verhuisdozen

26-02-2009 14:05 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie weet waar je de goedkoopste verhuisdozen kan kopen?

heb marktplaats enzo al geprobeerd
bananendozen bij AH en groentenwinkel/turkse winkel!

zijn gratis ; ))
Gewoon even naar de Gamma/Praxis... Niet supergoedkoop (rond de 2,25 per doos), maar denk niet dat je ze ergens anders goedkoper kunt krijgen.
Ze zijn nu in de aanbieidng bij de praxis.

5 stuks gewoon voor 10 euro, 5 stuks boekendozen voor 8 euro.

Maar ik zou zoals babado zegt, gewoon bij AH meeroven, en een grote rol plakband kopen voor het geval dat.....
blokker?
ik heb via marktplaats dozen gekocht.
De verhuisdozen van de gamma zijn goed, 10 euro voor 5 als ik me niet vergis.

die van de IKEA zijn ook goedkoop maar echt een hel om in elkaar te zetten.

ik zou geen tweedehands dozen kopen, of ze moeten van goede kwaliteit zijn en dat je weet waar ze vandaan komen! misschien dat iemand in je familie nog dozen heeft liggen?

heb ook een keer verhuisd met doosjes van de AH, maar is ook niet altijd ideaal, kunnen niet erg veel zware dingen in, en vaak zijn ze ook slordig opengemaakt zodat er scheuren inzitten. Maar voor de lichtere dingen zijn die prima te gebruiken
Ikea, 2 voor 3,99
quote:Sparkle84 schreef op 26 februari 2009 @ 14:13:

die van de IKEA zijn ook goedkoop maar echt een hel om in elkaar te zetten.

dat is the trademark van Ikea toch? Mijn god, zelfs een verhuisdoos in moeilijk in elkaar te zetten...
Vaak heb je ook aanbiedingen bij die opslag bedrijven zoals Shurgard en Citybox
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Heb ze via internet gekocht. Zijn goenoeg aanbieders als je even googled op verhuisdoos. Ik let er altijd wel op dat ze aan de onderkant niet getaped hoeven te worden. Die dozen zijn minder stevig nl.

Succes met zoeken!
Je mag ze gratis ophalen hier
je kan ze ook huren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Sarah Scott schreef op 26 februari 2009 @ 14:26:

Je mag ze gratis ophalen hier waar woon je dan? en hoeveel heb je? zijn ze nog wel stevig?
Ik had er bij de blokker ook 10 voor 5 euro en ze zijn ze goed dat ze nog altijd in de schuur staan als opslagdozen...
Eeeh tsja, ik woon in Duitsland nu, dus ben bang dat het niet echt in de buurt is Heb er nog 80 en zijn mooie stevige pc-dozen. Wel zonder handvat, maar ze zijn ons uitstekend van dienst geweest
Die van Ikea zijn misschien wel lastig in elkaar te zetten (niet als je gewoon de plaatjes volgt hoor) maar deze zijn wel berensterk!

Ideale dozen voor boeken en ander zwaar spul zijn de A4 dozen van RankXerox, gratis en wel op te halen bij copy zaken!

Heel sterk en makkelijk opstapelbaar
quote:Sarah Scott schreef op 26 februari 2009 @ 14:39:

Eeeh tsja, ik woon in Duitsland nu, dus ben bang dat het niet echt in de buurt is Heb er nog 80 en zijn mooie stevige pc-dozen. Wel zonder handvat, maar ze zijn ons uitstekend van dienst geweest nee das n beetje ver, is het de moeite waard ze te versturen tegen een vergoeding?
Je kunt ook uitzoeken of er een papierrecyclingsbedrijf bij je in de buurt zit. Die krijgen ook veel grote (verhuis)dozen binnen. Als je het daar even vraagt houden ze er zo een hele stapel voor je achter. Vaak binnen een week hooguit 2 weken en nog gratis ook. Je moet ze dan alleen even zelf op komen halen.
Meltje, verhuisdozen versturen vanuit Duitsland is waarschijnlijk duurder dan ze nieuw te kopen bij de Gamma/Praxis.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Melt, ook ik heb mijn verhuisdozen op Marktplaats gekocht.

Krijg 14 pagina's hits op 'verhuisdozen' in heel NL. Wat is er precies niet gelukt? MP is echt heel erg goedkoop als je om de hoek bij een particulier voor een euro per stuk zo'n stevige doos (vaak dubbel golfkarton) koopt hoor, en vaak nog prima in orde.
Meltje, nee joh dan kun je idd beter nieuw kopen!
quote:Tia Dalma schreef op 26 februari 2009 @ 15:57:

Melt, ook ik heb mijn verhuisdozen op Marktplaats gekocht.

Krijg 14 pagina's hits op 'verhuisdozen' in heel NL. Wat is er precies niet gelukt? MP is echt heel erg goedkoop als je om de hoek bij een particulier voor een euro per stuk zo'n stevige doos (vaak dubbel golfkarton) koopt hoor, en vaak nog prima in orde.

hier in de omgeving heb je ze niet...en opsturen is vaak duurder dan het waard is volgens de mensen van mp

maar de tip van de bananen dozen neem ik zeker weten mee
Werk je (of je man) niet bij een bedrijf waar spullen aangeleverd worden in dozen? Kan je vragen of ze die apart houden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven