Geld & Recht alle pijlers

Cryptocurrency

08-02-2018 15:42 15 berichten
Ik kon er nog geen topic van vinden en was wel benieuwd;
Zijn er hier nog mensen met cryptocurrencies/ico's?

Ben zelf sinds een paar weken ermee bezig en zoek wat meer (vrouwelijke) lotgenoten om 't erover te kunnen hebben.

:hello:
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik weet er helemaal niets van, enige dat ik mee krijg is dat het behoorlijk aan het kelderen is.
die ik wilde bestaat al...
attribuutje schreef:
08-02-2018 15:43
Sorry, ik weet er helemaal niets van, enige dat ik mee krijg is dat het behoorlijk aan het kelderen is.
Dat valt allemaal wel mee, niet extremer dan andere jaren, dus de trend is bekend.
SuzanneCQ schreef:
08-02-2018 15:44
Dat valt allemaal wel mee, niet extremer dan andere jaren, dus de trend is bekend.
De trend is bekend? Maw in verleden behaalde resultaten bieden garantie voor de toekomst?
er zijn twee topics over bitcoins (geld&recht)
Kort geleden was daar een topic over. Misschien kan je die nog vinden.
Veel succes. Valt de stroom uit, ben je alles kwijt.
Pluisi schreef:
08-02-2018 15:56
Veel succes. Valt de stroom uit, ben je alles kwijt.
Want als je bank of huis afbrand, ben jij ook al je geld kwijt?

Wauw.
Nee bij die buitenlandse marktplaats natuurlijk.
Weet dat mijn man via een groep veel doet met ico's, maar weet er het fijne helaas niet vanaf. Of nuja helaas, hoef er niet per se alles van te weten. Weet er genoeg van om de hoogte gehouden te worden:p
SuzanneCQ schreef:
08-02-2018 16:02
Want als je bank of huis afbrand, ben jij ook al je geld kwijt?

Wauw.
Nouja de kans dat je (online)wallet wordt gehackt is helaas best groot... leert de ervaring.
Ik heb het overwogen, maar het is me iets te veel "investeren" in pure massapsychologie, zonder onderliggende waarde. Daarvoor ben ik net teveel aan mijn geld gehecht.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
ghostly41 schreef:
08-02-2018 16:22
Nouja de kans dat je (online)wallet wordt gehackt is helaas best groot... leert de ervaring.
Vandaar ook de ledger. Niet bepaald te hacken.
Beter zoeken, er is gisteren nog op geld-recht/wel-of-niet-beleggen-in-bitc ... ges/396306 dit topic gepost.
Kastanjez schreef:
08-02-2018 16:42
Beter zoeken, er is gisteren nog op geld-recht/wel-of-niet-beleggen-in-bitc ... ges/396306 dit topic gepost.
Top, dankjewel! Ik schijn de zoekfunctie hier nog niet helemaal te begrijpen, sorry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven