Pre-master Media
woensdag 14 maart 2018 om 17:17
Beste forummers,
Wie studeert de pre-master Media & Journalistiek of pre-master Media & Business aan de EUR?
1. Hoeveel vakken heb je ongeveer per periode? 3 - 4?
2. Vooral essays/artikelen schrijven of ook veel theoretische vakken? (Lijkt mij wel *universitaire studie, maar wilde het toch even vragen).
3. Heb je bijna dagelijks school of gaat het dan vooral om 2 dagen en heb je de rest vrij om aan je opdrachten/tentamens te werken?
Een vriendin van mij wil deze studie graag volgen, vandaar. Ze heeft al contact opgenomen met de universiteit, maar die laat er niet zoveel over los.
Groetjes.
Wie studeert de pre-master Media & Journalistiek of pre-master Media & Business aan de EUR?
1. Hoeveel vakken heb je ongeveer per periode? 3 - 4?
2. Vooral essays/artikelen schrijven of ook veel theoretische vakken? (Lijkt mij wel *universitaire studie, maar wilde het toch even vragen).
3. Heb je bijna dagelijks school of gaat het dan vooral om 2 dagen en heb je de rest vrij om aan je opdrachten/tentamens te werken?
Een vriendin van mij wil deze studie graag volgen, vandaar. Ze heeft al contact opgenomen met de universiteit, maar die laat er niet zoveel over los.
Groetjes.
woensdag 14 maart 2018 om 17:41
woensdag 14 maart 2018 om 17:47
Verder zie je dat nog maar weinig mensen weten hoe je schorseneren klaar maakt. Pastinaak daarentegen is duidelijk terug in opkomst.
Wat dit met de vraag van TO te maken heeft? Niemand die het weet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 17:50
Maar niemand heeft het over beroemd worden toch?
woensdag 14 maart 2018 om 17:52
Communicatie-adviseur, redacteur bij radio of televisie, tekstschrijver bij een organisatie, webredacteur, socialmedia-expert. Allemaal beroepen die je ermee kan worden. Beroemd willen zijn heeft hier echt niets mee te maken.
TO, heb er verder geen ervaring mee. Komen de open dagen er niet aan?
Those who don’t believe in magic will never find it
woensdag 14 maart 2018 om 17:54
Ik vind het gewoon een vage post, dat een opleiding waarnaar je belt zeer summiere info geeft, dat vind ik "verdacht". Verders gaat het over "een vriendin van TO, niet over TO zelf, dat is ook verdacht (zeker omdat vriendin met haar mediatalent dat ongetwijfeld zelf had aangekund. Open dagen zijn er ook, dus gewoon naar de open dag, hupsakee. Vandaar ook mijn "onantwoord" op de vraag en de impliciete vraag, wat wil je later worden, want waarom ga je anders de opleiding volgen. Media is zoooooo breed.JollyRider schreef: ↑14-03-2018 17:47Verder zie je dat nog maar weinig mensen weten hoe je schorseneren klaar maakt. Pastinaak daarentegen is duidelijk terug in opkomst.
woensdag 14 maart 2018 om 18:07
Verdacht?20062016 schreef: ↑14-03-2018 17:54Ik vind het gewoon een vage post, dat een opleiding waarnaar je belt zeer summiere info geeft, dat vind ik "verdacht". Verders gaat het over "een vriendin van TO, niet over TO zelf, dat is ook verdacht (zeker omdat vriendin met haar mediatalent dat ongetwijfeld zelf had aangekund. Open dagen zijn er ook, dus gewoon naar de open dag, hupsakee. Vandaar ook mijn "onantwoord" op de vraag en de impliciete vraag, wat wil je later worden, want waarom ga je anders de opleiding volgen. Media is zoooooo breed.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 18:12
Yep, verdacht. Ik werd vroeger verdacht van een aantal niet aantoonbare ziektes. Blijkt een grote misvatting te zijn geweest. Ik verdenk TO in dit daglicht van een niet legitieme post, vanwege benoemde onregelmatigheden. Maar ja, is ook niet mijn probleem, maar van vriendin van TO. Hoop dat ze eruit komt.
woensdag 14 maart 2018 om 18:20
woensdag 14 maart 2018 om 18:20
JollyRider, ik ben het helemaal met je eens..JollyRider schreef: ↑14-03-2018 17:47Verder zie je dat nog maar weinig mensen weten hoe je schorseneren klaar maakt. Pastinaak daarentegen is duidelijk terug in opkomst.
woensdag 14 maart 2018 om 18:21
Een “niet legitieme post”???20062016 schreef: ↑14-03-2018 18:12Yep, verdacht. Ik werd vroeger verdacht van een aantal niet aantoonbare ziektes. Blijkt een grote misvatting te zijn geweest. Ik verdenk TO in dit daglicht van een niet legitieme post, vanwege benoemde onregelmatigheden. Maar ja, is ook niet mijn probleem, maar van vriendin van TO. Hoop dat ze eruit komt.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 18:24
woensdag 14 maart 2018 om 18:25
Topic werk en studie gaat ineens heel hard. Ik lach ook. Wel geinig zo.