Gratis parkeren in Rotterdam

13-01-2018 08:17 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga volgend weekend een dagje winkelen in Rotterdam. Weet iemand waar ik gratis kan parkeren in Rotterdam?
Tik bij Google ff P+R Rotterdam in en je krijgt een hele lijst waar je gratis kunt parkeren
Noordereiland, maar dan moet je nog wel een stukje lopen.
Op de P+R en verder met het OV
Kralingse zoom of capelse brug en dan nog stukje met de metro
Kralingse Zoom is niet meer gratis!
Gatinmijnsok schreef: ↑
13-01-2018 08:30
Kralingse Zoom is niet meer gratis!

Jawel hoor. Doordat de Maastunnel deels afgesloten is zijn de P+R's weer gratis in combinatie met gebruik van het OV.
Redshoes schreef: ↑
13-01-2018 08:27
Kralingse zoom of capelse brug en dan nog stukje met de metro
capelse brug idd! ideaal.
Tr0tter schreef: ↑
13-01-2018 08:32
Jawel hoor. Doordat de Maastunnel deels afgesloten is zijn de P+R's weer gratis in combinatie met gebruik van het OV.
Dat is wel tijdelijk dan.
13-01-2018 08:35

Het gaat toch ook om volgend weekend?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik gebruik vaak de site Prettig Parkeren (https://www.prettigparkeren.nl/) om te kijken waar ik handig kan parkeren. Je kunt dan in jouw plaats met datum en tijd zien welke gebieden betaald parkeren zijn en welke gratis. En welke gebieden je helemaal niet mag parkeren in verband met vergunninghouders.
13-01-2018 08:35
Twee jaar. Dat lijkt me lang genoeg als het voor volgende week is.
Bij de kuip. Daarvandaan zit je met de tram binnen een kwartier in het centrum
itismee schreef: ↑
13-01-2018 08:49
Bij de kuip. Daarvandaan zit je met de tram binnen een kwartier in het centrum

Of bij Noorderhelling.
Kijk op prettigparkeren.nl ideale site om per dag en tijdstip te zien waar je gratis/goedkoop/P+R kan parkeren.
Ik weet niet of je alleen gaat of met meerdere mensen...als met 4 bent is parkeren bij de kuip en met de tram naar de stad maar €0,50 goedkoper dan een dagkaart bij de parkeergarage van de Markthal.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Wel voor 300 euro ( of wat men ook kwijt kan) gaan shoppen maar 2.50 voor een P+R en het OV is dan te duur.
De logica ontgaat me hier altijd van
SilverShadow schreef: ↑
13-01-2018 10:36
Wel voor 300 euro ( of wat men ook kwijt kan) gaan shoppen maar 2.50 voor een P+R en het OV is dan te duur.
De logica ontgaat me hier altijd van
Dat ook idd
subon schreef: ↑
13-01-2018 11:08
Dat ook idd
Dat snap ik ook nooit! Ik zelf ben binnen 10min fietsen in het centrum. Maar als ik een dagje naar een andere stad ga, dan parkeer ik gewoon in een parkeergarage, als je met meerdere bent kost dat een paar euro pp. Alleen in Amsterdam maak ik gebruik van. P&R
Ik gebruik zo goed als altijd prettigparkeren en kijk waar ik op loopafstand van waar ik moet zijn gratis kan parkeren. Of ik gebruik P+R. De hele (mid)dag parkeren in de stad kost algauw €10-€20 en dat geld geef ik liever uit aan koffie of lunch.
Ikje86 schreef: ↑
13-01-2018 19:10
Dat snap ik ook nooit! Ik zelf ben binnen 10min fietsen in het centrum. Maar als ik een dagje naar een andere stad ga, dan parkeer ik gewoon in een parkeergarage, als je met meerdere bent kost dat een paar euro pp. Alleen in Amsterdam maak ik gebruik van. P&R
Dat bedoel ik ook...waarom perse gratis
Ga lekker met de trein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven