toko
vrijdag 9 maart 2018 om 20:48
Mijn favo smaakmaker? Dat is Umami Paste, Taste 5.
Verkrijgbaar bij Albert Heijn, in het Italiaanse rek onderaan. Het is een tube in een doosje voor 1,40 of zoiets. Je doet er 6 keer mee voor twee personen. Tenminste ik knijp flink door.
Alles waar je het in doet krijgt meer smaak, maar het is echt om de smaak vol te maken vind ik. Het vervangt geen kruiden of specerijen.
Verkrijgbaar bij Albert Heijn, in het Italiaanse rek onderaan. Het is een tube in een doosje voor 1,40 of zoiets. Je doet er 6 keer mee voor twee personen. Tenminste ik knijp flink door.
Alles waar je het in doet krijgt meer smaak, maar het is echt om de smaak vol te maken vind ik. Het vervangt geen kruiden of specerijen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 16 maart 2018 om 16:10
Roti plaat
Kousenband, antroewa, sopropo, pepers en veel andere groenten en verse kruiden
Veel droge kruiden, veel goedkoper dan in de supermarkt!
Faja Lobi kruidensaus voor bami en nasi
Gedroogde en diepvries vis en garnalen
Retro, dank voor het posten van de Umami Paste, Taste 5. Ik kende het niet en ben op zoek naar jusvervangers, daar schijnt dit ook heel goed voor te gebruiken las ik!
Ik heb een heerlijk recept van Bladora die ik nog moet maken, maar die is vrij bewerkelijk en je moet in een keer een flinke portie maken en invriezen. Ik ga dus zeker ook die umami paste proberen voor jus, sauzen ed, dank!
Kousenband, antroewa, sopropo, pepers en veel andere groenten en verse kruiden
Veel droge kruiden, veel goedkoper dan in de supermarkt!
Faja Lobi kruidensaus voor bami en nasi
Gedroogde en diepvries vis en garnalen
Retro, dank voor het posten van de Umami Paste, Taste 5. Ik kende het niet en ben op zoek naar jusvervangers, daar schijnt dit ook heel goed voor te gebruiken las ik!
Ik heb een heerlijk recept van Bladora die ik nog moet maken, maar die is vrij bewerkelijk en je moet in een keer een flinke portie maken en invriezen. Ik ga dus zeker ook die umami paste proberen voor jus, sauzen ed, dank!
vrijdag 16 maart 2018 om 19:14
Gedroogde kruiden en specerijen
Tempé, tofu,
Amandelolie
Boemboe Koningsvogel
Sambal diversiteit
Emping om zelf te bakken
Rempejeh
Indische hapjes (o.a spekkoek, lumpur)
Aziatische kookgerei
Makkelijk bij een feestje:
Indonesische rijsttafelgerechten
Surinaamse rijsttafelgerechten
Tempé, tofu,
Amandelolie
Boemboe Koningsvogel
Sambal diversiteit
Emping om zelf te bakken
Rempejeh
Indische hapjes (o.a spekkoek, lumpur)
Aziatische kookgerei
Makkelijk bij een feestje:
Indonesische rijsttafelgerechten
Surinaamse rijsttafelgerechten
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
vrijdag 16 maart 2018 om 20:09
Mrs-Duggar schreef: ↑16-03-2018 14:47Oestersaus
Edamame uit de vriezer
Lempers
Sambal trassi
Alles van Lee kum Kee ( vooral de garlic and black bean saus, zo jammer dat ie maar twee weken na openen houdbaar js) Invriezen in ijsblokvormpjes! Gaat prima en je hebt precies de hoeveelheid die je nodig hebt.
Roze gember
Eigenlijk alles bijna wel