Tattoo onderarm
dinsdag 6 maart 2018 om 18:23

dinsdag 6 maart 2018 om 18:35

dinsdag 6 maart 2018 om 18:40
Pijn is bij iedereen anders. Bij mij viel het erg mee op mijn onderarm, in mijn nek ging ik door de grond van de pijn, terwijl mijn vriend ontzettend last had bij het zetten van zijn onderarm.
Neem wel wat te eten mee, liefst met suiker is een goede tip!
Succes!
Neem wel wat te eten mee, liefst met suiker is een goede tip!
Succes!
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..

dinsdag 6 maart 2018 om 18:42
Serieus... Koekjes of suiker eten, goed eten van tevoren...? Het zetten van de tattoo gaat zo'n 4 uur duren volgens TO. Je kunt toch wel gewoon 4 uur zonder wat te eten? Een flesje drinken meenemen is één ding. Maar ik ga er vanuit dat ze je daar ook prima een glas water kunnen geven, als je daarom vraagt.
Je kunt er ook gedoe van maken zeg...
anoniem_324473 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 18:44
0.14% gewijzigd

dinsdag 6 maart 2018 om 18:53
Inderdaad: goed eten van te voren, iets zoets meenemen, een snickers of zo of een flesje cola, lijkt me voldoende. Eventueel iets substantielers in de tas voor als je een appelflauwte krijgt en vragen om pauze. Ik kan me niet voorstellen dat een tatoeëerder gelukkig gaat zijn van een etende klant tijdens de sessie.. (Beelddenker hier: lekker een pizza kanen terwijl de artiest misselijk word van de lucht
)
De pijn is afhankelijk van zoveel factoren: hoe tatoeëert de artiest, is het ontwerp alleen lijntjes, veel kleur of veel shading, hoe is je eigen pijngrens, en nog zo wat andere mogelijkheden.
Kortom: géén idee....

De pijn is afhankelijk van zoveel factoren: hoe tatoeëert de artiest, is het ontwerp alleen lijntjes, veel kleur of veel shading, hoe is je eigen pijngrens, en nog zo wat andere mogelijkheden.
Kortom: géén idee....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

dinsdag 6 maart 2018 om 19:09
Verhip schreef: ↑06-03-2018 18:42Serieus... Koekjes of suiker eten, goed eten van tevoren...? Het zetten van de tattoo gaat zo'n 4 uur duren volgens TO. Je kunt toch wel gewoon 4 uur zonder wat te eten? Een flesje drinken meenemen is één ding. Maar ik ga er vanuit dat ze je daar ook prima een glas water kunnen geven, als je daarom vraagt.
Als ik 4 uur stil moet zitten lust ik op een gegeven moment wel wat, al is het alleen voor de smaak.
Gezien de vraag ga ik ervan uit dat dit TO's eerste tattoo is, dus het zou zomaar kunnen dat ze gespannen is. Dan helpt een beetje suiker echt wel, helemaal als je je slap begint te voelen tijdens de sessie. Sommigen zijn een beetje gevoelig voor spanning en die suiker houdt je dan net ff op de been. Voor een eerste keer better safe than sorry toch?

dinsdag 6 maart 2018 om 19:54

dinsdag 6 maart 2018 om 20:48
Binnenkant onderarm vond ik echt de minst pijnlijke van alle.
Goed eten van te voren en een uur voor het tatoeëren begint een groot glas appelsap drinken.
Dat helpt tegen bloeden.
En een mueslireep oid in je tas voor als je slappig wordt.
Meestal wordt er wel even gepauzeerd en krijg je een bak koffie/thee.
4 uur aan één stuk tatoeëren houdt de artiest ook niet vol waarschijnlijk.
Goed eten van te voren en een uur voor het tatoeëren begint een groot glas appelsap drinken.
Dat helpt tegen bloeden.
En een mueslireep oid in je tas voor als je slappig wordt.
Meestal wordt er wel even gepauzeerd en krijg je een bak koffie/thee.
4 uur aan één stuk tatoeëren houdt de artiest ook niet vol waarschijnlijk.

dinsdag 6 maart 2018 om 20:50
Dan weet je zeker dat je naar huis gestuurd wordt en je je aanbetaling kwijt bent.
dinsdag 6 maart 2018 om 23:16

Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor