als het echt los gaat! Ik blijf meestal gewoon thuis met oudjaar, maar dit jaar heb ik alle uitnodigingen afgeslagen omwille van de katten en mijn rustDianaBerrigan schreef: ↑31-12-2017 16:37Ik! Het is de 1e oud en nieuw van de kat, dus ben heel benieuwd of hij het eng gaat vinden
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 31 december 2017 om 17:15
zondag 31 december 2017 om 17:17
zondag 31 december 2017 om 17:21
Tot nog toe bij mij ook alles zeer relaxed! Beestje ligt uitgebreid op de bank te slapenOudblond schreef: ↑31-12-2017 17:15Hier ook de eerste keer voor de broertjes. Het geknal doet hen tot nu toe niets. Benieuwd of ze nog zo relaxt zijn als het echt los gaat! Ik blijf meestal gewoon thuis met oudjaar, maar dit jaar heb ik alle uitnodigingen afgeslagen omwille van de katten en mijn rust![]()
zondag 31 december 2017 om 17:28
Ja wij blijven ook thuis. Hij is niet perse heel erg bang. Maar komt ook niet aan slapen toe en volgt mij de hele dag al overal. Het kattenluik zit dicht.
We zetten lekker de top2000 aan en negeren de knallen.
Kat krijgt later te eten zodat hij zich meer bezig gaat houden met eten krijgen dan met de knallen. Las het ergens als tip.
We zetten lekker de top2000 aan en negeren de knallen.
Kat krijgt later te eten zodat hij zich meer bezig gaat houden met eten krijgen dan met de knallen. Las het ergens als tip.
zondag 31 december 2017 om 17:29
Ik blijf ook thuis, kat vind het af en toe eng en verstopt zich dan in de trapkast (met kattenluik i.v.m. de kattenbak die daar staat). Hond is compleet in de stress, kroop door het kattenluik de kattenbak in. In een afgedekte bench was ook geen succes, dus nu even boven in de slaapkamer met muziek aan. Voor vanavond heb ik een grote kluif bij de slager gehaald voor hem, ik hoop dat dat wat afleiding geeft.
Eerder was m'n hond nooit bang. Volgend jaar breng ik 'm denk ik naar het pension, dat ligt enorm afgelegen en daar wordt niet geknald.
Heeft iemand nog tips voor nu?
Eerder was m'n hond nooit bang. Volgend jaar breng ik 'm denk ik naar het pension, dat ligt enorm afgelegen en daar wordt niet geknald.
Heeft iemand nog tips voor nu?
zondag 31 december 2017 om 17:29
Geen kat maar bejaarde hond. Zijn eerste jaar zonder die Bach druppeltjes aangezien hij vrij doof is geworden en dit jaar nog niet 1x is aangeslagen op knallen. Ben wel benieuwd hoe de twee logeerhonden zullen reageren. Volgens mijn moeder negeren ze alles maar ze hebben nog nooit het geknal en geflits van een stad meegemaakt. Ze staan nu bij iedere knal te kijken aan het raam, alert maar niet bang.
zondag 31 december 2017 om 17:43
zondag 31 december 2017 om 18:18
Wij hebben de tijd van de oudjaar-visite verplaatst naar 16:00-18:30 ipv tot ‘s nachts, zoals mijn schoonmoeder graag zou willen. Nu staat de radio aan, gordijnen dicht en kelderdeur open. En straks kunnen de twee monsters lekker op schoot of zich ergens anders verstoppen.
Wij blij, de katten iets blijer/minder bang en we kunnen alle twee een borrel nemen zonder een gevaar op de weg te zijn straks: win-win-win!
Wij blij, de katten iets blijer/minder bang en we kunnen alle twee een borrel nemen zonder een gevaar op de weg te zijn straks: win-win-win!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig
zondag 31 december 2017 om 18:18
Konijntje999 schreef: ↑31-12-2017 17:46Ik. Katjes vinden het toch wel eng en dealen er het best mee als ze op/bij ons mogen liggen. Heel schattig, ik heb ze met z'n tweeën opgehaald van beneden (lig boven ziek op bed en ze durfden niet naar boven) en nu liggen ze heerlijk bij mij te tukken![]()
Schattig!
zondag 31 december 2017 om 18:25
Ik blijf bij ze hoewel vorig jaar kat nr 1, toen een half jaar oud, gewoon best relaxed met zijn enorme knuffelbeest in de mand lag te kroelen. Nu is er nog eentje bij, nu 8 maanden. Op zich is hij heel stoer maar goed.. je weet het niet.
Vooralsnog ligt meneer nr 1 op mijn bed, mag hij niet, ik weet dat hij dat weet maar vanavond ok en de andere ligt in de badkamer as usual
Vooralsnog ligt meneer nr 1 op mijn bed, mag hij niet, ik weet dat hij dat weet maar vanavond ok en de andere ligt in de badkamer as usual
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zondag 31 december 2017 om 18:28
Hier ligt Witje midden in de woonkamer op de krabton te ronken en Grijsje ligt in de reismand te spinnen terwijl hij zijn speelgoedmuisje wast/knuffeltDianaBerrigan schreef: ↑31-12-2017 17:21Tot nog toe bij mij ook alles zeer relaxed! Beestje ligt uitgebreid op de bank te slapen![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 31 december 2017 om 20:01
zondag 31 december 2017 om 20:11
Wij blijven ook thuis bij ze. Ze doen het hardstikke goed. We hebben toen we de oudste alleen nog hadden hem een keer alleen gelaten omdat hij elk jaar lekker doorsliep. Dat was eens en nooit weer. Vond hem 1:30 trillend onder de bank en het heeft uren geduurd voordat hij weer rustiger werd. Wat had ik daar spijt van. Jaar daarna was er weer niets aan de hand lag hij lekker te slapen.