Tips vloerkleed gezond !
donderdag 25 januari 2018 om 16:56
Hoi dames ,
Heel graag wil ik tips vragen voor een vloerkleed.
Ik weet , het is heel persoonlijk !
ik heb twee ronde salontafels, deze kan ik onder elkaar schuiven en hebben samen dan als langste lengte 1.17 M.
Nu heb ik een kleed gekocht van 1.40 M.
Dit staat op zich goed, naar mijn idee is het niet iel.
We hebben een grote hoekbank.
En ik heb een zoon van 2,5 met een afschuwelijk Ikea wegenkleed.
Mijn bedoeling is s avonds als hij slaapt zijn kleed op te ruimen zodat het er netter uitziet.
Zijn kleed ligt in het verlengde van het ronde kleed.
Nu twijfel ik, misschien is het mooi een kleiner rechthoekig kleed te kopen om op de plaats van het wegenkleed te kopen voor als hij slaapt.
Of gewoon in plaats van het ronde kleed een langwerpig kleed van 1.40 bij 2.00 meter .
Deze ligt dan voor de bank en onder de ronde salontafels en hebben we voldoende loopruimte door de woonkamer.
Hij ligt dan precies aan met de bank, dus geen ruimte over.
Of een langwerpige van 1.60 bij 2.30 meter.
Deze komt dan 30 cm voorbij de bank en onder de hoek van de bank.
Maar moet dan wel perse onder de bank liggen anders hebben we niet voldoende loopruimte meer door de kamer heen.
Wat zou het mooiste zijn , hebben jullie inspiratie.
En ja , een kleed vindt ik niet heel fris maar de woning is anders een verschrikkelijke klankkast.
Hij hoeft hier geen eeuwen te liggen maar is toch nog wel aardig geld, een machinaal oosters tapijt, gebroken wit met een kleine grijze schakering hier en daar.
Alvast bedankt !
Heel graag wil ik tips vragen voor een vloerkleed.
Ik weet , het is heel persoonlijk !
ik heb twee ronde salontafels, deze kan ik onder elkaar schuiven en hebben samen dan als langste lengte 1.17 M.
Nu heb ik een kleed gekocht van 1.40 M.
Dit staat op zich goed, naar mijn idee is het niet iel.
We hebben een grote hoekbank.
En ik heb een zoon van 2,5 met een afschuwelijk Ikea wegenkleed.
Mijn bedoeling is s avonds als hij slaapt zijn kleed op te ruimen zodat het er netter uitziet.
Zijn kleed ligt in het verlengde van het ronde kleed.
Nu twijfel ik, misschien is het mooi een kleiner rechthoekig kleed te kopen om op de plaats van het wegenkleed te kopen voor als hij slaapt.
Of gewoon in plaats van het ronde kleed een langwerpig kleed van 1.40 bij 2.00 meter .
Deze ligt dan voor de bank en onder de ronde salontafels en hebben we voldoende loopruimte door de woonkamer.
Hij ligt dan precies aan met de bank, dus geen ruimte over.
Of een langwerpige van 1.60 bij 2.30 meter.
Deze komt dan 30 cm voorbij de bank en onder de hoek van de bank.
Maar moet dan wel perse onder de bank liggen anders hebben we niet voldoende loopruimte meer door de kamer heen.
Wat zou het mooiste zijn , hebben jullie inspiratie.
En ja , een kleed vindt ik niet heel fris maar de woning is anders een verschrikkelijke klankkast.
Hij hoeft hier geen eeuwen te liggen maar is toch nog wel aardig geld, een machinaal oosters tapijt, gebroken wit met een kleine grijze schakering hier en daar.
Alvast bedankt !
donderdag 25 januari 2018 om 17:01
donderdag 25 januari 2018 om 17:32
Ik begrijp er niks van. Ik weet niet wat een wegenkleed is. Een autoplaid of een kleed met autootjes erop afgebeeld?
En dit zie ik ook niet voor me:
En dit zie ik ook niet voor me:
Opruimen? Grootvuil? Marktplaats? En wie kan het nou schelen hoe zijn kamer er 's nachts uitziet?Mijn bedoeling is s avonds als hij slaapt zijn kleed op te ruimen zodat het er netter uitziet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 25 januari 2018 om 17:46
FYI: ik heb zelf twee ecru kleden van elk 2,35 bij 1,70 en die liggen tegen elkaar aan zodat ze samen 2,35 bij 3.40 zijn. Het geheel reikt tot aan de verwarmingsradiator waar de planten tenminste nog warme wortels ervan krijgen. Alleen de voorpoten van de bank staan erop; de rest staat erbuiten. Anders had de rest er half bovenop gestaan dus met hoogteverschil. Je ziet geen naad omdat ze heel erg langpolig zijn.
Vermoedelijk geen antwoord op je vraag maar dat komt omdat ik die niet begrijp.
Vermoedelijk geen antwoord op je vraag maar dat komt omdat ik die niet begrijp.
donderdag 25 januari 2018 om 17:49
Okee, bedankt! Begreep er toch meer van dan ik dacht.Gekopbloemen schreef: ↑25-01-2018 17:45Hoi retrostar zo n kleed met auto'tjes inderdaad. Ligt in de woonkamer niet in zijn slaapkamer.
De woonkamer ziet er heel rommelig uit met dat kleed waar hij dus in de woonkamer heel de dag mee speelt.
donderdag 25 januari 2018 om 18:00
Ik zou naar deze pijler gaan overig/list_topics/8 en dan in het moderatortopic vragen of het aangepast kan worden. Maar de anderen weten hier vermoedelijk meer van dan ik.
donderdag 25 januari 2018 om 18:02