mannen en make up
vrijdag 2 maart 2018 om 15:46
vrijdag 2 maart 2018 om 15:52
Tja, ben geen fan. Mijn ex droeg make-up, om dezelfde redenen. Was onzeker over zijn huid. Ik vond het geen afknapper want ik kende hem al goed. Maar 'op papier' klinkt het niet zo goed, een man die make-up draagt. Ijdel. Maar misschien hoort het wel gewoon te kunnen. Een dikke laag zie je trouwens gewoon zitten, dus verdiep je maar even in alle technieken. Een cakelaag staat nooit mooi.
vrijdag 2 maart 2018 om 15:57
+1
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 2 maart 2018 om 16:10
Dit.
Bovendien vraag ik me af of als je toch al een slechte huid hebt, het smeren met allerlei rommeltjes het niet alleen maar erger maakt.
Al eens bij een dermatoloog geweest?
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 3 maart 2018 om 08:22
zaterdag 3 maart 2018 om 09:16
zaterdag 3 maart 2018 om 09:27
Ja. Maar bij een vrouw vind ik het niet onaantrekkelijk. Misschien is het gewenning, maar een man die even bij moet poederen vind ik niet lekker sexy en mannelijk. Verwijfd.Bumba1985 schreef: ↑03-03-2018 09:16Een dragqueen is natuurlijk wel wat anders dan een beetje foundation opsmeren. Die kerels zijn misschien wel een uur of 2 bezig met hun make-up![]()
En ik vind het ook apart dat het voor een man als ijdel wordt omschreven om make-up te gebruiken. Zijn vrouwen dan ook allemaal ijdel?
maandag 5 maart 2018 om 10:00
Wat anderen ervan vinden maakt niet veel uit. Je moet je niet te veel ophangen aan de meningen van anderen, want er is toch nooit consensus in.
Ik denk dat er wel goede tips zijn gegeven hier om te kijken hoe je op een andere manier de wallen kunt aanpakken. Qua make-up zijn er vast voldoende tutorials op het internet te vinden.
Ik denk dat er wel goede tips zijn gegeven hier om te kijken hoe je op een andere manier de wallen kunt aanpakken. Qua make-up zijn er vast voldoende tutorials op het internet te vinden.
maandag 5 maart 2018 om 12:19