drank en zorgen

02-05-2018 21:37 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-05-2018 11:48
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.60% gewijzigd
Troela70 schreef:
03-05-2018 08:41
Je bent toch zijn moeder niet. Hij MAG van jou op woensdag en vrijdag met zijn vrienden de kroeg in. Hij gaat ook meerdere avonden met zijn baas zuipen. Je smeekt hem om thuis te blijven en hij vindt jou een zeur...
Ookal zou hij nu naar jou luisteren en doen wat jij graag wilt. Dan doet hij dat voor jou. Een man kan je echt niet dresseren, het is geen aap.
Hij moet zelf begrijpen, dat zijn gedrag niet ok is...Maar voor hem is alles ok. Hij heeft het gezellig en hij heeft er geen zin in om met jou op de bank te zitten. Tja...het is ook zijn eigen leven.
Het probleem is dat jij hem graag anders will hebben. Nou dat gaat dus echt niet gebeuren. Hij heeft zijn keus al lang gemaakt, nu ben jij aan de beurt. Wil jij hem zo? Nee dus...en met hopen en wachten gaat er veel tijd voorbij.

En over wat je zegt, je wilt een Kind "nemen" Een Kind kan je helemaal niet nemen. Een huisdier neem je, Maar een Kind krijg je, wanneer je geluk hebt.
Wanneer je met deze man kinderen zou mogen krijgen, dan moet je je er zelf van te voren bewust van zijn, dat je deze vader kiest voor je kinderen. Dat zou ik persoonlijk niet uit willen leggen aan mijn kinderen. Ik gun mijn Kids een leuke vader.
Waarom zou je geen kind kunnen nemen dat begrijp ik niet, niet ieder kind is een ongelukje hoor, voor de meesten geldt dat er bewust aan kinderen begonnen is! In dit topic ook of juist in dit topic zou ik zeggen :P
Alle reacties Link kopieren
Zoals je je OP hebt weggehaald hoop ik dat je jouw kinderwens met deze man ook hebt weggehaald.

' Drank maakt meer kapot dan je lief is' onthou dit alstublieft . Pas het ook op jezelf toe . Heb jezelf lief en gun jezelf een fijnere vent .
Lenn12345 schreef:
03-05-2018 13:09
Waarom zou je geen kind kunnen nemen dat begrijp ik niet, niet ieder kind is een ongelukje hoor, voor de meesten geldt dat er bewust aan kinderen begonnen is! In dit topic ook of juist in dit topic zou ik zeggen :P
Ook wanneer je bewust voor kinderen kiest, wil dat niet zeggen, dat je ze ook krijgt Lenn. Er Kiezen veel vrouwen voor kinderen die nooit een Kind zullen krijgen. Daarom zeg ik een Kind neem je niet, een Kind krijg je, wanneer je geluk hebt.
Ik ben blij voor jou, dat je dit niet meteen snapt. Ik koos ook bewust voor onze kinderen. Maar er viel niet veel te Kiezen. Gelukkig heb ik ze toch gekregen :-D
moukie1 schreef:
03-05-2018 11:56
Klopt.. het blijft lastig. vind het moedig van je
Het blijft lastig maar ik kan je verzekeren eens je de stap gemaakt hebt valt er een last van je af. Ik ben nu vele malen gelukkiger dan ik ooit in mijn relatie met met ex geweest ben.
Paulapaula schreef:
03-05-2018 13:54
Zoals je je OP hebt weggehaald hoop ik dat je jouw kinderwens met deze man ook hebt weggehaald.

' Drank maakt meer kapot dan je lief is' onthou dit alstublieft . Pas het ook op jezelf toe . Heb jezelf lief en gun jezelf een fijnere vent .
Precies, gun jezelf een leuk leven. Hoeft trouwens niet perse met een man. Ik denk dat je ook prima alleen heel erg gelukkig kan zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven