Goed gehandeld
woensdag 7 maart 2018 om 18:57
woensdag 7 maart 2018 om 19:23
Misschien had ze nachtdienst gehad.Yuki_onna schreef: ↑07-03-2018 19:17: goedemorgen
B: jullie fucking blablabla ik ben wakker geworden door jullie muziek ect ect, zijn jullie achterlijk
P: pardon u kan dat ook normaal zeggen
Bjulie zijn al een half uur die tering herrie aan het maken Blablabla
V:u hoeft niet zo'n tton aan te slaan, maar we zullen het wel zachter zetten.
hoe moeten we nog beleefder doen als letterlijk iemand staat de schelden
woensdag 7 maart 2018 om 19:23
Hier gaat het mis. Jij begint met de buurvrouw die aanbelt. Het begint bij jullie die geluidsoverlast veroorzaken.Yuki_onna schreef: ↑07-03-2018 19:17: P: zorgt voor geluidsoverlast
goedemorgen
B: jullie fucking blablabla ik ben wakker geworden door jullie muziek ect ect, zijn jullie achterlijk
P: pardon u kan dat ook normaal zeggen
Bjulie zijn al een half uur die tering herrie aan het maken Blablabla
V:u hoeft niet zo'n tton aan te slaan, maar we zullen het wel zachter zetten.
hoe moeten we nog beleefder doen als letterlijk iemand staat de schelden
En dat antwoord "pardon u kan dan ook normaal zeggen" is natuurlijk uitermate provocerend en onfatsoenlijk. "U heeft gelijk buuv, ik zet het nu zachter, sorry" was normaal geweest.
woensdag 7 maart 2018 om 19:25
Yuki_onna schreef: ↑07-03-2018 19:10nou bedankt, er is wel iets meer gebeurt waar wij niks aan kunenn doen , zoals al 2 keer brandstichting in onze schuur zonder weten wie het is , dit is al de zoveelste vernieling bij ons en voor ons de druppel
de discussie ging ook meer om de toon die mevrouw aansloeg
Misschien begreep ze je niet.
woensdag 7 maart 2018 om 19:35
eerst wou ze eigenlijk niet vergoeden, tot de politie er bij kwam, mevrouw wou het daarna alleen via de verzekering, maar als de ruit vervangen wordt moet er eerst contant betaald worden, daarna pas bij de verzekering terugvragen, het ruitje kost zo'n 400 euro om te vervangen, wij kunnen dat niet ophoesten nu, en wij zitten nu met de problemen . politie raadde ook af om het contant te betalen want anders moesten wij er achter aanrennen. dus wij wouden dat zij het dan bij het plaatsen gelijk zou betalen en zelf verder alles te regelen met haar verzekering. dit wou zij niet en wou dan niet betalenwhatcomesaround schreef: ↑07-03-2018 19:29Maar wat is nou het probleem? Ze heeft toch aangeboden het te vergoeden? Snap het doel van je topic even niet geloof ik..
toen hebben wij aangiften gedaan
ik ben eerlijk als het in der daad te hard stond ben ik mee eens, onze fout maar of daar een ruit voor ingeslagen meot worden. dit vind ik te ver gaan
ook komt de opgefokte misschien een beetje omdat wij ook al bij mevrouw al meerdere keren geklaagd hebben over haar muziek, maar zij dan tegen ons te keer gaat dat we mongolen zijn, niet zo meoten zeuren enz.
het wordt dan ook niet zachter gezet. dit begint vaak al om een uur of 8 door de weeks
woensdag 7 maart 2018 om 19:37
Yuki_onna schreef: ↑07-03-2018 19:35eerst wou ze eigenlijk niet vergoeden, tot de politie er bij kwam, mevrouw wou het daarna alleen via de verzekering, maar als de ruit vervangen wordt moet er eerst contant betaald worden, daarna pas bij de verzekering terugvragen, het ruitje kost zo'n 400 euro om te vervangen, wij kunnen dat niet ophoesten nu, en wij zitten nu met de problemen . politie raadde ook af om het contant te betalen want anders moesten wij er achter aanrennen. dus wij wouden dat zij het dan bij het plaatsen gelijk zou betalen en zelf verder alles te regelen met haar verzekering. dit wou zij niet en wou dan niet betalen
toen hebben wij aangiften gedaan
ik ben eerlijk als het in der daad te hard stond ben ik mee eens, onze fout maar of daar een ruit voor ingeslagen meot worden. dit vind ik te ver gaan
ook komt de opgefokte misschien een beetje omdat wij ook al bij mevrouw al meerdere keren geklaagd hebben over haar muziek, maar zij dan tegen ons te keer gaat dat we mongolen zijn, niet zo meoten zeuren enz.
het wordt dan ook niet zachter gezet. dit begint vaak al om een uur of 8 door de weeks
Laptop verkopen. Probleem ook meteen opgelost.
woensdag 7 maart 2018 om 19:38
ik wordt de sarcasme nu wel beetje zat, waarom zouden wij opdraaien voordat iemand een ruit doorslaat.
zet je TV eens op volume 20 en zeg dan of het echt hard is, geen speakers of zo aangesloten. gewoon tv ingeboude speakers.
zeg maar of je het dan hard vind en bedenk dan dat er nog een wand tussen zit
woensdag 7 maart 2018 om 19:39
Ja, dat is hard. Ik kom zelden boven de 10 uit.Yuki_onna schreef: ↑07-03-2018 19:38ik wordt de sarcasme nu wel beetje zat, waarom zouden wij opdraaien voordat iemand een ruit doorslaat.
zet je TV eens op volume 20 en zeg dan of het echt hard is, geen speakers of zo aangesloten. gewoon tv ingeboude speakers.
woensdag 7 maart 2018 om 19:43
Zal ik je wat verklappen?
Dat is op elk model tv/laptop/radio weer anders.
Feit is: jullie zijn allebei onbeschoft geweest.
Buurvrouw wil vergoeden, jullie weigeren en doen aangifte. Ik denk niet dat je ruitje nu sneller betaald is.
Als je huurt kan je ook nog een glasverzerking hebben trouwens.
woensdag 7 maart 2018 om 19:50
Yuki_onna schreef: ↑07-03-2018 19:38ik wordt de sarcasme nu wel beetje zat, waarom zouden wij opdraaien voordat iemand een ruit doorslaat.
Net was het nog 30.
woensdag 7 maart 2018 om 19:54
30% geluid laptop, gelijk aan stand 20 op de tv bij ons, wij wonen aan een hele drukke straat met winkels, als er een bus langs rijd hoor ik de tv al niet meer even, dan overheerst de bus. maar zoals moiren al zegt is dat niet te vergelijken, en zal het dus nooit goed aan jullie kunnen uitleggen, of een gevoel geven
woensdag 7 maart 2018 om 19:59
En bij onze tv is 20 alleen geschikt als je HSP bent, anders te zacht.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)