Man leidt dubbelleven.

14-04-2018 23:43 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen.
Ik ben er onlangs achter gekomen dat mijn man al een aantal maanden een dubbel leven leidt.
Dit heb ik ontdekt door ( notabene opgeslagen ) app gesprekken.
Ik ben zo boos en verdrietig tegelijk.
Ik heb geen idee meer met wie ik al die tijd samen heb geleefd.
Alles waarvan ik mijn twijfels had en bij hem uitsprak, werd het afgedaan met: je moet niet paranoïde doen. Je ziet dingen die er niet zijn.
Maar nu ik de gesprekken heb gelezen vallen alle situaties op z'n plaats.
Ik voel me zo bedrogen.
Een eenmalig slippertje had ik nog wel geaccepteerd....maar dit?
En het erge is dat ik niet eens antwoorden krijg op mijn vraag waarom?
Allemaal vage smoezen. Dat hij zelf geen idee heeft, enz.
Zo frustrerend.
Heeft iemand iets vergelijkbaars mee gemaakt?
ikBedoelHetGoed schreef:
15-04-2018 09:58
Doorgaan en niet meer omkijken. Probeer je verdriet en woede zoveel mogelijk buiten de zakelijke delen van de scheiding te houden in het belang van jullie kind. Het blijft zijn vader immers.

Sterkte :hug:
Dat is ook absoluut mijn bedoeling omwille van ons kind.
Maar ook zoooo moeijk. Je wil niet weten wat ik allemaal zou willen foen.
Maar goed, ik heb 2 goede vriendinnen in vertrouwen genomen en zij gaan me hierbij helpen.
Ik mag het welzijn van mijn zoon, en het feit dat hij ook zijn vader nodig heeft, nooit uit het oog verliezen.
Heel veel sterkte TO. Goed dat je voor jezelf kiest. Dat getuigt van zelfrespect. Trouw blijven aan jezelf en je eigen geluk zijn m.i. heel wat waard. Jij en je kind verdienen bovendien iemand die 100% voor jullie gaat. Als dat er niet in zit, zou ik hem zeggen dat hij moet gaan. Of zelf op zoek gaan naar een nieuw plekje voor jou en je kind. Succes. :hug:
Je hebt het geprobeerd, en het werkt niet.
Goed dat je nu voor jullie kind en jezelf kiest. En goed dat het nog steeds jullie kind is.

Wat een rust als je niet meer hoeft te twijfelen of jij nou gek bent of dat hij liegt. Dat is straks jouw probleem niet meer.
Sterkte, succes en veel geluk!
Madderijn schreef:
15-04-2018 10:20

Wat een rust als je niet meer hoeft te twijfelen of jij nou gek bent of dat hij liegt. Dat is straks jouw probleem niet meer.
Sterkte, succes en veel geluk!
Klopt. Afgelopen jaren heb ik steeds in wantrouwen geleefd. Me steeds afgevraagd of hij er wel echt mee gestopt zou zijn.
Maar nu heb ik mijn antwoorden......nou ja....deels dan.
Ik kan je alleen maar zeggen dat je de juiste keuze neemt door voor jezelf te kiezen. Ik ben ook bedrogen en heb na maanden van twijfel ook eindelijk de knoop doorgehakt en voor mezelf gekozen. Mijn vriend heeft een maandenlange affaire gehad met een wederzijdse vriendin van ons notabene. Het was zowel emotioneel als lichamelijk tussen hun. Een one night stand met een onbekende had ik nog wel kunnen vergeven denk ik, maar dit is bedrog van de hoogste plank. Hij heeft (naar zijn zeggen) voor mij gekozen toen de affaire uitkwam. En we hebben het nog wel geprobeerd maar niks was meer ‘echt’. En het feit dat hij het niet uitzichzelf vertelde, maar dat hij betrapt was is voor mij onverteerbaar. Als hij namelijk niet betrapt zou zijn, was hij nu nog steeds bezig met die ander dat weet ik zeker.

Sterkte in de tijd die komen gaat, het zal niet makkelijk zijn maar uiteindelijk ben je beter af!
I’m all about the fairytail baby
Macada schreef:
15-04-2018 22:46
Klopt. Afgelopen jaren heb ik steeds in wantrouwen geleefd. Me steeds afgevraagd of hij er wel echt mee gestopt zou zijn.
Maar nu heb ik mijn antwoorden......nou ja....deels dan.
Zie je, je voelde het goed aan dat hij helemaal niet was gestopt, ondanks dat hij wat anders beweerde

Ik wens je veel sterkte toe
Ik zou er geen 25jr van gaan maken.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zit momenteel in een emotionele rollercoaster.
Vreselijk is dit.
Blij als ik eenmaal mijn eigen plek heb met mijn kind.

Zoveel gevoelens die ik heb.
Boos, gefrustreerd, verdrietig, onbegrip, en nog veel meer. :(
Eerst die plek regelen, hou vol!
:hug: sterkte. Het wordt beter, dat beloof ik je. Helaas weet ik veel te goed hoeveel pijn het doet om uit elkaar te gaan.
De berichten na je OP geven eigenlijk meer duidelijkheid. Het is dus al jaren een problematische relatie met bedrog.
Eigenlijk is deze ontdekking niets nieuws toch? Het maakt het allemaal daardoor niet minder verdrietig natuurlijk, maar je weet dat het dan wel klaar is nu tussen jullie.
Ik zou geen energie meer stoppen in therapie en gesprekken. Richt je nu op een nieuw leven. Nieuw huis, nieuwe omgeving, rust in je hoofd etc.
sterkte met het bouwen van je eigen nieuwe leven, je kunt het! :hug:
Lorem Ipsum
Lieve Macada. Geen ervaring. Wel een welgemeende knuffel voor jou. Hou vol, doe wat moet en bouw je eigen leven op. Samen met je kind. :hug:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Bedankt voor jullie bemoedigende berichten.

@sinnombre gesprekken en therapieën was ik ook niet meer van plan. Die tijd is geweest.
:hug:
Heel vervelend voor je.
Misschien heb je hier iets aan:

https://www.ted.com/talks/esther_perel_ ... ved#t-4320
Sterkte Macada
Ik denk dat je de juiste beslissing neemt!
Gaat een zware tijd zijn maar ik denk één grote opluchting als het achter de rug is.
Wat ontzettend vervelend!, Wat zal jij met een knoop in je maag zitten!,

Hoe is het verder met je nu?

een hele dikke knuffel van mij!
Het gaat op en af chillzone.
Ene dag vol goede moed, vastberaden..
De andere dag boos en verdrietig op de hele situatie.
Vooral boos op hem. Dat ik door zijn toedoen dadelijk in de toekomst mijn kind moet gaan missen.

Maar goed.... die tijd zal ik toch door moeten komen.
Ik hoop dat ik altijd in staat blijf om mijn kind goed aan te voelen in zijn behoeftes. En dat hij wel in staat is om te praten en dingen te delen.
Datgene wat zijn vader niet kan.

RKY thanks
Macada schreef:
05-05-2018 22:43
Het gaat op en af chillzone.
Ene dag vol goede moed, vastberaden..
De andere dag boos en verdrietig op de hele situatie.
Vooral boos op hem. Dat ik door zijn toedoen dadelijk in de toekomst mijn kind moet gaan missen.

Maar goed.... die tijd zal ik toch door moeten komen.
Ik hoop dat ik altijd in staat blijf om mijn kind goed aan te voelen in zijn behoeftes. En dat hij wel in staat is om te praten en dingen te delen.
Datgene wat zijn vader niet kan.

RKY thanks
Ontzettend vervelend, maar dit heeft wel je ogen geopend wie weet hoe lang hij dit nog had volgehouden!, Als jouw kind normen en waarden leert komt dat echt wel goed!;

Soms gebeuren dingen omdat het zo moest zijn dat klinkt nu heel rot maar in de toekomst zal je zien dat je weer gelukkig word.
chillzone schreef:
06-05-2018 22:41

Soms gebeuren dingen omdat het zo moest zijn dat klinkt nu heel rot maar in de toekomst zal je zien dat je weer gelukkig word.
:heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven