Hoe bedank je dames van wie je een lift krijgt?

02-01-2018 13:40 443 berichten
Nou, niet zo in ieder geval:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1492488 ... ven-hoeren

Theorie: de verontwaardiging ebt snel weer weg vanwege de Wet van de Lage Verwachtingen. Rapper boef = product van islamitische patriarchale cultuur + laagopgeleid, dus hopeloos als het gaat om normale normen en waarden.
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
02-01-2018 21:04
Waar heeft Mejuffrouw vrouwen voor hoeren uitgemaakt, dan? Want daar heb ik dan overheen gelezen?
Nee, ze heeft Marokkaanse mannen voor tuig die "allemaal zo over vrouwen denken" uitgemaakt.

Dat is toch net zo dom en generaliserend als zeggen dat vrouwen die uitgaan hoeren zijn, of niet soms?
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
02-01-2018 21:08
Ik heb je gelezen. En ik heb volgens mij geen enkele groep hier dom tuig genoemd, of allerlei stellige uitspraken over allerlei bevolkingsgroepen gedaan, ik heb alleen maar jou en strikmetstippels direct aangesproken.

Dus nee, ik doe zelf niet wat jij doet.
Jij generaliseert mijn posts net zo hard als ik blijkbaar schijn te doen tegenover allerlei bevolkingsgroepen.

Maar goed, wat jij wil. Wat jou betreft laat ik het hierbij.
anoniem_257351 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 21:15
15.60% gewijzigd
Mejuffrouwmuis schreef:
02-01-2018 21:12
Thanks! Vooral de invloed van de oliestaten is interessant. Ik probeer me erin te verdiepen, maar het is een stuk ingewikkelder dan ik aanvankelijk dacht. (heb ooit eens een interessant boek gelezen over Iran.)

Met je laatste alinea ben ik het sowieso eens. Intolerantie is nooit goed.
Heel veel moskeeën worden gefinancieerd door die rijke oliestaten. Op de Balkan (Bosnië) was men traditioneel nooit zo streng in de leer, maar dat wordt ook meer door de geldstromen uit het MO. Daar zal nieuw conflict uit voort komen. Maar ook in west Europa wordt er heel veel van uit het MO gefinancieerd. Dat is idd met name salafisme.
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
02-01-2018 21:10
Er wordt dan inderdaad altijd aangevoerd dat het niets met links of rechts te maken heeft. Zou kunnen. Ik merk alleen in mijn eigen omgeving dat dit voornamelijk wordt gedaan door mensen die linkse partijen aanhangen, richting mensen met een 'rechtser' standpunt dan zijzelf. Dat is mijn eigen ervaring :). Daartegenover worden linkse mensen wel eens weggezet als naief en soms als 'gekkies', vind ik ook irritant, maar daar ging het nu even niet over :P.
Ik heb als kind al geleerd dat racisme, xenofobie en discriminatie vooral voortkomt uit onwetendheid, gebrek aan opleiding, algemene ontwikkeling en vaak ook gebrek aan IQ.

Dat is mijn visie, en die staat verder los van mijn politieke voorkeur.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
02-01-2018 21:13
Jij generaliseert mijn posts net zo hard als ik blijkbaar schijn te doen tegenover allerlei bevolkingsgroepen.

Maar goed, wat jij wil. Wat jou betreft laat ik het hierbij.
Je had ook kunnen zeggen: goh, ja, ik doe inderdaad best wel generaliserend over Marokkanen. Best dom in een discussie over iemand die niet eens een Marokkaan is.
Am Yisrael Chai!
Laat maar.
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
02-01-2018 21:18
Laat maar.
Waarom nu weer laat maar? Wees eens dapper, en ga eens bij jezelf te rade waarom je als het Lil Kleine was die zulke achterlijke uitspraken had gedaan niet de behoefte had gevoeld om hele sociologische verhandelingen over dat Hollandse tuig te gaan houden, maar bij Boef, die echt uit precies hetzelfde hout gesneden is als die Lil Kleine, wel die behoefte voelt.

Ik meen het serieus, het is toch gewoon echt raar om over Marokkanen en vrouwen met hoofddoeken te beginnen terwijl die Boef geen van beide is?
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
02-01-2018 21:15
Ik heb als kind al geleerd dat racisme, xenofobie en discriminatie vooral voortkomt uit onwetendheid, gebrek aan opleiding, algemene ontwikkeling en vaak ook gebrek aan IQ.

Dat is mijn visie, en die staat verder los van mijn politieke voorkeur.
Ik denk dat je daar een punt hebt, maar ik lees hier geen racisme, xenofobie of discriminatie. Een aantal meiden hier geven aan moeite te hebben met een bepaalde religie cq. ideologie. Dat maakt hen geen racist of xenofoob. Immers, hoe zou je deze vrouwen (Mejuffrouw of Strikje) omschrijven als ze zeggen dat ze problemen hebben met de zwarte-kousen-tak van het Christendom? Een racist? Een xenofoob?Waarom is het anders als het over de Islam gaat?

Misschien ga je nu stellen dat ze dan discrimineren, maar ook dat ben ik niet met je eens. Er wordt hier van gedachten gewisseld. Er wordt de ander feitelijk geen schade aangedaan. Stel nou dat een van die meiden zou zeggen dat ze 'daarom Khadija niet hebben aangenomen, want ze droeg een hoofddoek', dan vind ik het absoluut andere koek. Voor mij hoeft Boef dus niet aangeklaagd en hoofddoeken mogen NATUURLIJK niet verboden worden, wat mij betreft. Maar de uitspraken hier vallen onder vrijheid van meningsuiting, wat mij betreft. Ik vind op mijn beurt dat hen dat niet dom, onwetend, xenofoob of racist maakt. Jij mag daar het jouwe van vinden, natuurlijk. Ik raad eenieder alleen aan - of nee, ik gun het eenieder - zich te beschermen tegen de gedachten van een ander, daar je deze niet kunt beheersen en controleren. Zo vindt men ook wel eens iets van mij om wat ik geloof of juist niet geloof.
fashionvictim schreef:
02-01-2018 21:13
Nee, ze heeft Marokkaanse mannen voor tuig die "allemaal zo over vrouwen denken" uitgemaakt.

Dat is toch net zo dom en generaliserend als zeggen dat vrouwen die uitgaan hoeren zijn, of niet soms?
Ben ik niet met haar eens, maar dat vind ik nog steeds niet hetzelfde als een drietal vrouwen, die jou geholpen hebben, voor een stel hoeren uitmaken.

Ik snap je punt wel, hoor! :)
fashionvictim schreef:
02-01-2018 21:24
Waarom nu weer laat maar? Wees eens dapper, en ga eens bij jezelf te rade waarom je als het Lil Kleine was die zulke achterlijke uitspraken had gedaan niet de behoefte had gevoeld om hele sociologische verhandelingen over dat Hollandse tuig te gaan houden, maar bij Boef, die echt uit precies hetzelfde hout gesneden is als die Lil Kleine, wel die behoefte voelt.

Ik meen het serieus, het is toch gewoon echt raar om over Marokkanen en vrouwen met hoofddoeken te beginnen terwijl die Boef geen van beide is?
Als Lil Kleine zulke uitspraken had gedaan had ik hem net zulk tuig gevonden als ik Boef vind.

Dat ik dacht dat Boef een Marokkaans was was inderdaad een aanname, maar dat neemt de strekking niet weg dat er onder een bepaalde groep de opvatting heerst dat vrouwen die uitgaan en rokjes dragen hoeren zijn. Ik vind het ontzettend patriarchaal en daar hou ik totaal niet van.
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
02-01-2018 21:25
Ik denk dat je daar een punt hebt, maar ik lees hier geen racisme, xenofobie of discriminatie. Een aantal meiden hier geven aan moeite te hebben met een bepaalde religie cq. ideologie. Dat maakt hen geen racist of xenofoob. Immers, hoe zou je deze vrouwen (Mejuffrouw of Strikje) omschrijven als ze zeggen dat ze problemen hebben met de zwarte-kousen-tak van het Christendom? Een racist? Een xenofoob?Waarom is het anders als het over de Islam gaat?

Nou, het best raar om Boef niet gewoon als individu te zien, maar hem op 1 hoop te gooien met allerlei groeperingen waar hij niet eens bijhoort! En om zelfs forummers of hun ouders met Boef gelijk te stellen en dan zogenaamd "oprecht" geïnteresseerd te gaan vragen of jouw moeder je broers ook zo heeft opgevoed.

Dat heb ik werkelijk waar nog nooit bij een Lil Kleine zien gebeuren, sterker nog, over hem wordt niet eens een topic geopend terwijl die net zo asociaal is als Boef en minstens zulke aso-acties uithaalt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
02-01-2018 21:29
Als Lil Kleine zulke uitspraken had gedaan had ik hem net zulk tuig gevonden als ik Boef vind.

Dat ik dacht dat Boef een Marokkaans was was inderdaad een aanname, maar dat neemt de strekking niet weg dat er onder een bepaalde groep de opvatting heerst dat vrouwen die uitgaan en rokjes dragen hoeren zijn. Ik vind het ontzettend patriarchaal en daar hou ik totaal niet van.
Volgens mij zei iemand anders het ook al: dat is niet alleen voorbehouden aan Marokkanen of moslims. Zelfs niet eens alleen aan jongens. Ook op dit forum worden door jonge meiden dergelijke denkbeelden geuit. De doelgroep van Boef en Lil Kleine is massaal preuts, en tuttig, en tegelijkertijd enorm judgmental.
Am Yisrael Chai!
FV, dat ben ik dan wel weer met je eens. Het is inderdaad niet voorbehouden aan moslims of Marokkanen. Ook corpsleden, ik noem maar eens een dwarsstraat, zijn niet vies van vrouwen hoeren noemen.

Vreselijk woord vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog, op dit forum heb ik meermaals uit het toetsenbord van diverse vrouwen gelezen dat vrouwen seksueel misbruik, aanranding of verkrachting hadden uitgelokt met hun gedrag of kleding. Daar is als zogenaamde stoere rapper "kech' of "ho" of "sletje" zeggen eigenlijk een stuk onschuldiger bij.
Am Yisrael Chai!
Eerlijk gezegd weet ik dusdanig weinig van Lil Kleine, dat ik amper een mening over hem heb. Sterker nog: tot een paar weken geleden had ik nog nooit van hem gehoord.
fashionvictim schreef:
02-01-2018 21:39
Sterker nog, op dit forum heb ik meermaals uit het toetsenbord van diverse vrouwen gelezen dat vrouwen seksueel misbruik, aanranding of verkrachting hadden uitgelokt met hun gedrag of kleding. Daar is als zogenaamde stoere rapper "kech' of "ho" of "sletje" zeggen eigenlijk een stuk onschuldiger bij.
Echt? Gelukkig heb ik daar over heen gelezen.

Ik snap echt niet dat je als vrouw een andere vrouw kan beschuldigen van uitlokking tot misbruik. :'(
Alle reacties Link kopieren
Wat een dom schaap is dit jong, heel verstandig dat men hem verwijdert.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
02-01-2018 21:41
Echt? Gelukkig heb ik daar over heen gelezen.

Ik snap echt niet dat je als vrouw een andere vrouw kan beschuldigen van uitlokking tot misbruik. :'(
Snap ik ook niks van.

Die Lil Kleine is net zo'n aso als Boef. Die roept bijvoorbeeld naar zijn publiek "Je moeder is een hoer!" en dat vindt hij dan ontzettend stoer en grappig.

En beide zijn ze mateloos populair onder de jeugd.
Am Yisrael Chai!
Oh echt? Wat een sukkel. Gelukkig kennen mijn zoontjes ze (nog) niet en vinden ze Enzo Knol en Ali B. ontzettend tof.
fashionvictim schreef:
02-01-2018 21:24
Waarom nu weer laat maar? Wees eens dapper, en ga eens bij jezelf te rade waarom je als het Lil Kleine was die zulke achterlijke uitspraken had gedaan niet de behoefte had gevoeld om hele sociologische verhandelingen over dat Hollandse tuig te gaan houden, maar bij Boef, die echt uit precies hetzelfde hout gesneden is als die Lil Kleine, wel die behoefte voelt.

Ik meen het serieus, het is toch gewoon echt raar om over Marokkanen en vrouwen met hoofddoeken te beginnen terwijl die Boef geen van beide is?
Nou, die Lil Kleine is ongeveer net zo’n oetl.l. Boef is toch een Algerijn? In Frankrijk hebben ze daar zo’n beetje dezelfde ervaringen mee als wij hier met de Marokkanen. En ja, natuurlijk zijn er ook leuke, positieve Algerijnen en Marokkanen. Helaas zitten er van beide bevolkingsgroepen veel en veel teveel naarlingen tussen en zijn ze oververtegenwoordigd in allerlei negatieve lijstjes.
anoniem_211360 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 22:23
0.36% gewijzigd
Boef met z'n " kech" en Lil kleine met zn geschreeuw over k*nker dit en k*nker dat mogen van mij heel snel van het podium geruimd worden. (Dit zijn de rotte appels die het verzieken voor de rest en zo over 1 kam worden geschoren )
Trouwens : lil kleine ook al vaak genoeg in de publiciteit gekomen. Hoe hij het gepresteerd heeft tot knuffel rapper is me een groot raadsel!
Ik vind het respectloos volk. Evenals rtl boulevard wat ze steeds uitzend tijd gunt om excuses te maken. daar komen de centjes wel van binnen....
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-01-2018 21:13
Nee, ze heeft Marokkaanse mannen voor tuig die "allemaal zo over vrouwen denken" uitgemaakt.

Dat is toch net zo dom en generaliserend als zeggen dat vrouwen die uitgaan hoeren zijn, of niet soms?
:facepalm:
Maar alle ouders en kleine kindjes worden wel racisten genoemd als ze blij naar de sintintocht gaan.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-01-2018 21:15
Ik heb als kind al geleerd dat racisme, xenofobie en discriminatie vooral voortkomt uit onwetendheid, gebrek aan opleiding, algemene ontwikkeling en vaak ook gebrek aan IQ.

Dat is mijn visie, en die staat verder los van mijn politieke voorkeur.

Je zat niet in Nederland op school?
Ik heb als kind geleerd dat racisme en discriminatie altijd foute boel is. Zelfs hooggeleerden met een hoog IQ kunnen racistisch zijn. Misschien dat ze het wat tactvoller kunnen brengen. Als kind leerde ik ook respect te hebben voor anderen. Voor ouderen in de trein of bus stond je op. Algemene ontwikkeling? Een grote bek opzetten tegen bv een agent of boa vind ik een tekort aan algemene ontwikkeling.
missie_m wijzigde dit bericht op 03-01-2018 00:06
0.82% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-01-2018 21:39
Sterker nog, op dit forum heb ik meermaals uit het toetsenbord van diverse vrouwen gelezen dat vrouwen seksueel misbruik, aanranding of verkrachting hadden uitgelokt met hun gedrag of kleding. Daar is als zogenaamde stoere rapper "kech' of "ho" of "sletje" zeggen eigenlijk een stuk onschuldiger bij.

Overdrijf je nou? Ik kan me niet voorstellen dat forumsters zo'n dom gezwets schreven?
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
03-01-2018 00:01
Overdrijf je nou? Ik kan me niet voorstellen dat forumsters zo'n dom gezwets schreven?
Zeker wel. En best vaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven