Goedkoop hotel (amsterdam)
maandag 22 januari 2018 om 14:13
Hooi! Ik ga volgend weekend naar een feestje in amsterdam, en we willen daar graag blijven slapen, aangezien snachts het vervoer naar huis niet ideaal is. Het feestje is in de AFAS Live, middenin amstersam dus we kunnen niet makkelijk een goedkoop hotel vinden. Zat eventueel te denken aan iets wat 1 halte er vanaf ligt, is misschien goedkoper? We willen graag wel met zijn 2e op een kamer dus geen hostel. Ontbijt is niet nodig. Ik vind het heeeel moeilijk zoeken omdat veel al vol is, ik weet niet wat handig is..
Dus misschien heeft hier iemand ervaring! Waar moet ik wezen? Ik weer dat jullie onwijs goed kunnen googlen dus ik hoor het graag!
Dus misschien heeft hier iemand ervaring! Waar moet ik wezen? Ik weer dat jullie onwijs goed kunnen googlen dus ik hoor het graag!
anoniem_263167 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 14:20
1.64% gewijzigd
maandag 22 januari 2018 om 15:19
dinsdag 23 januari 2018 om 10:43
Bedankt voor de tips! Eigenlijk alles wat hier word gezegd is vol, stayoke zal ik nog wel kunnen kijken. Misschien een last minute? Maar wat als die niet komt.. Het feestje duurt tot 7 uur sochtends, openbaar vervoer naar ons kleine gehucht is moeilijk en duurt heel lang (heen en weer vaak overstappen of lang wachten) daarom willen we dus een hotel. Een hostel lijkt mij daarom ook niet ideaal, we kommen waarschijnlijk pas om half 8 s' ochtends aan, en in welke status.. Kan je ook niet even napraten ofso.. Je word miss pas 4 uur smiddags wakker, daar is het niet voor bedoeld denk?
dinsdag 23 januari 2018 om 11:13
Dat word 'm dan niet. Je mag er pas in de middag in, dat word dan de dag er voor, en je moet er idd met uitslaap extra toch al om 12 uur uit zijn. Ik zou ff doorbijten en gewoon meteen naar huis als je toch al om die tijd aan het banjeren bent. Probeer de dag er voor ook laat naar bed te gaan en de dag door te slapen, ben je een beetje in het ritme.
dinsdag 23 januari 2018 om 11:26
TO, brak ben je na zo'n feest toch wel. Trek 'm even door en neem het vervoer naar huis. Dan duurt dat maar lang, daar ga je niet dood van als je het feest ook al hebt overleefd 
Dan kom je heerlijk in je eigen huis met bed aan en kun je blijven slapen zolang je wilt. En het scheelt ook nog eens kosten.
En bedenk dat je als gast bij veel hotels niet welkom bent als ze horen van je plannen. Ook kom je zo laat/vroeg niet meer binnen.
Dan kom je heerlijk in je eigen huis met bed aan en kun je blijven slapen zolang je wilt. En het scheelt ook nog eens kosten.
En bedenk dat je als gast bij veel hotels niet welkom bent als ze horen van je plannen. Ook kom je zo laat/vroeg niet meer binnen.
dinsdag 23 januari 2018 om 11:49
+ 1sinnombre schreef: ↑23-01-2018 11:26TO, brak ben je na zo'n feest toch wel. Trek 'm even door en neem het vervoer naar huis. Dan duurt dat maar lang, daar ga je niet dood van als je het feest ook al hebt overleefd
dinsdag 23 januari 2018 om 11:52
Huh? Dat kan toch helemaal niet tenzij je voor 2 nachten boekt? Hotel check uit is meestal rond een uur of 11. Als je dan pas rond 7.30 komt aanzetten om te gaan slapen heb je wel een bijzonder beroerd kort nachtje voor veel geld. Gewoon weer terug naar huis is een stuk handiger en goedkoper. Desnoods reis je naar een wat groter station in de buurt van je huis en neem je het laatste stuk een taxi als dat moeilijk bereikbaar is.Oki-dokie schreef: ↑23-01-2018 10:43Bedankt voor de tips! Eigenlijk alles wat hier word gezegd is vol, stayoke zal ik nog wel kunnen kijken. Misschien een last minute? Maar wat als die niet komt.. Het feestje duurt tot 7 uur sochtends, openbaar vervoer naar ons kleine gehucht is moeilijk en duurt heel lang (heen en weer vaak overstappen of lang wachten) daarom willen we dus een hotel. Een hostel lijkt mij daarom ook niet ideaal, we kommen waarschijnlijk pas om half 8 s' ochtends aan, en in welke status.. Kan je ook niet even napraten ofso.. Je word miss pas 4 uur smiddags wakker, daar is het niet voor bedoeld denk?
dinsdag 23 januari 2018 om 12:13
Oohja jullie hebben helemaal gelijk ! Niet aan gedacht, blij dat ik nog niet heb geboekt. Thuis wakker worden is heerlijk ja, alleen zien mijn ouders ons sochtensvroeg thuiskomen wat dus echt wel een dingetje is, omdat de terugreis 2 uur en een kwartier duurt, dan ga ik liever niet... Even kijken naar een andere oplossing dan inderdaad, bedankt tot zover
!
dinsdag 23 januari 2018 om 12:23
dinsdag 23 januari 2018 om 12:38
dinsdag 23 januari 2018 om 12:38
Het gaat over volgende week zaterdag, x qlusive frequencerz