Wehkamp BKR
vrijdag 26 januari 2018 om 15:28
Hoi,
Ik heb een balansrekening bij de Wehkamp lopen en dat betaal ik elke maand netjes af.
Nu had ik een overzicht opgevraagd bij BKR. Normaliter zou Wehkamp er tussen moeten staan omdat je aankopen doet op afbetaling. Maar tot mijn verbazing stond Wehkamp niet in het overzicht.
Zou het kunnen zijn dat ze het niet hebben gemeld bij het BKR?
Ik heb een balansrekening bij de Wehkamp lopen en dat betaal ik elke maand netjes af.
Nu had ik een overzicht opgevraagd bij BKR. Normaliter zou Wehkamp er tussen moeten staan omdat je aankopen doet op afbetaling. Maar tot mijn verbazing stond Wehkamp niet in het overzicht.
Zou het kunnen zijn dat ze het niet hebben gemeld bij het BKR?
anoniem_363351 wijzigde dit bericht op 26-01-2018 15:30
4.47% gewijzigd
vrijdag 26 januari 2018 om 15:31
STICHTING BUREAU KREDIETREGISTRATIE (BKR)
Indien uw saldo meer dan € 500,- bedraagt of u heef
t een betalingsachterstand van langer dan 2 maanden
dan
registreert Wehkamp Finance bv uw openstaande saldo
bij het BKR te Tiel
https://www.wehkamp.nl/pdf/Informatie_o ... etalen.pdf
Indien uw saldo meer dan € 500,- bedraagt of u heef
t een betalingsachterstand van langer dan 2 maanden
dan
registreert Wehkamp Finance bv uw openstaande saldo
bij het BKR te Tiel
https://www.wehkamp.nl/pdf/Informatie_o ... etalen.pdf
vrijdag 26 januari 2018 om 16:22
vrijdag 26 januari 2018 om 16:57
Jeetje, (veel?) meer dan 500,- is echt wel heel veel en heeft een nare rente. Kun je niet meer aflossen per maand? Ik zou zoveel mogelijk opzij zetten om die lening zo snel mogelijk af te betalen.
vrijdag 26 januari 2018 om 18:40
vrijdag 26 januari 2018 om 18:41
vrijdag 26 januari 2018 om 18:56
Ben ik de enige die net geen slapende honden zou wakker maken bij Wehkamp?
De boel netjes - en liefst zo snel mogelijk - afbetalen en zwijgen over 't feit dat zij een fout maken met het niet doorgeven.
Ik zou geen zin hebben om hierop negatief beoordeeld te worden als ik bijvoorbeeld over een paar jaar een huis wil kopen.
De boel netjes - en liefst zo snel mogelijk - afbetalen en zwijgen over 't feit dat zij een fout maken met het niet doorgeven.
Ik zou geen zin hebben om hierop negatief beoordeeld te worden als ik bijvoorbeeld over een paar jaar een huis wil kopen.
vrijdag 26 januari 2018 om 19:02
vrijdag 26 januari 2018 om 20:24
Dit. Met als toevoeging toch ook een vingertje die wijst: ik weet niet waarvoor je de gegevens hebt opgevraagd, maar zolang je zelf je financiele situatie goed in kaart hebt en daar verantwoordelijk naar handelt zou ik idd over een paar maanden nog eens checken en je er voor nu niet druk om maken.Foodb schreef: ↑26-01-2018 19:02Dus je BKR uittreksel klopt niet, misschien verkeerd doorgegeven soor wehkamp of het komt nog. Ik zou het over een paar maanden weer eens checken en ondertussen het gewoon verder afbetalen. Dat het er niet opstaat, is toch best gunstig voor je, dus ik zou er zelf niet extra achteraan gaan.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.