injectables
zondag 1 maart 2009 om 15:38
Hallo allemaal!
Ik ben hier nieuw, ben vast niet de enige maar goed.
Ik ben best wel een onzeker meisje en wil graag wat aan mijn uiterlijk laten doen, ben best wel getekend in mijn gezicht maar ben nog vrij jong. Het zit wel bij ons in de familie, dat is een troost, een beetje een troost dan..
Ik heb een afspraak staan bij Diana Gabriels voor een consult om te kijken wat er mogelijk is, weet me geen raad en niet wat goed voor me zal zijn, zeker aangezien mijn nog jonge leeftijd! Denk dat er bij dat consult van alles aangeraden zal worden, maar goed je betaalt ervoor hé..
Kan iemand mij mischien goede raad geven?? please...
Ik ben hier nieuw, ben vast niet de enige maar goed.
Ik ben best wel een onzeker meisje en wil graag wat aan mijn uiterlijk laten doen, ben best wel getekend in mijn gezicht maar ben nog vrij jong. Het zit wel bij ons in de familie, dat is een troost, een beetje een troost dan..
Ik heb een afspraak staan bij Diana Gabriels voor een consult om te kijken wat er mogelijk is, weet me geen raad en niet wat goed voor me zal zijn, zeker aangezien mijn nog jonge leeftijd! Denk dat er bij dat consult van alles aangeraden zal worden, maar goed je betaalt ervoor hé..
Kan iemand mij mischien goede raad geven?? please...
zondag 1 maart 2009 om 15:45
ja , niet naar Gabrielle Gabriels gaan.
Doe het niet alsjeblieft.
Zoek een ander als je dan toch wilt.
Ga naar Parkkliniek of centre esthetique.(rotterdam)
Of naar de beste in regio amsterdam
V Elzenkliniek
Lasercentrum amsterdam
Pr hendrikkliniek
Of schevingen, schumacher
velthuiskliniek
Maar niet Diana Gabriels.
Doe het niet alsjeblieft.
Zoek een ander als je dan toch wilt.
Ga naar Parkkliniek of centre esthetique.(rotterdam)
Of naar de beste in regio amsterdam
V Elzenkliniek
Lasercentrum amsterdam
Pr hendrikkliniek
Of schevingen, schumacher
velthuiskliniek
Maar niet Diana Gabriels.
zondag 1 maart 2009 om 17:09
Ok thnx voor de tip!!
Zie net dat er ook een Beaucare in Utrecht zit, is die ook goed?
Zijn er meer mensen die op jonge leeftijd al wat hebben laten doen??
Heb verhaaltjes over België gehoord, dat die klinieken daar niet te vertrouwen zijn of zoiets???
Ze zullen heus niet allemaal hetzelfde zijn denk ik, maar was pas een stuk over op Das je goed recht!
Ga iedergeval wel naar me consult bij Gabriels, gewoon om te kijken wat ze te zeggen hebben!
Zie net dat er ook een Beaucare in Utrecht zit, is die ook goed?
Zijn er meer mensen die op jonge leeftijd al wat hebben laten doen??
Heb verhaaltjes over België gehoord, dat die klinieken daar niet te vertrouwen zijn of zoiets???
Ze zullen heus niet allemaal hetzelfde zijn denk ik, maar was pas een stuk over op Das je goed recht!
Ga iedergeval wel naar me consult bij Gabriels, gewoon om te kijken wat ze te zeggen hebben!
zondag 1 maart 2009 om 19:27
ik denk dat het moeilijk te zeggen is welke kliniek goed is en welke niet, dit heeft toch te maken met je persoonlijke beleving denk ik dan! Maar goed heb zo wel een beetje een beeld ervan gekregen, zit nu aan Beaucare in België te denken, maar blijft nog ff bij denken want gaat eerst gesprek bij Gabriels afwachten!
Als er nog tips zijn dan hoor ik het graag, blijf toch erg onzeker dus tips zijn altijd welkom!
Sarah2ndlife jij hebt geloof ik wel veel ervaring, dus denk ook aan jou tips, maar waarom niet Gabriels snap het nog steeds niet??
thnx tot nu toe!
Als er nog tips zijn dan hoor ik het graag, blijf toch erg onzeker dus tips zijn altijd welkom!
Sarah2ndlife jij hebt geloof ik wel veel ervaring, dus denk ook aan jou tips, maar waarom niet Gabriels snap het nog steeds niet??
thnx tot nu toe!
zondag 1 maart 2009 om 19:56
@NandyS Een bekende van me is van de week bij Gabriels geweest en daar zit een nieuwe arts. Hij heeft bij haar de rimpeltjes in de bovenlip met Silicone olie gedaan en het ziet er erg mooi uit. Mag hier volgens mij geen namen noemen maar deze man is ook huisarts geweest dus dan kom je er waarschijnlijk wel achter wie het is. Ik heb ook al veel negatieve verhalen over Gabriels gehoord maar als je toch besluit daar te gaan dan misschien naar deze arts vragen?
maandag 2 maart 2009 om 07:43
nandyS, ik ga hier maar niet uitgebreid vertalen waarom niet, er is best wel een hele lijst te noemen.
de vrouw heeft ook eerst onder een andere klinieknaam gewerkt in Amsterdam, het is niet voor niks dat dat niet meer zo is.(bodyservices)
maar als zij nu het geluk heeft dat een goeie arts voor haar wil werken dan heb je geluk.
Ik zelf heb er een keer een hangoog op gelopen met 0,0 service er achteraan.
Vaak kom je voor een arts omdat ie vermeld staat op de site en die is er dan niet, ze kraakt andere klinieken af en dan zou ik sowieso al klaar ermee zijn , een goeie kliniek doet dat niet.
Ik ben geen kliniek maar een klant dus ik mag t zeggen als iemand er naar vraagt.
de vrouw heeft ook eerst onder een andere klinieknaam gewerkt in Amsterdam, het is niet voor niks dat dat niet meer zo is.(bodyservices)
maar als zij nu het geluk heeft dat een goeie arts voor haar wil werken dan heb je geluk.
Ik zelf heb er een keer een hangoog op gelopen met 0,0 service er achteraan.
Vaak kom je voor een arts omdat ie vermeld staat op de site en die is er dan niet, ze kraakt andere klinieken af en dan zou ik sowieso al klaar ermee zijn , een goeie kliniek doet dat niet.
Ik ben geen kliniek maar een klant dus ik mag t zeggen als iemand er naar vraagt.
maandag 2 maart 2009 om 10:30
Ik ben ook bij gabriels geweest voor botox. Ik heb er een hangoog aan over gehouden. Na 2wkn wilde ik terug komen maar zij was zo onvriendelijk. Ik kon niet meer bijgeprikt worden want ik had eerder moeten bellen.
Ik ben niet door die voormalig huisarts geprikt. Daar heb ik trouwens wel goede dingen over gehoord. Maar ik ga daar nooit meer terug.
Ben een paar wkn bij centre estique geweest en daar wel tervreden over. Maar las dat je daar ook niet naar toe moet. Dus het is vrij moeilijk een goede kliniek te vinden. Of ten minste een goede arts te vinden.
Dus NandyS vraag bij Gabriels dan naar die voormalig huisarts!
Succes en hou ons op de hoogte..
Ik ben niet door die voormalig huisarts geprikt. Daar heb ik trouwens wel goede dingen over gehoord. Maar ik ga daar nooit meer terug.
Ben een paar wkn bij centre estique geweest en daar wel tervreden over. Maar las dat je daar ook niet naar toe moet. Dus het is vrij moeilijk een goede kliniek te vinden. Of ten minste een goede arts te vinden.
Dus NandyS vraag bij Gabriels dan naar die voormalig huisarts!
Succes en hou ons op de hoogte..
maandag 2 maart 2009 om 11:21
De beaucare die in Utrecht zit is dezelfde als in Belgie in Utrecht doen ze de consulten.
Centre Esthetique heb ik een keer een consult gehad, ze zijn echt niet wijs daar ik vroeg of ik geopereerd werd door een erkende plastisch chirurg...ja dat was zeker het geval, na enig onderzoek van mijn kant bleek deze arts dus GEEN plastisch chirurg te zijn maar een thoraxchirurg, ik laat mijn schoenen ook niet maken bij de slager toch?
Allerlei dingen die ik wilde weten kreeg ik of geen antwoord op of er werden leugens verteld...ik kan alleen maar zeggen ga niet naar deze slagerij !
Als ik me er daadwerkelijk had laten opereren was het niet gebeurd zoals ik zou willen (eindresultaat), puur omdat die eigenaar alles zogenaamd zo goed wist (hij weet helemaal niks, alleen maar intressant doen is waar hij goed in is) ben ik blij dat ik verder ben wezen kijken en toen voor het parkkliniek heb gekozen.
Centre Esthetique heb ik een keer een consult gehad, ze zijn echt niet wijs daar ik vroeg of ik geopereerd werd door een erkende plastisch chirurg...ja dat was zeker het geval, na enig onderzoek van mijn kant bleek deze arts dus GEEN plastisch chirurg te zijn maar een thoraxchirurg, ik laat mijn schoenen ook niet maken bij de slager toch?
Allerlei dingen die ik wilde weten kreeg ik of geen antwoord op of er werden leugens verteld...ik kan alleen maar zeggen ga niet naar deze slagerij !
Als ik me er daadwerkelijk had laten opereren was het niet gebeurd zoals ik zou willen (eindresultaat), puur omdat die eigenaar alles zogenaamd zo goed wist (hij weet helemaal niks, alleen maar intressant doen is waar hij goed in is) ben ik blij dat ik verder ben wezen kijken en toen voor het parkkliniek heb gekozen.
maandag 2 maart 2009 om 11:23
dinsdag 3 maart 2009 om 11:03
Ik kreeg vorige week een foldertje van Diana Gabriëls in de bus: Botox en andere behandelingen waren afgeprijsd. Maar ik trap er niet in: daarvoor heb ik teveel negatieve verhalen over deze dame gehoord.
Maar in elk geval: nu las ik dat WIT in Rotterdam (waar je je tanden kunt laten bleken) ook een afdeling 'Face your beauty' heeft, waar je Botox-behandelingen e.d kunt laten doen. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Of heeft iemand er misschien iets over gehoord?
Maar in elk geval: nu las ik dat WIT in Rotterdam (waar je je tanden kunt laten bleken) ook een afdeling 'Face your beauty' heeft, waar je Botox-behandelingen e.d kunt laten doen. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Of heeft iemand er misschien iets over gehoord?
dinsdag 3 maart 2009 om 11:58
Het gaat ook om de dokter die het verricht.
Als dat een dokter is die dit soort salons afreist kan het gewoon een goeie dokter zijn .
maar we mogen geen namen noemen hier, maar er zijn absoluut goeie doktoren die alleen maar rondreizen met hun koffer .
Dat is het criterium niet.
kun je niet zien welke dokter het is en even googlen waar ie nog meer werkt???
Als dat een dokter is die dit soort salons afreist kan het gewoon een goeie dokter zijn .
maar we mogen geen namen noemen hier, maar er zijn absoluut goeie doktoren die alleen maar rondreizen met hun koffer .
Dat is het criterium niet.
kun je niet zien welke dokter het is en even googlen waar ie nog meer werkt???
woensdag 4 maart 2009 om 17:58
Nou ik ben bij Gabriels geweest hoor voor een consult,
ze heb me wel het een en ander aangeraden.
Iedergeval siliconenolie om me lippen op te vullen, heeft iemand hier evaring mee?? hoor wel slechte verhalen ook...
Eerste instantie komt het bij mij wel goed over bij Gabriels,
heb naar die voormalig huisarts gevraagd en die zou het dan ook bij mij gaan doen, ze zei zelf ook dat hij goed is!
Ik ben er nog niet over uit of ik bij haar wat laat doen, komt door al die slechte berichten, weet het niet meer nu!
Heb ook geinformeerd bij de Contourkliniek, zijn hier meer positieve berichten over??
Iedergeval siliconenolie om me lippen op te vullen, heeft iemand hier evaring mee?? hoor wel slechte verhalen ook...
heb naar die voormalig huisarts gevraagd en die zou het dan ook bij mij gaan doen, ze zei zelf ook dat hij goed is!
Ik ben er nog niet over uit of ik bij haar wat laat doen, komt door al die slechte berichten, weet het niet meer nu!
Heb ook geinformeerd bij de Contourkliniek, zijn hier meer positieve berichten over??
woensdag 4 maart 2009 om 18:03
woensdag 4 maart 2009 om 19:07
quote:NandyS schreef op 04 maart 2009 @ 17:58:
ik heb silliconen bij de contourkliniek gehad, heel erg mooi en heel natuurlijk gedaan, is al 2 jaar geleden en zit nog steeds erg mooi.
goeie arts.En leuke mensen.
ik heb silliconen bij de contourkliniek gehad, heel erg mooi en heel natuurlijk gedaan, is al 2 jaar geleden en zit nog steeds erg mooi.
goeie arts.En leuke mensen.