Wispelturige vriend
dinsdag 17 april 2018 om 15:44
Hi,
Heeft iemand tips voor het volgende? Mijn vriend is redelijk wispelturig, want de ene week zegt hij hoe blij hij met me is. De week daarna krijg ik te horen dat hij erover twijfelt of we wel bij elkaar passen.
Ik kan hier niet heel goed mee omgaan. Zeker niet in de situatie wanneer hij nog op dezelfde dag als wanneer hij zijn twijfels liet blijken, seks met me wil.
Hij zegt dat hij die twijfels dan krijgt omdat we dan ruzie hebben om hele kleine dingen.
Maar bij mij roept dit het gevoel op dat hij niet genoeg om me geeft, aangezien hij me telkens kwetst met deze opmerkingen over die twijfels.
Ik ben over het algemeen tevreden over onze relatie. (Maar ik heb ook al wel meer ervaring dan hij met relaties). Voor hem ben ik pas zijn 2e relatie en zijn eerste relatie duurde een halfjaar.
In mijn ogen maakt hij kleine problemen juist veel groter en te groot.
Heeft iemand tips voor het volgende? Mijn vriend is redelijk wispelturig, want de ene week zegt hij hoe blij hij met me is. De week daarna krijg ik te horen dat hij erover twijfelt of we wel bij elkaar passen.
Ik kan hier niet heel goed mee omgaan. Zeker niet in de situatie wanneer hij nog op dezelfde dag als wanneer hij zijn twijfels liet blijken, seks met me wil.
Hij zegt dat hij die twijfels dan krijgt omdat we dan ruzie hebben om hele kleine dingen.
Maar bij mij roept dit het gevoel op dat hij niet genoeg om me geeft, aangezien hij me telkens kwetst met deze opmerkingen over die twijfels.
Ik ben over het algemeen tevreden over onze relatie. (Maar ik heb ook al wel meer ervaring dan hij met relaties). Voor hem ben ik pas zijn 2e relatie en zijn eerste relatie duurde een halfjaar.
In mijn ogen maakt hij kleine problemen juist veel groter en te groot.
dinsdag 17 april 2018 om 16:08
Klopt. Ik heb het ook aangegeven dat dit niet fijn is en dat dit me kwetst en onzeker maakt. Toen zei hij inderdaad dat ik er zelf over na moest gaan denken wat ik ermee wilde.
Ik probeer nu de strategie uit van weinig van mezelf laten horen.
dinsdag 17 april 2018 om 16:08
Ik denk het ook niet, maar wat noem je een begin? We hebben nu zo ongeveer een jaar een relatiediamantje123 schreef: ↑17-04-2018 15:54Ik zou daar geen zin in hebben, twijfel is geen goed teken in een relatie en zeker niet in het begin.
dinsdag 17 april 2018 om 16:12
een jaar is nog kort, creëer een ruggengraat je laat je toch niet als voetveeg behandelen
zoals hierboven al gezegd: graag of niet en laat het niet zo van hem afhangen,
hier word je toch zelf ook niet gelukkig van?
♡
dinsdag 17 april 2018 om 16:17
hij heeft helemaal geen leuke persoonlijkheid want hij speelt met je gevoelens,
ene moment wil die wel maar het andere moment niet, laten gaan joh die twijfelkont
je wil toch uiteindelijk ook iemand die voor 200% voor je gaat ?!
♡
dinsdag 17 april 2018 om 16:23
Dit doet alle alarmbellen afgaan. Dit had al vrij in het begin zo moeten zijn.
Na 1 jaar is het veel te laat om nog dit soort gedachten te moeten hebben.
Hij gaat niet voor je. Nu niet, nooit niet.
dinsdag 17 april 2018 om 16:29
Ik zou zeggen: Ik heb er over nagedacht
oprotten maar met je kutkarakter!
dinsdag 17 april 2018 om 20:53
Ik zou helemaal niks meer van mij laten horen als ik jou was.
Wat doe je nog bij een man die jou kwetst en onzeker en dus niet gelukkig maakt? Na een jaar hoor je nog samen op een mooie roze wolk te zitten met z'n tweetjes.