Cursus werk
maandag 9 april 2018 om 08:28
Woensdag hebben een aantal collega's en ik een cursusdag in Utrecht, altijd leuk om dingen te leren.
Maar, deze cursus begint om 09.00 uur. In eerste instantie zou ik de eerste bus om 07.00 uur moeten hebben, wat op zich nog meevalt.
Nu blijkt dat ik de bus van 06.34 moet pakken!
Dit om nog voldoende tijd te hebben om daar te komen, mochten er vertragingen zijn bv. EN om nog ergens een bakkie te kunnen doen!
Ik ben sowieso niet van het ergens iets drinken, neem gewoon eigen drinken mee ofzo...
En daarbij moet ik dus al om 05.30 opstaan wil ik nog voldoende tijd hebben om wakker te worden, te douchen en te ontbijten.
Mag een werkgever verwachten dat je zo vroeg opstaat voor een cursusdag?
Ik bedenk me net dat ik al om 06.15 op te fiets moet zitten om naar de bus te gaan
Maar, deze cursus begint om 09.00 uur. In eerste instantie zou ik de eerste bus om 07.00 uur moeten hebben, wat op zich nog meevalt.
Nu blijkt dat ik de bus van 06.34 moet pakken!
Dit om nog voldoende tijd te hebben om daar te komen, mochten er vertragingen zijn bv. EN om nog ergens een bakkie te kunnen doen!
Ik ben sowieso niet van het ergens iets drinken, neem gewoon eigen drinken mee ofzo...
En daarbij moet ik dus al om 05.30 opstaan wil ik nog voldoende tijd hebben om wakker te worden, te douchen en te ontbijten.
Mag een werkgever verwachten dat je zo vroeg opstaat voor een cursusdag?
Ik bedenk me net dat ik al om 06.15 op te fiets moet zitten om naar de bus te gaan
maandag 9 april 2018 om 08:38
Welkom in de wereld van de volwassenen.
5:30 uur opstaan is geen rare tijd.
Je stelt je nu wel een beetje aan, want je zit te miepen over een keer vroeg opstaan voor jouw doen. En dan ook nog moeilijk doen over ergens wat drinken.
Als je jong en gezond bent, dan zie ik het probleem niet. Dan kun je zo’n dag toch gewoon aan?
Ga maar op tijd naar bed de dag ervoor, dan is er niets aan de hand.
5:30 uur opstaan is geen rare tijd.
Je stelt je nu wel een beetje aan, want je zit te miepen over een keer vroeg opstaan voor jouw doen. En dan ook nog moeilijk doen over ergens wat drinken.
Als je jong en gezond bent, dan zie ik het probleem niet. Dan kun je zo’n dag toch gewoon aan?
Ga maar op tijd naar bed de dag ervoor, dan is er niets aan de hand.
maandag 9 april 2018 om 08:54
ik heb heel regelmatig cursus, dan moet ik de trein van 8.00 hebben, half 8 vertrekken.... en oja en ik heb kinderen waar ik dan een oppas voor moet regelen voor schooltijd, die moet ik daar dan om 7.00 brengen. Dus uiterlijk om 6.30 de kids uit bed en zelf rond 6.00.
Gelukkig waardeert mijn leidinggevende me en is het de rest van het jaar geen probleem om wat later te beginnen.
Wat een drama om niks zeg
maandag 9 april 2018 om 09:02
maandag 9 april 2018 om 09:02
We stappen met zijn allen op dezelfde plek op en gaan ergens halverwege dat bakkie doen, dus kom ik er niet onderuitfiredraakje schreef: ↑09-04-2018 08:31Begrijp ik het goed dat de cursusdag om 9u begint maar je werkgever bijv al om 8u wil afspreken om eerst een bakkie te doen? En is dat echt een verplichting?
maandag 9 april 2018 om 09:04
Gezellig toch? Ik zou hier echt niet moeilijk over doen.Michella_1991 schreef: ↑09-04-2018 09:02We stappen met zijn allen op dezelfde plek op en gaan ergens halverwege dat bakkie doen, dus kom ik er niet onderuit
maandag 9 april 2018 om 09:05
Idioot plan.Michella_1991 schreef: ↑09-04-2018 09:02We stappen met zijn allen op dezelfde plek op en gaan ergens halverwege dat bakkie doen, dus kom ik er niet onderuit
maandag 9 april 2018 om 09:08
Ach. Een ander plaats op FB de mededeling dat ie net een mooie bruine keutel heeft gedraaid. Zie weinig verschil.pamelacourson schreef: ↑09-04-2018 09:07Er een topic over aanmaken op een forum vind ik dan weer erg overdreven.
maandag 9 april 2018 om 09:09
Tuurlijk mag dat maar wij relativeren dat om te laten zien dat het niet raar is. En de vraag of je werkgever dit mag verwachten en daar een topic voor te openen vind ik anders dan mopperen "zo vroeg, daar baal ik van"
anoniem_132747 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 09:10
6.19% gewijzigd
maandag 9 april 2018 om 09:09
leven en laten leven.pamelacourson schreef: ↑09-04-2018 09:07Er een topic over aanmaken op een forum vind ik dan weer erg overdreven.
maandag 9 april 2018 om 09:12