Eigen zaak?
vrijdag 12 januari 2018 om 13:57
Ik vroeg me af hoe het zit als je een eigen zaak hebt.
Dit is de situatie: Er zit een fietsenzaak onder mijn woning die 6 dagen in de week open is, zijn fietsen voor zijn deur zet en aangeeft dat hij open is. Nu is het vandaag zo dat hij wel bezig is in z'n zaak met het repareren, maar niet OPEN is. Mag dit zomaar?
Zijn klanten rekenen erop dat hij open is en hij maakt dit ook niet kenbaar.
Nu heb ik sowieso een hekel aan die vent, maar dat terzijde. Hij doet wel meer dingen waarvan ik denk, mag dit.
Biijv: op sommige avonden doorgaan tot 9 of 10 uur met het repareren van fietsen
Dit is de situatie: Er zit een fietsenzaak onder mijn woning die 6 dagen in de week open is, zijn fietsen voor zijn deur zet en aangeeft dat hij open is. Nu is het vandaag zo dat hij wel bezig is in z'n zaak met het repareren, maar niet OPEN is. Mag dit zomaar?
Zijn klanten rekenen erop dat hij open is en hij maakt dit ook niet kenbaar.
Nu heb ik sowieso een hekel aan die vent, maar dat terzijde. Hij doet wel meer dingen waarvan ik denk, mag dit.
Biijv: op sommige avonden doorgaan tot 9 of 10 uur met het repareren van fietsen
vrijdag 12 januari 2018 om 15:02
Daar heb je niets mee te maken.
Er zit een fietsenzaak onder mijn woning die 6 dagen in de week open is, zijn fietsen voor zijn deur zet en aangeeft dat hij open is.
Nu heb ik sowieso een hekel aan die vent, maar dat terzijde. Hij doet wel meer dingen waarvan ik denk, mag dit. Biijv: op sommige avonden doorgaan tot 9 of 10 uur met het repareren van fietsen
Wat doet het ertoe dat hij zijn fietsen voor zijn deur zet, heb je daar last van? Zoja, dan zou je bij de gemeente kunnen informeren als je dat echt nodig vindt.
Je hebt nogal last van geluiden, investeer in een noise canceling hoofdtelefoon. Daarnaast ook hier: informeer bij de gemeente hoeveel geluid deze man mag produceren en tussen welke tijden.
Het heeft écht geen zin om hier continu topics over te blijven openen, daar wordt het niet beter van en mensen gaan je inderdaad snel als een zeikwijf zien.