Eerlijkheid

15-03-2018 12:09 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tydje aan het daten met iemand die erg gek van me Is, nu heb ik een maand geleden iemand anders ontmoet waar de vonk gelijk over sloeg, de seks is goed en we hebben het leuk.
Ik wil de ander niet kwetsen maar die weet niet dat ik al even date met een ander.
Hoe pak ik dit aan? Moet ik gewoon eerlijk zijn ?
Ik ga toch ook niet elk jaar naar dezelfde camping ?
Zijn wel meerdere leuke mensen waar ik n zwak voor heb
Blondie222 schreef:
15-03-2018 15:53
dat heet in de volksmond wel een 'slettenbak'.
Blondie222 schreef:
15-03-2018 12:50
Ik denk dat ik alleen erg bang voor zijn reactie ben. Zou een apje ook een optie zijn?
Ik wil gewoon niet dat hij zijn vertrouwen in me verliest dat is echt niet nodig .
Nee precies, jij ligt te neuken met de één en date met de ander. Wat ben je toch een luilebal.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Op zich wel goed dat je van trots op manipulatie nu naar eerlijkheid streeft.
Misschien loopt de slechte B-film toch nog goed af.
In de volksmond nog wel dat is een uitgesproken mening lila
Blondie222 schreef:
Als dat werkt voor jou dan is dat toch prima?
Je verleden hoort ook bij je en op dit forum komt het erop neer dat je eerdere topics en reacties te loepen zijn. Wat maakt het uit? Als jij je ervoor schaamt dan is het verstandig om ervan te leren, als jij het oké vindt dan kunnen anderen zeggen wat ze willen, maar jij staat achter je keuzes.

In jouw specifieke geval stuiter je zo van het ene verhaal in het andere dat sommigen gaan twijfelen aan de echtheid ervan. Doet dat ertoe als jij weet dat het de waarheid is?
anoniem_344137 wijzigde dit bericht op 15-03-2018 16:04
0.14% gewijzigd
Ik zeg altijd maar; zolang je geen exclusiviteit hebt afgesproken ben je vrij om te doen en laten wat en wie je wilt. Ik vind dus ook niet dat je hem moet vertellen dat je ook nog met iemand ander naar bed bent geweest. Voegt voor hem namelijk niks toe. Ik zou wel duidelijk maken dat je hem niet leuk genoeg vindt voor meer, voor een relatie. Dan kan hij daarna zelf bepalen wat hij ermee doet en of hij je nog wil zien. Iets niet vertellen om iemand niet te kwetsen is echt een kromme gedachten gang. Als hij jou superleuk vindt, doe je hem sowieso pijn. Maar aangezien het nog allemaal niet 'officieel' is tussen jullie, wie weet doet het hem wel niet zo veel. Misschien heeft hij elke week wel een ander in zijn bed. Heeft geen zin om dingen voor hem te gaan invullen. Wees gewoon eerlijk en duidelijk. Altijd. Door eerlijk te zijn toon je hem respect.
anoniem_355891 wijzigde dit bericht op 15-03-2018 16:05
5.35% gewijzigd
Framberry schreef:
15-03-2018 16:00
Als dat werkt voor jou dan is dat toch prima?
Je verleden hoort ook bij je en op dit forum komt het erop neer dat je eerdere topics en reacties te loepen zijn. Wat maakt het uit? Als jij je ervoor schaamt dan is het verstandig om ervan te leren, als jij het oké vind dan kunnen andere zeggen wat ze willen, maar jij staat achter je keuzes.

In jouw specifieke geval stuiter je zo van het ene verhaal in het andere dat sommigen gaan twijfelen aan de echtheid ervan. Doet dat ertoe als jij weet dat het de waarheid is?

Ik wilde de moeite niet eens nemen. Respect.
Dit is mijn motto
Ik geef het toe ben een robot
Ok.
Dit is mijn motto
Zou zeggen dat ik toch niet genoeg een klik voel. En niet reppen over de rivaal.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Blondie222 schreef:
15-03-2018 16:03
Ik geef het toe ben een robot
Ah niet opgeven nu, da's niet leuk.

Over hoofdstukken gesproken. Ik vind het altijd wel fijn als er in een verhaal een soort lijn zit.
Dus dat het ene hoofdstuk weer mooi aansluit op het vorige. Dus zeg maar een topic er tussenin (hoofdstuk voor jou dan), waarin het uitging met je vriend met wie je al 4 jaar samen was, dat was mooi geweest. En dan nog iets over die schoonmoeder bijv. die nu God op haar blote knietjes dankt dat jullie geen kinderen samen hadden, zoiets.
En dan kan je daarna weer verder met dating-verhalen.
Maar het is maar een tip hoor.
Blondie222 schreef:
15-03-2018 15:49
Leren van je verleden.. vooruit kijken dat moeten sommige mensen leren

Als je niet van je verleden keert heeft vooruit kijken weinig zin, aangezien de toekomst dan slechts een herhaling van het verleden zal zijn....

En ik ben het eens met degenen die zeggen dat he gewoon moet aangeven niet in een relatie geïnteresseerd te zijn, details over sex met een ander zijn onnodig kwetsend imo.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Ik weet niet precies wat "een tijdje" is, maar er hoeft toch geen arsenaal aan details te pas te komen? Je kunt toch gewoon zeggen dat je dit niet ziet zitten en dat dit niet werkt voor jou en dat je hem daarom niet meer wil daten? Dat is nooit een makkelijk gesprek, maar het moet even. Als je hem niet wil kwetsen, zou ik er niet bij zeggen dat je ondertussen regelmatig hete seks hebt met een ander terwijl man 1 nog in je investeert (tijd, energie en kennelijk is hij "gek op je").

En dat je niet wil dat hij vertrouwen in je verliest... tja. Om heel eerlijk te zijn (nu we het toch over eerlijkheid hebben): als dit geen trolling is, maar een echt verhaal, dan ben je ook echt voor geen meter te vertrouwen wat betreft relaties. En als je hem daarna nooit meer ziet, maakt het ook niet heel erg uit of hij je wel/niet vertrouwt.
Blondie222 schreef:
15-03-2018 12:50
Ik denk dat ik alleen erg bang voor zijn reactie ben. Zou een apje ook een optie zijn?
Ik wil gewoon niet dat hij zijn vertrouwen in me verliest dat is echt niet nodig .
Mwah als ik aan het daten ben met een man die ook nog met andere vrouwen aan het daten is, en ik weet dat niet, doet dat weinig goeds in het vertrouwen naar de ander hoor.

En heel gek, ik behandel andere mensen eigenlijk op dezelfde manier als dat ik zelf behandeld wil worden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Blondie222 schreef:
Het sneue vind ik is dat je er nog trots op lijkt te zijn ook.
Op je reputatie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Stuur gewoon een bos bloemen .

Bloemen houden tenminste echt van mensen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven