Masterchef Nederland

maandag 16 april 2018 om 06:45
Vanavond begint de nieuwe Masterchef
Nederland.
In MasterChef Nederland gaan amateurkoks uit het hele land de strijd met elkaar aan om de titel MasterChef Nederland te bemachtigen. Hun kookkunsten worden beoordeeld door de driekoppige jury: chef-koks Stefan van Sprang, Jonathan Zandbergen en Freek van Noortwijk.
Nieuwe juryleden fris en fruitig.
Ik ben benieuwd!!!
Nederland.
In MasterChef Nederland gaan amateurkoks uit het hele land de strijd met elkaar aan om de titel MasterChef Nederland te bemachtigen. Hun kookkunsten worden beoordeeld door de driekoppige jury: chef-koks Stefan van Sprang, Jonathan Zandbergen en Freek van Noortwijk.
Nieuwe juryleden fris en fruitig.
Ik ben benieuwd!!!
woensdag 18 april 2018 om 22:20
Ben het helemaal met je eens, maar je wint zelf ook niet de hoofdprijs met je NederlandsMadrid87 schreef: ↑18-04-2018 21:04Visje, varkentje, sausje, zuurtje??? Zijn we acht jaar of zo? Wat praten al die mensen irritant zeg. Vind die verklein woorden echt zo dom overkomen. Sta je toch voor gek als je als volwassene zo praat? Die Kristel lijkt wel stoned. Zou mijn pedagoge niet hoeven zijn in elk geval.
Ik trek die blonde met dat korte haar en haar visje echt niet.
Die Italiaanse man vind ik nog de leukste.

donderdag 19 april 2018 om 07:41
Klopt, ik typ vaak slordig Nederlands maar spreek heel beschaaf en net in het echt. En ik gebruik nooit verkleinwoorden.Stampertje12 schreef: ↑18-04-2018 22:20Ben het helemaal met je eens, maar je wint zelf ook niet de hoofdprijs met je Nederlands![]()
Maar ik ben zo gewend aan schrijven in het Engels dat ik soms niet meer weet hoe het in het Nederlands ook alweer ging. En was chagrijnig dus had geen zin om alles te checken.

Ik vind het ook wel weinig, maar 12 kandidaten. Waar kan je trouwens MC New-Zealand kijken? Ik ken eigenlijk alleen de Australische versie, de Amerikaanse ( vind ik mwah ) en de Britse.
Het trekt me ook niet omdat het zo geacteerd overkomt, zo onnatuurlijk. Hoe die middelste gozer in dat pak praat, klinkt alsof hij van een script aan het lezen is.

donderdag 19 april 2018 om 08:00
Oh dat is wel jammer ja. Ik vind het leuke aan de Australische versie juist dat ze alles zo rustig en geleidelijk laten zien. Amerika vind ik ook altijd zo afgeraffeld. Engeland heb ik nooit echt gekeken. Ik vind de pressure tests en de groepsopdrachten altijd het leukst. De Masterclass kijk ik nooit naar, dat boeit me niet zoveel.
vrijdag 20 april 2018 om 20:48
Masterchefje Nederland.Stampertje12 schreef: ↑18-04-2018 20:46Wat een verschrikking was dit. Niveau is echt niet te vergelijken met de versies in andere landen. Als je te weinig mensen hebt om een programma met de titel Masterchef recht te doen, dan moet je het niet doen. Of een andere naam verzinnen.
Ik heb net de eerste 2 afleveringen teruggekeken. Mwah.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

vrijdag 20 april 2018 om 20:52
Denk dat in Australie ook de enige versie is waarbij de kandidaten zo toegewijd zijn dat ze er hun baan voor opzeggen. Hoelang duren die opnames wel niet voor één seizoen? Denk dat het in andere landen gewoon schipperen is en opnames in weekends ofzo. In Amerika hebben ze bijna helemaal geen vakantiedagen en onbetaald verlof nemen is bij veel bedrijven niet mogelijk.Madrid87 schreef: ↑19-04-2018 08:00Oh dat is wel jammer ja. Ik vind het leuke aan de Australische versie juist dat ze alles zo rustig en geleidelijk laten zien. Amerika vind ik ook altijd zo afgeraffeld. Engeland heb ik nooit echt gekeken. Ik vind de pressure tests en de groepsopdrachten altijd het leukst. De Masterclass kijk ik nooit naar, dat boeit me niet zoveel.
donderdag 26 april 2018 om 17:36
De laatste aflevering moet ik nog kijken, maar in aflevering 3 moest er al iemand uit! Wel snel hoor, ook omdat deel 1 en 2 eigenlijk al een superafvalrace waren. Dan hoop je toch dat je daarna even ‘rust’ hebt, als je dat hebt overleefd.redbulletje schreef: ↑26-04-2018 17:20Vind t geen succes. Ook al zo snel teamopdrachten en eliminaties.
Het niveau is wel hoger, dat is een plus.

vrijdag 4 mei 2018 om 20:42
vrijdag 4 mei 2018 om 23:46
Het duurde bij mij even, maar inmiddels zit ik er helemaal in, heb favorieten en helemaal leuk.
Het niveau is inderdaad veel hoger - ze hebben naar ons geluisterd

Leuke kandidaten, alleen jan Willem vind ik stom, en helaas die viel niet af.