Kriebels voorwaarde
zondag 14 januari 2018 om 16:50
Hooi
Ik heb bijna een relatie van acht jaar
Het is een mega lieve leuke man
Knap zorgzaam en gaat mega goed om met mijn piekeren
Alleen ik word zo onzeker van het feit dat ik nier dagelijks kriebels voel dat ik bang ben dat er iets ontbreekt. Als ik lees of hoor dat andere bog dagelijks verliefd zijn word ik onzeker en echt verdrietig
Ik wil niet zonder hem leven maar bij elkaar zijn samen oud worden.
Hoe is jullie ervaring?
Ik heb bijna een relatie van acht jaar
Het is een mega lieve leuke man
Knap zorgzaam en gaat mega goed om met mijn piekeren
Alleen ik word zo onzeker van het feit dat ik nier dagelijks kriebels voel dat ik bang ben dat er iets ontbreekt. Als ik lees of hoor dat andere bog dagelijks verliefd zijn word ik onzeker en echt verdrietig
Ik wil niet zonder hem leven maar bij elkaar zijn samen oud worden.
Hoe is jullie ervaring?
zondag 14 januari 2018 om 16:54
Joh, na 8 jaar zijn die vlinders wel tam geworden. Als het goed is, is je gevoel voor hem nu dieper, houden van. Stuk rustiger en fijner wat mij betreft.
Laat je niet gek maken door uitspraken van anderen, zeker niet op social media, is vaak zwaar overtrokken.
Laat je niet gek maken door uitspraken van anderen, zeker niet op social media, is vaak zwaar overtrokken.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 14 januari 2018 om 17:04
zondag 14 januari 2018 om 17:07
Echt helemaal dit. Ik ben zo blij dat dat gestopt is.Grobbekuiken_ schreef: ↑14-01-2018 17:04Ik ook, maar dat heeft dan weer een andere reden
Zwaar verliefd zijn vind ik trouwens ook zwaar vermoeiend eerlijk gezegd.
zondag 14 januari 2018 om 17:11
Hahaha! Viel mij ook op ja.creativeguy schreef: ↑14-01-2018 17:09Zorg dan eerst dat je een relatie hebt. Blijkbaar moet je hem nog veroveren, dat je daar acht jaar over moet doen.
zondag 14 januari 2018 om 17:12
Je bent na zoveel jaar niet meer zo verliefd dat de vlinders door je buik jagen. Gelukkig niet zeg, daar zou ik moe van worden. Wel heb ik (na 24 jaar) af en toe nog de vlinders als ik naar mijn man kijk. En dan vind ik dat ik de mooiste, liefste en knapste man heb
Find people who will make you better (M. Obama)
zondag 14 januari 2018 om 17:13
Nou ik zit al in een relatie met hem.
Kan met hem lachen, huilen praten alles
Van anderen hoor ik dat ze nog kriebels voelen en dat sommige iedere keer als ze naar hem kijken kriebels krijgen
Soms heb ik dit ook wel.
Ik merk gewoon dat K bang ben hem kwijt te raken en dus denk ik als je iedere dag verliefd ben dat het dus beter is
Daardoor ga word ik onzeker en niet twijfelend want als ik niet pieker voel ik dat het goed zit voel ik heel veel liefde
Knuffel graag met hem maar verwacht dis iedere keer iets te voelen of kriebels te krijgen
Kan met hem lachen, huilen praten alles
Van anderen hoor ik dat ze nog kriebels voelen en dat sommige iedere keer als ze naar hem kijken kriebels krijgen
Soms heb ik dit ook wel.
Ik merk gewoon dat K bang ben hem kwijt te raken en dus denk ik als je iedere dag verliefd ben dat het dus beter is
Daardoor ga word ik onzeker en niet twijfelend want als ik niet pieker voel ik dat het goed zit voel ik heel veel liefde
Knuffel graag met hem maar verwacht dis iedere keer iets te voelen of kriebels te krijgen
zondag 14 januari 2018 om 17:27
Niet meer zo piekeren dan, hoeft echt niet, je gevoel voor hem is dik in orde.
Weet je, soms denk ik wel eens dat mensen die roepen na weet ik hoeveel jaar nog zóóó verliefd te zijn, vooral zichzelf willen overtuigen (uitzonderingen daargelaten).
Weet je, soms denk ik wel eens dat mensen die roepen na weet ik hoeveel jaar nog zóóó verliefd te zijn, vooral zichzelf willen overtuigen (uitzonderingen daargelaten).
zondag 14 januari 2018 om 18:01
Zo te lezen heb je een fijne relatie en geen enkele reden om te denken dat je hem kwijtraakt. En al helemaal niet omdat je niet meer steeds kriebels voelt, dat lijkt me heel normaal na jaren. Je moet jezelf niet zo onzeker (laten) maken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 14 januari 2018 om 18:26
Dank jullie wel ik word echt blij hiervan.
Anderhalf jaar geleden hebben we welgeteld een dag een relatiebreuk gehad. Vervolgens raakte ik in een depressie met andere oorzaken hoor. Ben er nu sinds half jaar vanaf. En soms heb ik periodes van max twee weken dat ik heel erg pieker n verdrietig word van Het idee dat ik hem kwijt raak
Dus om mij hiermee te helpen heb ik het idee dus dat je iedere dag verliefd moet zijn eb elke dag moet voelen. Dit is dus niet haalbaar en dat maakt me onzeker
Hij is iemand met wie ik wil trouwen we lachen hebben het echt fijn samen maar door mijn perfectionisme heb ik soms een error ofzo
Anderhalf jaar geleden hebben we welgeteld een dag een relatiebreuk gehad. Vervolgens raakte ik in een depressie met andere oorzaken hoor. Ben er nu sinds half jaar vanaf. En soms heb ik periodes van max twee weken dat ik heel erg pieker n verdrietig word van Het idee dat ik hem kwijt raak
Dus om mij hiermee te helpen heb ik het idee dus dat je iedere dag verliefd moet zijn eb elke dag moet voelen. Dit is dus niet haalbaar en dat maakt me onzeker
Hij is iemand met wie ik wil trouwen we lachen hebben het echt fijn samen maar door mijn perfectionisme heb ik soms een error ofzo
zondag 14 januari 2018 om 18:31
Zo heeft mijn man bijna elke dag sex zegt hij...creativeguy schreef: ↑14-01-2018 17:09Zorg dan eerst dat je een relatie hebt. Blijkbaar moet je hem nog veroveren, dat je daar acht jaar over moet doen.
Maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna...
zondag 14 januari 2018 om 18:47
Ik heb er geen last van tijdens mijn depressies. Ook niet daarbuiten.Panasonic12345 schreef: ↑14-01-2018 18:43Jep snap ik
Gelukkig heb ik wel hulp gezocht
Is ook pas tijdens depressie gekomen daarvoor kon ik het beter relativeren
En dan zou ik dat zeker alleen bespreken met je hulpverlener en snap ik niet dat je hier komt vragen om herkenning.
zondag 14 januari 2018 om 18:55
Wat ik even belangrijk vind is dat je met plezier zijn bammetjes smeert als hij daar blij van wordt, als je een bakkie zet uit zijn werk, kookt wat hij lekker vindt, je eens in een leuk pakje hijst als hij dat waardeert, als het zijn beurt ergens voor is, mocht je dat zo hebben afgesproken, aanbieden het voor hem te doen. Daar vind ik persoonlijk veel meer liefde uit blijken dan de vlinders.
Ik heb in het begin van onze relatie voor een heel leven vlinders gehad, die kriebels heb ik niet meer, maar ik kan naar zijn grote dikke lijf kijken, al snurkend op de bank, en denken...mmmmmm die is nog steeds van mij.
Ik heb in het begin van onze relatie voor een heel leven vlinders gehad, die kriebels heb ik niet meer, maar ik kan naar zijn grote dikke lijf kijken, al snurkend op de bank, en denken...mmmmmm die is nog steeds van mij.
die ik wilde bestaat al...
zondag 14 januari 2018 om 18:57
attribuutje schreef: ↑14-01-2018 18:55Wat ik even belangrijk vind is dat je met plezier zijn bammetjes smeert als hij daar blij van wordt, als je een bakkie zet uit zijn werk, kookt wat hij lekker vindt, je eens in een leuk pakje hijst als hij dat waardeert, als het zijn beurt ergens voor is, mocht je dat zo hebben afgesproken, aanbieden het voor hem te doen. Daar vind ik persoonlijk veel meer liefde uit blijken dan de vlinders.
Crap. Dan hou ik echt niet van mijn man.