Een borderline ex herhaling

02-05-2018 20:30 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een half jaar terug ben ik vrijgezel geworden na een jaar een relatie te hebben gehad en mijn ex het uitmaakte.

Het eerste half jaar was echt geweldig en 1 van de mooiste tijden uit mijn leven, maar hierna kwamen de borderline en depressie naar boven.

Hoe dan ook, Ik leef al lange tijd weer gelukkig in veel opzichten :)

maar hoorde toevallig vandaag dat ze met haar nieuwe vriend welke ze kort na onze breuk leerde kennen binnen 6 maand is gaan samenwonen, verloofd en een miskraam heeft gehad.

Nu ging het qua samenwonen bij ons ook aardig snel maar wat ik me nu afvraag, is dit niet precies hetzelfde riedeltje wat zich nu afspeelt als bij mij en bij haar vriend voor mij. Ik zie namelijk veel overeenkomsten al gaat het bij de recentste wel heel snel allemaal:p

Is dit iets wat met die borderline te maken kan hebben een soort verlatingsangst ?

Verder niet meer contact of betrokken bij haar leven maar vroeg me dit af, iemand een idee?
Het is je ex, maak jezelf niet verder gek met erover nadenken.
Als je niet meer met haar betrokken bent, wat maakt het dan uit?
There is always something happening, and it's usually right now
Ik vind ook dat je moet ophouden met hierin energie te steken, echt hoor!
The attitude of others towards you is the reflection of their state of mind.
Texas88 schreef:
02-05-2018 20:30
Is dit iets wat met die borderline te maken kan hebben een soort verlatingsangst ?

Wat maakt dat uit? Je ex is gewoon iemand die graag snel gaat in relaties, dat kan toch? Ik zie niet de meerwaarde van dit op haar persoonlijkheidsstoornis te gooien. Misschien komt het daardoor, misschien niet. Dat is niet meer jouw pakkie-an.
Het zit je hartstikke dwars, waarom open je anders dit topic.
Be like the sky, not like the weather ♡
Waarom hou je je daar in vredesnaam mee bezig?
Laat gaan, niet jouw probleem toch?
Ik zou me er niet te druk om maken.
Ik zit niet meer met de breuk en ben al weer een tijdje aan het daten.

Maar probeer alleen wat duidelijkheid te krijgen over de breuk. Omdat er wat vraagtekens blijven hangen.

Maar goed het is mijn zaak ook niet meer daar ben ik het met eens.
Texas88 schreef:
02-05-2018 20:49
Ik zit niet meer met de breuk en ben al weer een tijdje aan het daten.

Maar probeer alleen wat duidelijkheid te krijgen over de breuk. Omdat er wat vraagtekens blijven hangen.

Maar goed het is mijn zaak ook niet meer daar ben ik het met eens.
Ik snap best dat je nog met vragen zit, waarschijnlijk krijg je daar nooit een antwoord op. De kunst is om ook dit te verwerken zonder dat je vragen beantwoord worden.
Dat was snel! :O
Nou, mooi. Ook weer opgelost.

Zonder gekheid, je zegt dat je weer gelukkig bent, hou dat dan ook zo en laat het zitten. Antwoorden krijg je wss toch nooit.
There is always something happening, and it's usually right now
Je kan je beter bezig houden met jezelf.

Wil je antwoord op de vraag waarom zij het uit heeft gemaakt?
Die vraag moet je haarzelf stellen , op een forum als dit krijg je daar geen antwoord op.
Wat maakt het uit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Let it go..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven