Vlekken uit kinderkleding
dinsdag 3 maart 2009 om 08:41
Sinds mijn zoon hapjes mag eten worden zijn kleertjes aanmerkelijk viezer. En dat ondanks de slab met mouwtjes, echt knap Hoe houden jullie de kinderkleding schoon? Voor mijn eigen kleding gebruik ik altijd Shout bij vlekken, maar dat is nogal bewerkelijk als ik dat bij ieder vlekje banaan, wortel, pap en zo moet gaan toepassen. Graag jullie tips!
dinsdag 3 maart 2009 om 09:03
Voor deze fase had ik goedkope kleertjes die, als ze niet schoon uit de was kwamen, direct aan de prullenbak gevoerd werden. Viel me trouwens érg mee wat ik uiteindelijk heb moeten weggooien.
Tip: op truitjes met printjes vallen vlekken minder op, dus die hoef je minder snel weg te gooien dan als het licht effen is!!
Tip: op truitjes met printjes vallen vlekken minder op, dus die hoef je minder snel weg te gooien dan als het licht effen is!!
Om een kort verhaal lang te maken...
dinsdag 3 maart 2009 om 09:04
Ik gebruik bij vlekken door eten altijd ossengalzeep. Inwrijven en uitspoelen, dan is het meeste eruit, eventueel daarna nog een keer de vlekken insmeren en zo in de wasmachine. Dan is het eigenlijk altijd wel schoon. Dit doe ik trouwens niet elke dag. Alle kleding die erg vies is leg ik apart, en 1 keer in de week ga ik dat schoonmaken.
dinsdag 3 maart 2009 om 20:51