Weet iemand een goede zelfbruiner, geen wortel tint

zaterdag 31 maart 2018 om 18:28
Nee ik verbrand levendwhatcomesaround schreef: ↑31-03-2018 18:24Ik heb vooralsnog de beste resultaten bij een spray tan - kan ik geen stukken overslaan, dus geen rare vegenOf gewoon bij zonnebank, maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet.

zaterdag 31 maart 2018 om 18:33
zaterdag 31 maart 2018 om 18:45
Moet je voor spraytan naar een profesional ofzo? Sorry heb geeen idee of kan ik het ergens kopen?whatcomesaround schreef: ↑31-03-2018 18:33Hahaha, Ohh sorry is niet om te lachen, maar je schrijft het leuk (a)
Nee dan zou ik de zonnebank zeker gewoon overslaan! Spraytan al eens geprobeerd?
Als het gewoon voor een avondje uit ofzo is, kun je ook foundation mengen met bodylotion. Dat zie je de aders ook minder![]()

zaterdag 31 maart 2018 om 19:24
Marc inbane is een spraytan. Maar ik spuit het altijd op een soort hele zachte washand (van hetzelfde merk) en smeer het dan uit. Ik heb bijna nooit vlekken, alleen als ik in de winter wat eczeem heb in mijn gezicht wil er wel eens een donkerder plekje ontstaan.
zaterdag 31 maart 2018 om 19:44
Ik gebruik die van Dove, en dan de versie voor de lichte huid.
Die kleurt eigenlijk pas na twee of drie keer smeren. Wat ik een voordeel vind, want daardoor zie je eigenlijk geen strepen, wat vaak wel gebeurt als je er eentje hebt die in één keer kleurt.
Je kunt een aantal dagen achter elkaar smeren totdat je vindt dat je genoeg kleur hebt, daarna is drie keer per week voldoende.
Alleen jammer dat het spul niet chloorwaterproof is.
Die kleurt eigenlijk pas na twee of drie keer smeren. Wat ik een voordeel vind, want daardoor zie je eigenlijk geen strepen, wat vaak wel gebeurt als je er eentje hebt die in één keer kleurt.
Je kunt een aantal dagen achter elkaar smeren totdat je vindt dat je genoeg kleur hebt, daarna is drie keer per week voldoende.
Alleen jammer dat het spul niet chloorwaterproof is.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.