toch weer wat advies nodig...

24-02-2009 23:18 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben een single van 30 jaar. Ben zoals vele al heel wat jaartjes van de middelbare school af. Een school waar ik ongeveer 15 jaar geleden de liefde van mijn leven heb ontmoet..

Helaas is het contact verwaterd en heb ik haar 13 jaar niet meer gesproken. Tot vorige maand. Per toeval kwam ik haar weer op het spoor en direct hebben we wat afgesproken. Het klikte als vanouds...nix gebeurd overigens. Daarna nog een keer wat met haar wezen drinken, ook dit was errug gezellig maar weer is er nix gebeurd... De twijfel sloeg toe.. Vind zij mij eigenlijk wel leuk?

Zij woont in een boerengehucht en af en toe plaag ik haar daar ook mee. Zo ook gisteren. Ik stuurde haar een sms of de kippen al op stok waren en de koeien gemelkt. Hierop reageerde ze als volgt:"varkens en koeien staan op stal,......blabla wist je trouwens dat boerinnen hele spannende lingerie onder hun overall aan hebben.. XXX"

Wat moet ik hier nu van denken?? Op basis van het sms-je denk ik dat ze wel interesse in mij heeft maar aan de andere kant ben ik misschien niet objectief en wil ik te graag. Durf het ook niet zo op de man af te vragen omdat ik bang ben dat dit haar afschrikt.. Wat denken jullie. Graag je eerlijk en ongezouten mening aub.

Thanks
hey

ja dat zou kunnen, en waarschijnlijk hou je je daarom ook in.

Puur omdat je vindt haar leuk...

Maar vrouwen kunnen soms dubbele signalen afgeven wat het voor de man niet altijd even makkelijk maakt.

Het is heel fijn dat zij jou ook spontaan belt, maar is ook fijn als je bijv je twee dagen stil houdt dat zij smsjes stuurt

want als ze gek op je is doet ze dat..

en zou ze zelf ook wel wat met je willen afspreken

ja goed vervelend altijd die dillemma's hey!!
Denk gewoon blijven smsen en alst eens de gelegenheid geeft om te polsen daar gretig gebruik van maken!!

Maar vooral probeer nog eens af te spreken!!!

Heb je al geantwoord op het lijkt me niet verstandig?

"je hoeft niet bang te zijn dat ik je aansteek hoor, ik zal je dan met al mijn liefde verzorgen... of toch zoiets (maar dan met je eigen woorden want hier opt forum hebben ze aan men manier van schrijven door dat ik uit Belgie kom dus nie letterlijk doorsmsen!!! Het moet van jou komen
En dan hoe het bij mij verlopen is?

Leuke kerel is collega (we staan allebei vast met de nacht), door omstandigheden meer mee moeten samenwerken en over van alles en nog wa aant dollen. Ik sta opt werk bekend als feestbeest hij als eeuwig vrijgezel.

Ietsjes later met die smsjes begonnen (hij heeft gewoon mijn gsm afgenomen om zen nr erin te zetten )

Eerst gewone alledaagse dingen meestal nog verder grappen over t werk maar toen kwam de kerstverlof (mijn verlof begon voor het zijne door snipperdagen over) dus stuurde ik goed werken en hij goed feesten, na paar uur nog nie te zat en dat ging zo heel het verlof door elke avond dat ik op stap was kreeg ik wel iets aan

op den duur ook van koud he wie moet je warm houden in bed...

Na zo'n 500 smsjes van hem stuurde hij weer wat ben je aant doen, ik me aant vervelen en jij? Hij ik verveel me ook kunnen we dan niets samen doen... Hebben we uurtje later afgesproken voor fimpje en was heerlijke nacht!

Nog een dag of 5 flirtige sms gekregen en toen gestopt :s

Ben nu dus aant uitzoeken wat er mis is gelopen
misschien moet je nog even niet te snel willen? (wat ik overgens goed kan begrijpen, je wil bevestiging en haar graag bij je hebben.)

Maar misschien moet je het nog even bij flirterige smsjes e.d. laten?? als het echte liefde is tussen jullie is het toch eigenlijk nooit ' te laat'??
Mischien moet je nog even niet te snel willen?(wat ik trouwens wel heel goed begrijp hoor, je wil graag bevestiging en uiteindelijk gewoon haar!)

Maar misschien moet je gewoon nog even leuk door smsen/flirten? en behalve daar van genieten ook een beetje vertrouwen hebben?
oeps sorry, da's bijna twee keer hetzelfde, ik dacht dat de 1e niet aangekomen was! sorry ik doe dit nog niet zo lang ;-D
Loop niet te hard van stapel. Ze reageert telkens wel op jouw smsjes en heeft je zelfs in verkapte vorm laten weten dat ze je in iedergeval wel ziet zitten (ergo smsje over spannende lingerie is in mijn ogen flirtpoging en laten merken dat ze je leuk vind) Hoe leuk weet ik natuurlijk niet. Maar ik sms niets over mijn lingerie naar een man als ik niet echt wil dat hij die gaat zien. Maar dat ben ik.

Ik zou voorlopig lekker (flirt) smsjes heen en weer blijven sturen. En snel weer eens met dr afspreken. Gaandeweg zal je vertrouwen groeien en je haar kunnen vertellen wat je voor dr voelt.
Eensch met Dushi. En als je dan toch wat wil vragen, vraag dan of ze ook hobby's heeft. Da's best een aardige vraag...vind ik.
Hahaha dat is typisch een vraag die jij alleen stelt Q.
Lieve mirjam, das misschien wel een goed plan. Kan geen kwaad om gewoon even een paar dagen nix van me te laten horen. Hopelijk stuurt ze snel zelf een sms-je terug

Zo niet dan .... weet ik het eigenlijk ook ff niet!

Eerst maar ff afwachten..
De typische Q-vraag is toch hoe laat het begint?
Hoi allemaal, ben ik weer even met een status update.

Paar dagen geleden een sms-je gehad van haar met de vraag of ik vrijdagavond (eergisteren dus) zin had om naar een concert te komen. Ze is muzikant en had vrijdag een voorstelling zodoende..

Vrijdagavond volop genoten van haar muziek en aanwezigheid.

Daarna hebben we samen nog wat gedronken en daarna afscheid genomen van haar. Tijdens onze afscheid gaf ze te kennen dat ze wel gevoelens voor me heeft en dat ze zichzelf niet vertrouwde. Het werd behoorlijk heet onder haar voeten..

Wat blijkt???

Ze is geen single maar ze is getrouwd..Ze wil niet vreemdgaan maar ze wil mij graag blijven zien..

Ik vind haar, ondanks haar bekentenis geen single te zijn, nog steeds het einde en mijn gevoelens worden alleen maar sterker. Om een lang verhaal kort te maken..

Ik heb haar een kus op de mond gegeven en ben weggelopen.

Voel me momenteel onzettend belabberd. Wil haar graag blijven zien maar aan de andere kant weet ik nu dat ze getrouwd is...

Wat een klote situatie.. Kan wel janken!
anoniem_47631 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 23:37
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Jee, Rayman, dat is balen. Houd even afstand, relaties met gebonden personen leiden over het algemeen alleen tot ellende. Vind t klote voor je.
oh wat erg voor jou!!

toch maar effe afstand houden, anders ga je in gecompliceerde situatie komen waarbij je je veel ellende op de hals gaat halen

Oh dat vind ik echt heel erg naar voor je Rayman! Heb je topic in de gaten gehouden en heel erg jammer dat blijkt dat ze helaas getrouwd is.

Verder eens met vorige schrijfsters: afstand nemen. (f)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
wat let je....dat is toch duidelijk. vraag haar mee uit.
oh sorry, beetje kort door de bocht. had de rest nog niet gelezen. idd...afstand
bedankt voor jullie medeleven..

tja, dat zal het wel worden.... afstand ;-(

Ze was en is mijn grote liefde al sinds de middelbare school.

Snap ook dat ze getrouwd is en dat ik dat niet kan maken maar aan de andere kant wil ik lekker egoïstisch zijn en gewoon met haar blijven afspreken...

Stuur voorlopig maar geen sms-jes meer (van haar heb ik trouwens ook geen reactie meer gehad op een sms) en probeer me maar over 'mijn grote liefde' heen te zetten. Das wel het handigst waarschijnlijk..

Balen, hopelijk ben ik er snel overheen..

Ik hou jullie op de hoogte als er wat te melden is..
Balen voor je. En haar sms-jes over spannende lingerie onder de overal maken het er ook niet makkelijker op! Vind dit een beetje een rare stunt van haar gezien haar huwelijke staat. Bepaald niet netjes en voorkomend naar jou toe. Ze geniet duidelijk van jouw aandacht, ze voelt vast wel aan dat ze bijzonder voor je is. Zou er verder maar niet meer op ingaan, zoals voorgaanden al schrijven, dan wordt je alleen maar gekwetst. Pas goed op jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven