Ben ik zwanger?

01-03-2018 01:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik heb een dag voor mijn menstruatie onveilig seks gehad. Hij is wel niet klaargekomen en heb de volgende dag gewoon mijn menstruaties gehad. 14 dagen later heb ik een tussentijdse bloeding gehad van 2 dagen, wat ik normaal nooit heb. Heb op het internet gelezen dat dit zwangerschapsinnesteling kan zijn. Mijn vraag is nu: ben ik zwanger?
Alvast bedankt.

Groetjes
:fortune:
2,09 euro heb je een test, doe eens gek koop er 1
Drop deze vraag meteen bij de mogelijke verwekker vindt hij vast leuk, vooral om 1 's nachts.
Issie nou wél of niet klaar gekomen? Dat puntje is me nog niet helemaal duidelijk...
En je menstruaties gehad? Krijg jij ze allemaal tegelijk ofzo? Een heel jaar in een keer?
What have we done....
heb ik overheen gelezen, wel niet klaarkomen en meerdere menstruaties das een hele enge soa

echt een hele enge, smelten je hersens van.
anoniem345890123567 schreef:
01-03-2018 02:03
heb ik overheen gelezen, wel niet klaarkomen en meerdere menstruaties das een hele enge soa

echt een hele enge, smelten je hersens van.
Nee, nee! Het smelten van de hersenen heeft hier al duidelijk plaats gevonden tijdens de lagere school periode.
What have we done....
:fortune: ja
Ga maar vast breien....
anoniem345890123567 schreef:
01-03-2018 01:51
Drop deze vraag meteen bij de mogelijke verwekker vindt hij vast leuk, vooral om 1 's nachts.
:HA:
"Bloedverlies tussen twee menstruaties door kan voorkomen bij chlamydia en gonorroe."
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
:HA:
Lenn12345 schreef:
01-03-2018 05:32
Ga maar vast breien....
Ik heb even over mijn toetsenbord geplast en ja hoor: je bent zwanger! Gefeliciteerd :cheer: :cheer2: . Er kwam echter ook uit dat er SOA's in het spel zijn, dus dat is dan weer minder :fortune: .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven