Gezondheid alle pijlers

Niet ongesteld

06-02-2018 10:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Normaal word ik eind van de maand ongesteld. Nu is het 6 febr en ben nog steeds niet ongesteld. Ik denk dat ik moet afwachten, maar het zit mij toch niet helemaal lekker. Is het overdreven om de huisarts te bellen? Ik kan niet zwanger zijn, omdat ik geen sex heb gehad.
was jij niet, nog niet zo lang geleden, met de pil gestopt?
Dat kan nl flink ontregelend werkend.
Een regelmatige cyclus is eerder regel dan uitzondering. Doordat zoveel vrouwen de pil slikken, lijkt het alleen maar alsof een cyclus per se regelmatig moet zijn. Je huisarts zal er verder ook niks mee doen als je zeker weet dat je niet zwanger bent.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
ik ben inderdaad met de pil gestopt. Dan wacht ik gewoon even af.
Als je met de pil gestopt ben, kan het tot een jaar duren voordat je menstruatie terug komt.
En als je boven de 40 bent kan het helemaal wegblijven.
Ik snap wel dat je het spannend of opvallend vindt, maar ik sluit me aan bij al het bovenstaande. Komt vast helemaal goed! Ik heb ook wel eens een menstruatie overgeslagen en dat is allemaal helemaal goedgekomen ;-).
Kan inderdaad even duren als je stopt met de pil. Want je word niet echt ongesteld als je aan de pil zit
fayanna schreef:
06-02-2018 10:34
Een regelmatige cyclus is eerder regel dan uitzondering. Doordat zoveel vrouwen de pil slikken, lijkt het alleen maar alsof een cyclus per se regelmatig moet zijn. Je huisarts zal er verder ook niks mee doen als je zeker weet dat je niet zwanger bent.
Andersom bedoel je denk ik. Eerder uitzondering dan regel (de meeste mensen hebben dus geen regelmatige cyclus).

Ik zou nog even afwachten, zeker als je net met de pil gestopt bent. Een week is nog niet zolang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven