The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

vrijdag 23 maart 2018 om 09:04
Ik vond het wel cool. Rick weet dat hij Negan daar echt mee kan treffen. Eigen schuld trouwes, hij heeft abraham en glenn doodgemaakt en indirect voor nog meer doden en ellende gezorgd.
Zielig wel als je alleen geeft om een honkbalknuppel
. Dat is voor mij toch wel een teken aan de wand dat die gozer niet spoort.
Zielig wel als je alleen geeft om een honkbalknuppel

vrijdag 23 maart 2018 om 09:15

vrijdag 23 maart 2018 om 09:51
Cookiequeen schreef: ↑23-03-2018 09:04Ik vond het wel cool. Rick weet dat hij Negan daar echt mee kan treffen. Eigen schuld trouwes, hij heeft abraham en glenn doodgemaakt en indirect voor nog meer doden en ellende gezorgd.
Zielig wel als je alleen geeft om een honkbalknuppel. Dat is voor mij toch wel een teken aan de wand dat die gozer niet spoort.
Nou vind ik mensen op een rijtje zetten en iene miene mutte wat hoofden inslaan met een honkbalknuppel met prikkeldraad toch ook wel een teken hoor.

vrijdag 23 maart 2018 om 18:12
Wisten jullie trouwens dat Ross Marquand (die Aaron speelt) heel goed celebrities kan nadoen?
Celebrity Nano-Impressions with Ross Marquand
More Dead-On Celebrity Impressions by Ross Marquand
Celebrity Nano-Impressions with Ross Marquand
More Dead-On Celebrity Impressions by Ross Marquand
zondag 25 maart 2018 om 20:52
Wat een week weer! Ziek, druk etc. Wel gekeken vorige week maar geen energie om te reageren.

Als troost leuk tasje gekregen. Grappig, ondanks dat ik geen neganfan ben
Mamsvan, jouw bijdrages vind ik wel heel leuk! Het hoort er zo bij, vind ik en ik lees ze altijd!!
Als troost leuk tasje gekregen. Grappig, ondanks dat ik geen neganfan ben
Mamsvan, jouw bijdrages vind ik wel heel leuk! Het hoort er zo bij, vind ik en ik lees ze altijd!!
mactrees wijzigde dit bericht op 25-03-2018 21:06
28.21% gewijzigd
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
maandag 26 maart 2018 om 08:11
Leuk tasje
en ik hoop dat je inmiddels inderdaad wat beter bent,
Ik ga geen liveverslag meer plaatsen, niet vanwege de mening van anderen. maar omdat ik bij de laatste 2
a 3 afleveringen soms iets miste, dus nu ben ik niet afgeleid omdat ik er bij aan t typen ben op mijn telefoon,
Helaas vandaag niet eerder kijken zoals ik dacht dus lekker de rest van de dag wegblijven van Facebook en instagram en zelfs YouTube

Maar het is weer walking dead dag
Ik ga geen liveverslag meer plaatsen, niet vanwege de mening van anderen. maar omdat ik bij de laatste 2
a 3 afleveringen soms iets miste, dus nu ben ik niet afgeleid omdat ik er bij aan t typen ben op mijn telefoon,
Helaas vandaag niet eerder kijken zoals ik dacht dus lekker de rest van de dag wegblijven van Facebook en instagram en zelfs YouTube
Maar het is weer walking dead dag
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 26 maart 2018 om 09:29
Cookiequeen schreef: ↑25-03-2018 14:3963 minuten incl reclame. Dat is dus 3 minuten extra. Heftig hoor.

Wow. I wish I could speak whale.