Centerparcs VS Landal

02-05-2018 20:05 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Mijn vriend en ik willen in september een midweekje weg.
Vorig jaar zijn we in Centerprarcs het Heijderbos geweest, op zich wel een leuk park maar het huisje vonden we echt heel gedateerd en klein.

Nu word Landal greenparcs aangeraden omdat daar de huisjes beter zouden zijn.
Ik ben op internet aan het kijken maar zou ook niet weten waar ik nu moet boeken.

Maar goed, wat zijn jullie ervaringen met beide parken?
Ik neig ernaar om Landal te boeken, maar kreeg van de week ineens een mooie kortingscode van Centerparcs binnen.

Alvast bedankt
Carpe Diem
Moekiemilo schreef:
06-05-2018 10:29
Wij aan meestal 1x per jaar naar een landal park. Vooraf goed de recencies lezen. Ik vond rabit hill en ' loo erg leuk. En nette en schone huisjes
‘t Loo vind ik qua zwembad niet echt leuk. En de huisjes vond ik vooral de bovenverdieping erg gedateerd. Beneden ging het wel. Ik vond het niet echt een gezellig park om een wandelingetje over te maken. Dat deden we bij Land van Bartje bv wel en op Landal Sonneberg ook.
Superhuisvrouw schreef:
02-05-2018 22:42
Weet niet waar je precies naar toe wilt , maar dan kan ik je centerparcs Bostalsee aanbevelen vrij nieuw park en keurige huisjes .
Je hebt een huisje gekocht daar? ;-)

Ik ben daar geweest en de huisjes zijn daar vrij klein. Wel een mooi park overigens verder, met goede faciliteiten.

Ontopic, ik ben meer fan van Center Parcs dan van Landal. Landal heeft minder parkfaciliteiten, al zijn de huisjes soms wel weer mooier, maar dat hangt ook van het type park af.
Whomi schreef:
06-05-2018 15:33
En vind dus de parken vaak wat gezelliger qua ligging, echt in het bos ipv een aangelegd park.
Dat vind ik nou net van Landal.
Ik was inderdaad ook CP fan vanwege de plaza en het zwembad.
Maar omdat Landal ook aangeraden was en we er nog nooit geweest zijn, wilde we het een keer proberen.

Nou we zijn er uit, ik heb gisteren Landal geboekt, een luxe huisje bij Miggelenberg.
Ik had een kortingscode maar via de site werkte die niet en stond er bij dat je alleen voor een duurdere prijs kon boeken.
Heb gebeld en de telefoniste heeft de korting keurig voor me verrekend.
Dus het eerste contact was positief.
Carpe Diem
elmo1972 schreef:
02-05-2018 20:28

Een voorwaarde is wel dat honden toegestaan zijn, want hij moet bij gebrek aan oppas mee.
Dan moet je naar deze hondenbungelow bij Landal gaan top!

https://www.landal.nl/accommodaties/spe ... nbungalows
Haha bedankt Habbekratz, ik had ze inderdaad ook al voorbij zien komen.
Maar het is een klein hondje die niet zo van andere honden houd en ik denk dat er daar veel zijn.
Carpe Diem
Als je een keer met de hond op vakantie wilt en niet na een park wilt zitten.

Is dit wel een goede site om een huisje te zoeken, https://www.metjehondenopvakantie.nl
Hier heb je huisjes in nl op staan maar ook voor het buitenland.

Wij hebben nu voor Hemelvaart een huisje met 8 personen en 5 honden geboekt daar( met zwembad en hottub en sauna ) aan het rand van het bos.dus je kan het zo luxe maken als je zelf wilt. En vorig jaar onze zomervakantie ook via hun gedaan. En dat is mij goed bevallen vooral omdat ik 2 grote honden heb en de verhuurders daar ook echt op ingesteld zijn.
Browniechocolate, dat zier er inderdaad goed uit👍👍
Carpe Diem
elmo1972 schreef:
06-05-2018 17:50
Browniechocolate, dat zier er inderdaad goed uit👍👍

Op hun FB pagina staan nog veel meer huisjes
Oké, heb nu al geboekt maar ik houd het in de gaten voor volgend jaar.
Carpe Diem
elmo1972 schreef:
06-05-2018 17:32

Nou we zijn er uit, ik heb gisteren Landal geboekt, een luxe huisje bij Miggelenberg.

Dat is de beste Landal :)
Frox, we gaan het mee maken😀
Carpe Diem
elmo1972 schreef:
06-05-2018 17:32
Leuk! Wij gaan er toevallig ook een weekje heen in september :-D
taxi87 schreef:
05-05-2018 20:18
Oh die vond ik echt vreselijk. Kilometers moesten we lopen naar de winkel, het zwembad enz. En terug die heuvel weer op. Wordt weer moe als ik er aan denk
Zo hebben wij het niet ervaren ligt er ook maar net aan waar je zit op het park zoals op elk park.
CP is massaler en trekt ordinair volks publiek

Landal Hellendoornse berg is kleinschalig, maar netjes
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
08-05-2018 15:24
CP is massaler en trekt ordinair volks publiek

Landal Hellendoornse berg is kleinschalig, maar netjes
:rofl:
Zo je kan weer even lekker katten.
Ordinair Volkspubliek, en dat voor je dure centen in het hoogseizoen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven