Lijf & Lijn alle pijlers

Weet iemand een goede zelfbruiner, geen wortel tint

31-03-2018 17:22 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus echt een spook, maakt verder niet zo uit maar wil het wel is proberen. Lijkt me wel mooi om mn benen is keer bruin te hebben en zodat de aders op mn benen niet zo zichtbaar zijn. Iemand tips voor zelfbruiners?? Alv ty
Kruidvat (eigen merk) heeft een mouse die meteen een bruin tintje geeft.
Vind ik zelf wel prettig.....kun je namelijk meteen zien of het goed uitgesmeerd is. Het blijft behelpen helaas......zo'n pigment arme huid :-)
Chocomel brengt een nieuwe spraytan uit.
Hips, hopsakee en pierlala.
De enige die ik mooi vindt op mijn spierwitte benen zijn de facedrops van collistar. Kan je ook aan je bodylotion toevoegen. Geven meteen een tintje.
Collistar idd, heel subtiel en niet oranje. Je hebt niet veel nodig.
Merl0t schreef:
31-03-2018 17:41
Chocomel brengt een nieuwe spraytan uit.
Ligt vanaf morgen in de winkels zeker?
Wit is ook mooi hoor.
Marc Inbane
Irma3110 schreef:
31-03-2018 18:07
Ligt vanaf morgen in de winkels zeker?
:biggrin:
Hips, hopsakee en pierlala.
Ik heb vooralsnog de beste resultaten bij een spray tan - kan ik geen stukken overslaan, dus geen rare vegen ;-) Of gewoon bij zonnebank, maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet.
whatcomesaround schreef:
31-03-2018 18:24
Ik heb vooralsnog de beste resultaten bij een spray tan - kan ik geen stukken overslaan, dus geen rare vegen ;-) Of gewoon bij zonnebank, maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet.
Nee ik verbrand levend😂 ben er al achtergekomen dat ik van een uurtje zonnen zonnesteek krijg en komende 3 dagen fel rode huid tot het fel er als 1 lap van af getrokken kan worden
Hahaha, Ohh sorry is niet om te lachen, maar je schrijft het leuk (a)

Nee dan zou ik de zonnebank zeker gewoon overslaan! Spraytan al eens geprobeerd?

Als het gewoon voor een avondje uit ofzo is, kun je ook foundation mengen met bodylotion. Dat zie je de aders ook minder :-)
whatcomesaround schreef:
31-03-2018 18:33
Hahaha, Ohh sorry is niet om te lachen, maar je schrijft het leuk (a)

Nee dan zou ik de zonnebank zeker gewoon overslaan! Spraytan al eens geprobeerd?

Als het gewoon voor een avondje uit ofzo is, kun je ook foundation mengen met bodylotion. Dat zie je de aders ook minder :-)
Moet je voor spraytan naar een profesional ofzo? Sorry heb geeen idee of kan ik het ergens kopen?
Steeentju schreef:
31-03-2018 18:45
Moet je voor spraytan naar een profesional ofzo? Sorry heb geeen idee of kan ik het ergens kopen?
Marc inbane is een spraytan. Maar ik spuit het altijd op een soort hele zachte washand (van hetzelfde merk) en smeer het dan uit. Ik heb bijna nooit vlekken, alleen als ik in de winter wat eczeem heb in mijn gezicht wil er wel eens een donkerder plekje ontstaan.
Ik gebruik die van Dove, en dan de versie voor de lichte huid.

Die kleurt eigenlijk pas na twee of drie keer smeren. Wat ik een voordeel vind, want daardoor zie je eigenlijk geen strepen, wat vaak wel gebeurt als je er eentje hebt die in één keer kleurt.
Je kunt een aantal dagen achter elkaar smeren totdat je vindt dat je genoeg kleur hebt, daarna is drie keer per week voldoende.

Alleen jammer dat het spul niet chloorwaterproof is.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Dat zal voor iedereen verschillend zijn lijkt me, anders zou het spult niet meer verkopen. Gewoon uitproberen dus.
Die heb ik! Kruidvat summer bronze bodylotion, vlekt niet, niet té bruin (of oranje ;)) en heel betaalbaar. Aanrader!
Trekt het snel in of is het noodzakelijk een tijdje te wachten i.v.m. vlekken op kleding ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven