Lidl matras; is het wat?
woensdag 24 januari 2018 om 15:55
Ik heb hem ook al een half jaar ofzo, prima matras waar ik goed op slaap.
De eerste dagen zat wel een wat chemisch luchtje aan dus goed luchten.
Ik heb toen gekozen voor een goedkoop matras omdat we later dit jaar de slaapkamer willen aanpakken en een nieuw bed enzo willen kopen. Maar het oude matras was echt op, kuilen en vlekken enzo en ik had last van mijn rug. Nu niet meer!
De eerste dagen zat wel een wat chemisch luchtje aan dus goed luchten.
Ik heb toen gekozen voor een goedkoop matras omdat we later dit jaar de slaapkamer willen aanpakken en een nieuw bed enzo willen kopen. Maar het oude matras was echt op, kuilen en vlekken enzo en ik had last van mijn rug. Nu niet meer!
woensdag 24 januari 2018 om 16:59
De dame die ik aan de telefoon had zei dat je er rustig een loge van 80/85 kg op kunt laten slapen maar dat je zeker niet meer dan 70 kg moest wegen als je er dagelijks gemak van wilt hebben.
Dus ja ik vond dat een erg eerlijk advies.
donderdag 25 januari 2018 om 00:28
Ik vind het een niet zacht maar ook niet hard matras. Waarschijnlijk iets harder dan gemiddeld als ik vergelijk met hotels enzo, maar zeker niet te hard want dat vind ik echt niks.
Mijn vorige matras was zachter maar eigenlijk te zacht voor mijn man. Je zakt er niet in weg, ligt er meer bovenop, maar ik kan er zwanger en wel goed op mijn zij in liggen.
Mijn vorige matras was zachter maar eigenlijk te zacht voor mijn man. Je zakt er niet in weg, ligt er meer bovenop, maar ik kan er zwanger en wel goed op mijn zij in liggen.