Onzeker door vreemdgaan
zondag 6 mei 2018 om 13:14
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten heb ik mijn relatie verbroken omdat mijn vriend een affaire had met een wederzijdse vriendin. Zij is een hele knappe vrouw en mijn vriend was helemaal idolaat van haar schoonheid, haar gezicht, haar lichaam.
Ik voel me daarom vreselijk onzeker. Ik weet dat ik niet het type ben waar mannen voor in de rij staan maar ik dacht altijd, mijn vriend houd van me zoals ik ben. Dat bleek dus niet zo te zijn want hij vond mij niet meer aantrekkelijk en werd verliefd op een mooier exemplaar. De relatie is verbroken maar het heeft mij nog onzekerder gemaakt dan ik al was. Herkenbaar voor vrouwen wiens man ook is vreemdgegaan?
Ik voel me daarom vreselijk onzeker. Ik weet dat ik niet het type ben waar mannen voor in de rij staan maar ik dacht altijd, mijn vriend houd van me zoals ik ben. Dat bleek dus niet zo te zijn want hij vond mij niet meer aantrekkelijk en werd verliefd op een mooier exemplaar. De relatie is verbroken maar het heeft mij nog onzekerder gemaakt dan ik al was. Herkenbaar voor vrouwen wiens man ook is vreemdgegaan?
anoniem_367627 wijzigde dit bericht op 06-05-2018 13:22
2.46% gewijzigd
I’m all about the fairytail baby
zondag 6 mei 2018 om 13:19
zondag 6 mei 2018 om 13:22
Aantrekkelijkheid zit niet in de perfecte maten of een perfect gezicht. Dat is leuk voor even, maar verveelt heel snel. Anders zouden al die knappe filmsterren nooit scheiden.
Aantrekkelijkheid zit in je uitstraling, je karakter en de connectie die je samen hebt.
Zorg dus dat je weer goed in je vel komt te zitten. Dan ben je het allermooist
Aantrekkelijkheid zit in je uitstraling, je karakter en de connectie die je samen hebt.
zondag 6 mei 2018 om 13:41
Zij had ook niet de perfecte maten maar wel mooi in verhouding zeg maar en ze straalt gewoon iets uit wat mannen mooi vinden.Kwartel123 schreef: ↑06-05-2018 13:22Aantrekkelijkheid zit niet in de perfecte maten of een perfect gezicht. Dat is leuk voor even, maar verveelt heel snel. Anders zouden al die knappe filmsterren nooit scheiden.
Het zou mij minder onzeker hebben gemaakt wanneer hij vreemd was gegaan met iemand die niet zo mooi was denk ik
zondag 6 mei 2018 om 13:49
Wat ik me kan herinneren van je Posts is dat hij niet alleen viel voor haar uiterlijk, maar passen ze verder ook beter bij elkaar qua innerlijk..
Ik snap je onzekerheid wel, ook al is het oppervlakkig.
Mijn ex ging niet weg vanwege mijn uiterlijk (al was t wel een jonger exemplaar), toch was ik wel bang dat ik niet aantrekkelijk genoeg meer was.
Wat nogal mee bleek te vallen, toen ik ging daten
Mijn ex ging niet weg vanwege mijn uiterlijk (al was t wel een jonger exemplaar), toch was ik wel bang dat ik niet aantrekkelijk genoeg meer was.
Wat nogal mee bleek te vallen, toen ik ging daten
zondag 6 mei 2018 om 13:52
Klopt, het was niet alleen haar uiterlijk waar hij op viel maar dat is natuurlijk wel waarom hij in eerste instantie gecharmeerd was van haar.faline schreef: ↑06-05-2018 13:49Wat ik me kan herinneren van je Posts is dat hij niet alleen viel voor haar uiterlijk, maar passen ze verder ook beter bij elkaar qua innerlijk..
Wat nogal mee bleek te vallen, toen ik ging daten![]()
Ik was altijd al extra bewust van mijn uiterlijk als ze bij ons was(voordat ik wist van de affaire), dan voelde ik me daarna extra onzeker. En dan gaat je vent er ook nog eens mee aan de haal
zondag 6 mei 2018 om 14:01
Beste Kersje,
Ik snap je onzekerheid. Of mijn man is vreemdgegaan in onze relatie weet ik niet. Maar hij wilde zelden seks met mij en ik werd daardoor erg onzeker over mijn lichaam en het werd er niet beter op toen ik erachter kwam dat hij wel een héél groot fan was van seks, alleen niet met mij. Ik hoop voor je dat je snel beter in je vel komt en een man vindt die niet gefixeerd is op de 'perfecte' maten . Sterkte
Ik snap je onzekerheid. Of mijn man is vreemdgegaan in onze relatie weet ik niet. Maar hij wilde zelden seks met mij en ik werd daardoor erg onzeker over mijn lichaam en het werd er niet beter op toen ik erachter kwam dat hij wel een héél groot fan was van seks, alleen niet met mij. Ik hoop voor je dat je snel beter in je vel komt en een man vindt die niet gefixeerd is op de 'perfecte' maten . Sterkte
sannedeb wijzigde dit bericht op 22-03-2019 21:04
21.94% gewijzigd
zondag 6 mei 2018 om 14:08
Probeer dit niet te projecteren op alle mannen. Ik ben zelf een vrouw maar ik val meestal niet op mannen die als "knap" worden beschouwd. Ik zie wel dat ze knap zijn, maar het prikkelt m'n interesse vaak niet. Ik vind imperfecties juist boeiend en ga me al snel vervelen als iemand het perfecte plaatje is. Verder bepaalt de houding van iemand of ik me aangetrokken voel of niet, charisma is niet hetzelfde als een ideaal uiterlijk hebben.
zondag 6 mei 2018 om 15:53
Het gevoel dat er iets tekort schiet aan jou als de ander vreemdgaat herken ik wel.
Maar zelfs als ze niet mooier was geweest had je waarschijnlijk hetzelfde gevoeld.
Dat had ik in ieder geval wel. Mijn laatste ex had een heel dubbelleven met seksbioscopen en datingsites e.d. Dus eigenlijk was elke gewillige stoeptegel beter. Zo voelde het en voelt het soms nog.
Als ik je een tip mag geven, ook al staat je hoofd er niet altijd naar misschien. Ga op zoek naar nieuwe contacten. Gewoon praten, beetje flirten als de ander leuk is. Ga op date en zie het gewoon als een leuke ochtend/middag/avond voor jezelf. Zonder verwachtingen, maar gewoon weer leuk leven en erop uit. Je hebt nog genoeg regel sores aan je hoofd, probeer in het weekend ofzo toch gewoo een dag voor zulke dingen vrij te maken.
Maar zelfs als ze niet mooier was geweest had je waarschijnlijk hetzelfde gevoeld.
Dat had ik in ieder geval wel. Mijn laatste ex had een heel dubbelleven met seksbioscopen en datingsites e.d. Dus eigenlijk was elke gewillige stoeptegel beter. Zo voelde het en voelt het soms nog.
Als ik je een tip mag geven, ook al staat je hoofd er niet altijd naar misschien. Ga op zoek naar nieuwe contacten. Gewoon praten, beetje flirten als de ander leuk is. Ga op date en zie het gewoon als een leuke ochtend/middag/avond voor jezelf. Zonder verwachtingen, maar gewoon weer leuk leven en erop uit. Je hebt nog genoeg regel sores aan je hoofd, probeer in het weekend ofzo toch gewoo een dag voor zulke dingen vrij te maken.
zondag 6 mei 2018 om 17:43
Heeft hij dat letterlijk zo gezegd dat zij leuker, mooier etc is, of is het jouw invulling? Ik snap dat je verdrietig bent en dat je zelfvertrouwen een knauw heeft gehad, maar dit gaat niet over jou of over haar. Het ligt aan hem, hij heeft besloten een belofte te breken en daar is geen excuus voor.
zondag 6 mei 2018 om 17:54
Hij heeft het niet letterlijk tegen mij gezegd. Ik heb het gelezen in de berichten die hij haar stuurde en ik weet dat zij zijn type is. En ja iedereen kan zien dat zij heel mooi is, ik heb haar altijd al een knappe vrouw gevonden.Erizon schreef: ↑06-05-2018 17:43Heeft hij dat letterlijk zo gezegd dat zij leuker, mooier etc is, of is het jouw invulling? Ik snap dat je verdrietig bent en dat je zelfvertrouwen een knauw heeft gehad, maar dit gaat niet over jou of over haar. Het ligt aan hem, hij heeft besloten een belofte te breken en daar is geen excuus voor.
zondag 6 mei 2018 om 18:44
Maar wel een vrouw die er niet voor terugdeinst om met de man van iemand anders iets te beginnen... Dus is de schoonheid alleen maar de verpakking.
Ga voor jezelf na wat jij nodig hebt om weer te kunnen stralen, want dat is heel persoonlijk.
Nieuw kapsel en nieuwe kleding?
Of professionele hulp?
Of leuke dingen doen met vriendinnen?
Of een profiel aanmaken op een datingsite en merken dat je goed in de markt ligt?
Of nog iets heel anders?
Spiegel je niet aan iemand anders, want geloof me, zij heeft ook haar lelijke kanten. Richt je op jezelf, dat is de enige persoon waar je invloed op hebt.
Ga voor jezelf na wat jij nodig hebt om weer te kunnen stralen, want dat is heel persoonlijk.
Nieuw kapsel en nieuwe kleding?
Of professionele hulp?
Of leuke dingen doen met vriendinnen?
Of een profiel aanmaken op een datingsite en merken dat je goed in de markt ligt?
Of nog iets heel anders?
Spiegel je niet aan iemand anders, want geloof me, zij heeft ook haar lelijke kanten. Richt je op jezelf, dat is de enige persoon waar je invloed op hebt.
zondag 6 mei 2018 om 21:20
Inderdaad. Ik had de nadruk ook helemaal niet op mezelf gelegd. Alsof er van iedereen de meest perfecte versie moet bestaan. Dat bestaat dus niet.ZonderTitel_1981 schreef: ↑06-05-2018 13:19Ik denk dat dit meer zegt over de oppervlakkigheid van jouw ex en dat je blij mag zijn dat je daar vanaf bent.
Gelukkig zijn er genoeg mannen die anders in elkaar steken. En bedenk dat schoonheid voor iedereen iets anders betekent. Dus zeg nooit dat je niet of minder aantrekkelijk bent.
zondag 6 mei 2018 om 21:42
.
Dat is toch standaardpraaf als een man in je slipje wil? Natuurlijk zegt hij dat dan, betekent niets. Je weet dat hij jou ook kon bedriegen, dat deed hij dus bij haar ook.
Ga aan je zelfvertrouwen werken en haal je waarde uit jouzelf en niet de vergelijking met anderen.
zondag 6 mei 2018 om 21:54
zondag 6 mei 2018 om 22:12
Kers,
Enorm cliché, maar schoonheid is echt niet de buitenkant. Met een laagje vernis of wat verf kan je alles wat rot is er mooi uit laten zien.
Bedenk je eens hoe je ex en zij aan elkaar zijn gekomen? Hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf.
Ik heb (ben man) vriendinnen gehad die echt niet aan het schoonheidsideaal voldeden (en doen). Maar een uitstraling....WOW! En die relaties zijn dan voorbij, maar uiterlijk had daar echt helemaal niets mee te maken
Enorm cliché, maar schoonheid is echt niet de buitenkant. Met een laagje vernis of wat verf kan je alles wat rot is er mooi uit laten zien.
Bedenk je eens hoe je ex en zij aan elkaar zijn gekomen? Hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf.
Ik heb (ben man) vriendinnen gehad die echt niet aan het schoonheidsideaal voldeden (en doen). Maar een uitstraling....WOW! En die relaties zijn dan voorbij, maar uiterlijk had daar echt helemaal niets mee te maken
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zondag 6 mei 2018 om 22:21
appelientjex schreef: ↑06-05-2018 21:54Het is toch ook nog maar zo kort geleden? Vind je het gek dat je nog onzeker bent. Geef het de tijd om eroverheen te komen!
Ik ben wel benieuwd hoe het nu met je gaat, of je je ex nog ziet, en hoe je het met de kinderen doet?
Weet haar man het ook, zijn ze inmiddels samen?
Het gaat voor de rest eigenlijk best goed met mij, ik krijg veel steun van familie. Het grijpt me op sommige momenten nog erg aan maar over het algemeen ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik woon met de kinderen nog in ons huis, zodra het huis verkocht is ga ik naar mijn ouders totdat ik een nieuwe woning heb. Mijn ex heeft weer contact met zijn minnares maar zij woont nog altijd met haar (ex)man in één huis. Dus wat daarvan de bedoeling is weet ik niet, zal me ook een zorg wezen. Hij komt 2x per week langs voor de kinderen en in het weekend gaan ze 1 dagje naar hem. Hij woont nu tijdelijk bij zijn ouders tot hij wat anders heeft gevonden. Als hij langskomt dan blijft hij meestal een paar uurtjes. Ik ga dan boodschappen doen of naar een vriendin ofzo want ik heb geen behoefte om een paar uur met hem in huis te zitten.