Zwanger! Uitgerekend juni 2018
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:58
zwanger! uitgerekend in juni 2018
Voor alle meiden die lief en leed willen delen over hun zwangerschap.
Lente en kleine liefde
Voor alle meiden die lief en leed willen delen over hun zwangerschap.
| Naam&leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Littledreamer | Tweede | 14 juni | 1 december termijnecho | |
| Madeleine89 | Eerste | 20 juni | 10 november echo | |
| Kersje25 | Tweede | 13 juni | 1 november echo | |
| Muca | Tweede | 17 juni | 17 november | |
| Charlie591 | Eerste | 16 juni | 28 november termijnecho | |
| Lientjelotje | ||||
| Farah86 | 8 juni | 17 november termijnecho | | |
| Blauwebes | Eerste | 10 juni | eind oktober vk | |
| Marie-louise | 7 november echo | |||
| Fragolisa | Eerste | 5 juni | goede termijn echo gehad! | |
| Bobbie | Eerste | 10 juni | 9 november echo | |
| Anja34 | Derde | 18 juni | 3 november echo | |
| Muisje1117 | Derde | |||
| Jippjan | Eerste | juni 2018 | 23 oktober echo | |
| momtobejune | Eerste | 25 juni | 30 november termijn echo | |
| vlinder | Tweede | 9november echo | ||
| misstiek | Tweede/derde | 22 juni | 7 december termijnecho |
anoniem_288375 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 21:02
92.10% gewijzigd
woensdag 3 januari 2018 om 09:09
thx! hoop ook op een goeie afloop!
pb ontvangen, je mag je mailbox checken
woensdag 3 januari 2018 om 20:38
ik probeer nog eens farah! soms lukt het niet van de eerste keer...
wat de afloop betreft: ik lig in het ziekenhuis nu. morgenochtend operatie helaas... it is what it is.. de kleinste van de twee had wat minder bloeddoorstroming en ze willen geen risico nemen. kan nog steeds slecht aflopen, maar nu doen we er tenminste iets aan, en we gaan van het goede uit!
wat de afloop betreft: ik lig in het ziekenhuis nu. morgenochtend operatie helaas... it is what it is.. de kleinste van de twee had wat minder bloeddoorstroming en ze willen geen risico nemen. kan nog steeds slecht aflopen, maar nu doen we er tenminste iets aan, en we gaan van het goede uit!
zondag 7 januari 2018 om 11:20
alles zag er goed uit. vliesjes beetje losgeraakt, maar dat was niet uitzonderlijk, en moet wat opgevolgd worden omdat dit op termijn kan leiden tot vroeggeboorte... ben thuis sinds vrijdagmiddag. echo zag er goed uit, met beide gevuld blaasje en maagje, doorbloeding was OK, ook water bij kleinste was wat vergroot, wat ook heel positief is. verder voel ik ze regelmatig eens bewegen, wat me ook wel vertrouwen geeft!
en dochter heeft sinds oudjaar besloten om tot 8.30 (ipv 6u30) te slapen, dus dat vind ik héél lief van haar
en dochter heeft sinds oudjaar besloten om tot 8.30 (ipv 6u30) te slapen, dus dat vind ik héél lief van haar
maandag 8 januari 2018 om 10:08
Hoi Allemaal,
Ik lees eigenlijk al heel lang mee op deze groep, maar heb zelf nog nooit gereageerd. Vond het allemaal erg spannend en wilde eerst even afwachten tot ik wat verder zou zijn. Ben ondertussen 17 weken zwanger uitgerekende datum is 18 juni. Het lijkt mij nu ook erg leuk om bij de facebook groep aan te sluiten als jullie dat goed vinden. Dat is ook even wat makkelijker reageren dan iedere keer dit forum op te zoeken.
Ik lees eigenlijk al heel lang mee op deze groep, maar heb zelf nog nooit gereageerd. Vond het allemaal erg spannend en wilde eerst even afwachten tot ik wat verder zou zijn. Ben ondertussen 17 weken zwanger uitgerekende datum is 18 juni. Het lijkt mij nu ook erg leuk om bij de facebook groep aan te sluiten als jullie dat goed vinden. Dat is ook even wat makkelijker reageren dan iedere keer dit forum op te zoeken.